hahaha de streams volg ik zowieso niet,ben lid van de club van niet betalers voor geen normale streamsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij!Houden wij ondertussen de streams voor je in de gaten.
![]()
ja, wrijf het er maar goed inquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:20 schreef cindy10 het volgende:
ben zo blij dat ik niet betaal om niets te zien!![]()
![]()
Anders kunnen we altijd nog Nowlife bellen en vragen of zij VOL willen bellenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doen ze bij VOL wel neem ik aan....
trustequote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:24 schreef Disana het volgende:
Het was een lange, spannende dag, met bloemschikken en Triviant en zelfs ballonnen voor een jarige... ik ben er kapot van. Dus welterusten allemaal![]()
Truste, ik ga dadelijk ook vertrekken. Tot morgen als er niet snel iets gaat gebeurenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:24 schreef Disana het volgende:
Het was een lange, spannende dag, met bloemschikken en Triviant en zelfs ballonnen voor een jarige... ik ben er kapot van. Dus welterusten allemaal![]()
tjonge massaal afhaken.....kan natasia dat niet eens gaan doen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:25 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Truste, ik ga dadelijk ook vertrekken. Tot morgen als er niet snel iets gaat gebeuren![]()
had ik het maar nooit gedaanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:26 schreef cindy10 het volgende:
[..]
sorry kon het niet laten,om ook eens blij te zijn dat ik niet betaal![]()
de streams zijn zo saai geweest vandaag dat menig fokkert zich gewoon getergd en belazerd voelt, vandaarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:27 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tjonge massaal afhaken.....kan natasia dat niet eens gaan doen?![]()
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat doen ze bij VOL wel neem ik aan....
Betaal dan gewoon voor de streams...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:36 schreef cindy10 het volgende:
tis jammer....niemand die me meer op de hoogte kan houden![]()
schat je kan mij het huis niet uit pesten,ik zit er niet in.....!!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:37 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Betaal dan gewoon voor de streams...
Als je het zo graag wil weten.
Niet de bellersquote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:39 schreef spapaars het volgende:
[..]
Nee hoor er zijn een paar nog klaar wakker.
Ik zou niet durven!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 03:43 schreef cindy10 het volgende:
[..]
schat je kan mij het huis niet uit pesten,ik zit er niet in.....!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |