Het valt mij op dat Dennis vrij snel stopt met zijn poging tot voorhuidjoggen, zou de nood zo hoog geweest zijn dat zijn finish al zo snel bereikt wasquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat vroeg ik me dus ook al af. Ze beweegt echt mee op het ritme van Dennix en slaapt niet.
Ik denk ut!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:44 schreef DrsH het volgende:
[..]
Het valt mij op dat Dennis vrij snel stopt met zijn poging tot voorhuidjoggen, zou de nood zo hoog geweest zijn dat zijn finish al zo snel bereikt was![]()
![]()
![]()
![]()
Altijd te vroegquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:42 schreef De_Moester het volgende:
iedereen nog in diepe rust...zelfs geen huishouding te zien; hoe laat beginnen die?
En dat wetende dat Nadia klaar wakker naast je ligt, of is dat meschien de reden van deze vroegtijdige puddingbuckssalvoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:44 schreef DrsH het volgende:
[..]
Het valt mij op dat Dennis vrij snel stopt met zijn poging tot voorhuidjoggen, zou de nood zo hoog geweest zijn dat zijn finish al zo snel bereikt was![]()
![]()
![]()
![]()
Gezien het gegeven dat hij daarna een badhandoek pakte moet het een flinke lading geweest zijn. Kunnen ze vanavond misschien wat ham doorheen doen en opgewarmd als haaienvinnensoep consumeren.quote:
Ook goede morgen!!!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:51 schreef pullup het volgende:
Nadia kijkt even in de spiegel om te zien of haar ogen al open zijn
Jammer maar Amanda heeft het gemaakt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:57 schreef Clank het volgende:
De HH moet van Palma in de tuin kijken naar de bloemetjes.
Palma: Nou dat ziet er niet uit.. dat heeft Lieke zeker gemaakt.. het lijkt wel een graf.
Olga: Ja, die heeft haar eigen graf gegraven.
Heeft die bloemist gisteren een tafeldecoratie gemaakt, verneukt Palma 'm ff.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:58 schreef petraa het volgende:
GAat die takketrol bloemetjes uit de grond halen en op tafel zetten. Laat ze gvd eens zorgen dat het eten op tijd op tafel staat.
Vanwege het hoofdartikel ' Misbruik zoontje reden voor martelmoord'.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:02 schreef Nostalgist het volgende:
Herma geeft Natasja de tip de Telegraaf niet te lezen......
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |