Ik kan me niet voorstellen dat iemand voor deze onzichtbare nitwit gaat sms-en. Ik kan me al helemaal niet voorstellen dat iemand glijdt op dit sorry excuse for a playboyquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:46 schreef Pavement het volgende:
Op zn telekids kop, sms verzekerd dankzij de tiener club en de burger milfs van rtl4 krijgen weer een natte.
Zodat mensen medelijden met Huub gaan krijgen en een sms-je voor hem gaan sturen. Kassa.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk gewoon beloofd het Huub moeilijk te zullen maken of zo.
TYquote:
Jij bent ook geen RTLburgerkudt of een Telekidstiener, je bent gewoon slimquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand voor deze onzichtbare nitwit gaat sms-en. Ik kan me al helemaal niet voorstellen dat iemand glijdt op dit sorry excuse for a playboy.
Het grootste verschil is dat Dennisje het onder de dekens doet en Karl achter z'n computer.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:48 schreef DrsH het volgende:
Ik vind Dennisje wel wat van Karl Noten weghebben
Maar ik ben wel blont!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:52 schreef Pavement het volgende:
Jij bent ook geen RTLburgerkudt of een Telekidstiener, je bent gewoon slim! Jammer genoeg de rest van gebiologiseerd tv kijkend nederland niet, deze zullen op hem stemmen. Geloof me in een popupoll gaat dit stuk vlees zonder handen het nog goed doen.
Zo is dat, ze hoeven hem maar 3 minuten per keer te laten zien om hem een evenredig deel van de uitzending te laten hebben. En zelfs van Dennis is na 24 uur registratie nog wel 3 minuten televisie te maken vooral als huub weer eens agressief op hem reageertquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ik ben wel blont!![]()
Ik kan het me echt niet voorstellen. Maar ik weet dan ook niet hoe hij in de televisieregistraties uit de verf komt/wordt gebracht.
Mag dat de naam ''rokje'' wel hebben? Het lijkt meer op een brede riem.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:55 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda's rokje wordt 314.223 keer opgetrokken vandaag, geloof ik.....
Over wie heeft ze het? Over Brian???quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:57 schreef Marrije het volgende:
'Hij heeft die hele focking stemming dankzij mij, hou je bek man'.
Goedemorgen Amanda.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag dat de naam ''rokje'' wel hebben? Het lijkt meer op is een brede riem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |