quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:19 schreef DrsH het volgende:
Misschien Jaap zijn arrestatie
Is er dan niets bekend waarover dat ging?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:28 schreef Clank het volgende:
Huub is niet blij.. heb het gevoel dat er iets met Lieke is.. maar weet niet psies wat. Het gaat over vannacht geloof ik.
groot gelijk. Ik snap niet dat die heks er in mag blijven.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:28 schreef De_Moester het volgende:
Huub en Lieke woorden op de vroege ochtend..hoor Huub zeggen: 'nag, nag' nag' ...
Ze wil in ieder geval nog doorslapen zo te horen maar Huub geef thet weinig kans: " Het mag toch niet"quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:28 schreef Clank het volgende:
Huub is niet blij.. heb het gevoel dat er iets met Lieke is.. maar weet niet psies wat. Het gaat over vannacht geloof ik.
Meestal slaan ze een badlaken om, maar alle handdoeken en badlakens zijn op.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:24 schreef Clank het volgende:
Is het ook RTL beleid dat ze die badjassen moeten dragen??
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:31 schreef petraa het volgende:
Gaat Dennix weleens douchen ???
k hoop toch van wel, ook na die ruksessie van afgelopen nacht..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:31 schreef petraa het volgende:
Gaat Dennix weleens douchen ???
Goeiemorgenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:33 schreef De_Moester het volgende:
[..]
k hoop toch van wel, ook na die ruksessie van afgelopen nacht..![]()
Mogguhquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
Ik heb net dat filmpje gezien. Ik vraag me toch af, deed hij het nu zelf of Nada?![]()
is ook mogelijk , meschien was het wel 2 richtingsverkeerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Goeiemorgen![]()
Ik heb net dat filmpje gezien. Ik vraag me toch af, deed hij het nu zelf of Nada?![]()
Kun jij het mysterie voor mij oplossen?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |