Ik kan me niet voorstellen dat iemand voor deze onzichtbare nitwit gaat sms-en. Ik kan me al helemaal niet voorstellen dat iemand glijdt op dit sorry excuse for a playboyquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:46 schreef Pavement het volgende:
Op zn telekids kop, sms verzekerd dankzij de tiener club en de burger milfs van rtl4 krijgen weer een natte.
Zodat mensen medelijden met Huub gaan krijgen en een sms-je voor hem gaan sturen. Kassa.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij heeft waarschijnlijk gewoon beloofd het Huub moeilijk te zullen maken of zo.
TYquote:
Jij bent ook geen RTLburgerkudt of een Telekidstiener, je bent gewoon slimquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand voor deze onzichtbare nitwit gaat sms-en. Ik kan me al helemaal niet voorstellen dat iemand glijdt op dit sorry excuse for a playboy.
Het grootste verschil is dat Dennisje het onder de dekens doet en Karl achter z'n computer.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:48 schreef DrsH het volgende:
Ik vind Dennisje wel wat van Karl Noten weghebben
Maar ik ben wel blont!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:52 schreef Pavement het volgende:
Jij bent ook geen RTLburgerkudt of een Telekidstiener, je bent gewoon slim! Jammer genoeg de rest van gebiologiseerd tv kijkend nederland niet, deze zullen op hem stemmen. Geloof me in een popupoll gaat dit stuk vlees zonder handen het nog goed doen.
Zo is dat, ze hoeven hem maar 3 minuten per keer te laten zien om hem een evenredig deel van de uitzending te laten hebben. En zelfs van Dennis is na 24 uur registratie nog wel 3 minuten televisie te maken vooral als huub weer eens agressief op hem reageertquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:54 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar ik ben wel blont!![]()
Ik kan het me echt niet voorstellen. Maar ik weet dan ook niet hoe hij in de televisieregistraties uit de verf komt/wordt gebracht.
Mag dat de naam ''rokje'' wel hebben? Het lijkt meer op een brede riem.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:55 schreef Nostalgist het volgende:
Amanda's rokje wordt 314.223 keer opgetrokken vandaag, geloof ik.....
Over wie heeft ze het? Over Brian???quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:57 schreef Marrije het volgende:
'Hij heeft die hele focking stemming dankzij mij, hou je bek man'.
Goedemorgen Amanda.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag dat de naam ''rokje'' wel hebben? Het lijkt meer op is een brede riem.
Als dat mens er boven staat te ademen bederft die pate ook binnen 2 minutenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:00 schreef petraa het volgende:
Palma zet bedorven pate op tafel, Net was hij nog goed, nu is hij minder volgens haar.
kuche kuche Erhmm CDA & CU kabinetquote:Op vrijdag 6 juli 2007 09:58 schreef Pavement het volgende:
Ik snap rtl en AH niet, die conservatieve gedachtes in nederland worden steeds sterker. Het lijkt wel of we terug in de tijd gaan met de TV. RTL zend wel films uit met moord en sex, AH verkoopt wel tabak en alcohol. Maar een rl soap waar mensen ruzie krijgen is taboe ?
Winkelen op de PC en golfen, verder niets.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:02 schreef schatje het volgende:
Wat staat er vandaag op het programma? Wenskaarten maken?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Als dat mens er boven staat te ademen bederft die pate ook binnen 2 minuten
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:04 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Het uurtje smeren en plamuren straalt er weer van af .....
[afbeelding]
[afbeelding]
Zag je zijn blik toen hij dat zei ??? En als je blaasontsteking heb krijg je medicijnen, er is wat anders met Lieke en ik denk dat dat te maken heeft met die advocaat.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:04 schreef schatje het volgende:
Lieke heeft blaasontsteking volgens Huub.
slagroom kruipt waar het niet gaan kanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:04 schreef schatje het volgende:
Lieke heeft blaasontsteking volgens Huub.
De verjaardag van Jairo, dus vanavond allemaal op de bank om te zien hou vrolijk het ventje is en hoe hij is overladen met liefde en cadeaus....quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:02 schreef schatje het volgende:
Wat staat er vandaag op het programma? Wenskaarten maken?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:01 schreef pullup het volgende:
[..]
Als dat mens er boven staat te ademen bederft die pate ook binnen 2 minuten
advocaat ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Zag je zijn blik toen hij dat zei ??? En als je blaasontsteking heb krijg je medicijnen, er is wat anders met Lieke en ik denk dat dat te maken heeft met die advocaat.
idd was de gristenhonden even vergeten, die vinden natuurlijk een tv programma belangrijker dan te kijken wat er nu echt op straat gebeurt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:02 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
kuche kuche Erhmm CDA & CU kabinet
Ja was beetje vaag verhaal van haar toen ze terugkwam over portret recht enzo, maar ze was hele dag van slag ervan.quote:
ja ze zei gisteren dat ze niet alleen bij de dokter was langsgegaan maar dat er ook nog wat lag te doen mbt een zaak die ze had lopen, dus dat ze even 2 dingen had gedaanquote:
Thanks !quote:
Die viswijven, palma en amanda, hebben gewoon geen normaal op hun volumeknop; alles wordt geschreeuwd. Na dgk kunnen ze zo de markt opquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:11 schreef petraa het volgende:
Ze gaat expres lopen gillen kwalma, omdat ze weet dat Lieke op bed ligt. Olgaaaaaaaaaaaa, Hermaaaaaaaaaa. wat een *&(#$*(#)$ dit is niet goed voor me bloeddruk dat mens is zo verschrikkelijk bezig vanochtend.
Dat zeg ik dus ook al de hele ochtend, ze doet het er gewoon om, omdat Lieke nog in bed ligt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:13 schreef schatje het volgende:
Tjezus, wat is dat grafwijf aan het blèren.
Het is ook de enige al de hele ochtend.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:13 schreef schatje het volgende:
Tjezus, wat is dat grafwijf aan het blèren.
Inderdaad nu iedereen weg is durft ie wel zijn mond open te doen tegen Nadiaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:15 schreef riri het volgende:
Dennixje is steeds benauwd dat de aanval ineens over zich heen kan komen...zijn hele lichaamstaal straalt dat uit
Ze liepen samen naar beneden dus dat zal wel, alleen mogen wij het niet horen. Vreemd allemaal.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:15 schreef petraa het volgende:
Vroeg Huub nu aan Palma kunnen we even praten ?
Ze zegt zelf ik denk dat dat juist het probleem is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:18 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt dat Amanda de PoPo wint als ze haar kont filmen. Yeah right.
Eerlijk is eerlijk, dat valt me weer mee van haar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze zegt zelf ik denk dat dat juist het probleem is.
Soms werkt die ene hersencel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dat valt me weer mee van haar.
Of ze hebben gisteren frikadellen gegeten .quote:
Amanda is langzaam maar zeker aan het veranderen in een Stepford Wife. Scary shit.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:24 schreef beequeen het volgende:
Amanda vindt het beter om na het ontbijt bij Brian te gaan liggen omdat ze dan niet gaat roken.
Zijn ze dan nu de mooie beelden bij zonsopgang aan het filmen?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:27 schreef beequeen het volgende:
Redactie, mogen we de streams op iets anders dan A en B?
That will be the dayquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:26 schreef Copycat het volgende:
[..]
Amanda is langzaam maar zeker aan het veranderen in een Stepford Wife. Scary shit.
Ze liggen stompzinnig op bed te giechelen. Koetsiekoetsie.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zijn ze dan nu de mooie beelden bij zonsopgang aan het filmen?
Amanda wordt door Brina net zo saai als Nadia en Deniks.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:24 schreef beequeen het volgende:
Amanda vindt het beter om na het ontbijt bij Brian te gaan liggen omdat ze dan niet gaat roken.
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:26 schreef Reza-impreza het volgende:
[..]
Of ze hebben gisteren frikadellen gegeten .
Ik begrijp hier niets van.......quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:38 schreef beequeen het volgende:
Opperzwabber en Huub spelen een potje schaak. Het moet niet gekker worden.
Dat is geen schaken maar eerder stukken schuivenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:45 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
WTF, Palma gewoon tijd om drie kwartier te gaan zitten schaken ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |