quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:19 schreef DrsH het volgende:
Misschien Jaap zijn arrestatie
Is er dan niets bekend waarover dat ging?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:28 schreef Clank het volgende:
Huub is niet blij.. heb het gevoel dat er iets met Lieke is.. maar weet niet psies wat. Het gaat over vannacht geloof ik.
groot gelijk. Ik snap niet dat die heks er in mag blijven.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:28 schreef De_Moester het volgende:
Huub en Lieke woorden op de vroege ochtend..hoor Huub zeggen: 'nag, nag' nag' ...
Ze wil in ieder geval nog doorslapen zo te horen maar Huub geef thet weinig kans: " Het mag toch niet"quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:28 schreef Clank het volgende:
Huub is niet blij.. heb het gevoel dat er iets met Lieke is.. maar weet niet psies wat. Het gaat over vannacht geloof ik.
Meestal slaan ze een badlaken om, maar alle handdoeken en badlakens zijn op.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:24 schreef Clank het volgende:
Is het ook RTL beleid dat ze die badjassen moeten dragen??
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:31 schreef petraa het volgende:
Gaat Dennix weleens douchen ???
k hoop toch van wel, ook na die ruksessie van afgelopen nacht..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:31 schreef petraa het volgende:
Gaat Dennix weleens douchen ???
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:33 schreef De_Moester het volgende:
[..]
k hoop toch van wel, ook na die ruksessie van afgelopen nacht..![]()
Mogguhquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
Ik heb net dat filmpje gezien. Ik vraag me toch af, deed hij het nu zelf of Nada?![]()
is ook mogelijk , meschien was het wel 2 richtingsverkeerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
Ik heb net dat filmpje gezien. Ik vraag me toch af, deed hij het nu zelf of Nada?![]()
Kun jij het mysterie voor mij oplossen?quote:
Ik zal het ze straks even vragen..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kun jij het mysterie voor mij oplossen?![]()
Goodmorning beebquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
Goeiemorgen![]()
Vanuit de andere camera kon je vannacht beter zien dat Nadia half op haar zij lag, rug naar hem toe. Ik heb sterk de indruk dat Nadia niet heeft geholpen.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
Is dat programma waar die twee vrouwen je huis komen opruimen ook van RTL?quote:
Wat denk jezelf, heb je de aftiteling niet gezien dan?????quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
Walgelijk kutwijf. Helemaal niet RTL-fehig ook, dus moven met dat mens.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:39 schreef Clank het volgende:
Palma: Lieke heeft een miskraam gehad vannacht.. ze mag blijven liggen.
Denk dat het beter is voor het kind ook.
Morgen.... Dennis zelf, hoor....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
Waar is die nitwit in hemelsnaam op gecast?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:43 schreef De_Moester het volgende:
dennis hangt weer goed doelloos rond..die gast weet echt de hele dag niks te doen..waarom gaat ie niet naar boven? Bang om Huub tegen te komen zeker ...
Kijk, hier heb ik wat aanquote:
Hear! Hear !quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Walgelijk kutwijf. Helemaal niet RTL-fehig ook, dus moven met dat mens.
Hij heeft waarschijnlijk gewoon beloofd het Huub moeilijk te zullen maken of zo.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waar is die nitwit in hemelsnaam op gecast?
Ze is zwanger, niemand gelooft me maar het is echt zo.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:28 schreef Clank het volgende:
Op zijn broekzakkenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als billboard voor: "Kijk eens wat vaker in de spiegel van de kapper"quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op zn telekids kop, sms verzekerd dankzij de tiener club en de burger milfs van rtl4 krijgen weer een natte.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |