Het valt mij op dat Dennis vrij snel stopt met zijn poging tot voorhuidjoggen, zou de nood zo hoog geweest zijn dat zijn finish al zo snel bereikt wasquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af. Ze beweegt echt mee op het ritme van Dennix en slaapt niet.
Ik denk ut!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:44 schreef DrsH het volgende:
[..]
Het valt mij op dat Dennis vrij snel stopt met zijn poging tot voorhuidjoggen, zou de nood zo hoog geweest zijn dat zijn finish al zo snel bereikt was![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd te vroegquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:42 schreef De_Moester het volgende:
iedereen nog in diepe rust...zelfs geen huishouding te zien; hoe laat beginnen die?
En dat wetende dat Nadia klaar wakker naast je ligt, of is dat meschien de reden van deze vroegtijdige puddingbuckssalvoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:44 schreef DrsH het volgende:
[..]
Het valt mij op dat Dennis vrij snel stopt met zijn poging tot voorhuidjoggen, zou de nood zo hoog geweest zijn dat zijn finish al zo snel bereikt was![]()
![]()
![]()
![]()
Gezien het gegeven dat hij daarna een badhandoek pakte moet het een flinke lading geweest zijn. Kunnen ze vanavond misschien wat ham doorheen doen en opgewarmd als haaienvinnensoep consumeren.quote:
Ook goede morgen!!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:51 schreef pullup het volgende:
Nadia kijkt even in de spiegel om te zien of haar ogen al open zijn
Jammer maar Amanda heeft het gemaakt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:57 schreef Clank het volgende:
De HH moet van Palma in de tuin kijken naar de bloemetjes.
Palma: Nou dat ziet er niet uit.. dat heeft Lieke zeker gemaakt.. het lijkt wel een graf.
Olga: Ja, die heeft haar eigen graf gegraven.
Heeft die bloemist gisteren een tafeldecoratie gemaakt, verneukt Palma 'm ff.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:58 schreef petraa het volgende:
GAat die takketrol bloemetjes uit de grond halen en op tafel zetten. Laat ze gvd eens zorgen dat het eten op tijd op tafel staat.
Vanwege het hoofdartikel ' Misbruik zoontje reden voor martelmoord'.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:02 schreef Nostalgist het volgende:
Herma geeft Natasja de tip de Telegraaf niet te lezen......
En vervolgens weer de opmerking dat Lieke de urine bij de dokter kan inleveren maar waarschijnlijk niet zwanger is, het zullen wel maden zijn.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:08 schreef petraa het volgende:
Wat een raar mens is die Palma en zo jaloers. Hou haar vast anders is ze zo weg Huub, je weet het nooit met dat soort meisjes.
Niet alleen Palma heb je die Olga net gehoord. Ik snap niet dat ze dat toelaten het is gvd personeel van de miljonairs.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:09 schreef Clank het volgende:
Palma: Hou d'r vast Huub.. voor je het weet is ze weg. Echt Huub... je weet het nooit met dat soort meisjes.
'k Vind het echt schandalig hoe Palma Lieke behandelt.
Palma: De dokter heeft gebeld je moet je urine even in een potje doen. Je bent ws niet zwanger maar hebt alleen maar maaien.
Palma neemt de rest aan he dus als je niet tegen Lieke bent kom je het huis niet in.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Niet alleen Palma heb je die Olga net gehoord. Ik snap niet dat ze dat toelaten het is gvd personeel van de miljonairs.
Hoezo ga jij mee dan??????quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:12 schreef farscapevr6 het volgende:
volgens mij snapt de HH niet dat we naar rtl gaan
Dat is haar verhaallijn.... Ze is allang blij dat ze er één heeft.....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:11 schreef Clank het volgende:
Lieke is nog niet eens wakker en Palma voert haar hetze alweer.
Wáárom moet Lieke het opnemen in het spel tegen het personeel??!!!
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:14 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
wij allemaal toch, de grootste familie van nederland
We need loveprofusion.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:09 schreef Clank het volgende:
Palma: Hou d'r vast Huub.. voor je het weet is ze weg. Echt Huub... je weet het nooit met dat soort meisjes.
'k Vind het echt schandalig hoe Palma Lieke behandelt.
Palma: De dokter heeft gebeld je moet je urine even in een potje doen. Je bent ws niet zwanger maar hebt alleen maar maaien.
Owwwwwwwww wat ben jij dan van mij???????quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:14 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
wij allemaal toch, de grootste familie van nedereland
Ze mogen toch niets meer doen dus er is geen enkele reden om op te staanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:16 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Palma doet alle moeite iedereen wakker te krijgen, Plasma helpt een handje "Allemaal Opstaan"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |