ja ze zei gisteren dat ze niet alleen bij de dokter was langsgegaan maar dat er ook nog wat lag te doen mbt een zaak die ze had lopen, dus dat ze even 2 dingen had gedaanquote:
Thanks !quote:
Die viswijven, palma en amanda, hebben gewoon geen normaal op hun volumeknop; alles wordt geschreeuwd. Na dgk kunnen ze zo de markt opquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:11 schreef petraa het volgende:
Ze gaat expres lopen gillen kwalma, omdat ze weet dat Lieke op bed ligt. Olgaaaaaaaaaaaa, Hermaaaaaaaaaa. wat een *&(#$*(#)$ dit is niet goed voor me bloeddruk dat mens is zo verschrikkelijk bezig vanochtend.
Dat zeg ik dus ook al de hele ochtend, ze doet het er gewoon om, omdat Lieke nog in bed ligt.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:13 schreef schatje het volgende:
Tjezus, wat is dat grafwijf aan het blèren.
Het is ook de enige al de hele ochtend.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:13 schreef schatje het volgende:
Tjezus, wat is dat grafwijf aan het blèren.
Inderdaad nu iedereen weg is durft ie wel zijn mond open te doen tegen Nadiaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:15 schreef riri het volgende:
Dennixje is steeds benauwd dat de aanval ineens over zich heen kan komen...zijn hele lichaamstaal straalt dat uit
Ze liepen samen naar beneden dus dat zal wel, alleen mogen wij het niet horen. Vreemd allemaal.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:15 schreef petraa het volgende:
Vroeg Huub nu aan Palma kunnen we even praten ?
Ze zegt zelf ik denk dat dat juist het probleem is.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:18 schreef beequeen het volgende:
Brian zegt dat Amanda de PoPo wint als ze haar kont filmen. Yeah right.
Eerlijk is eerlijk, dat valt me weer mee van haar.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:19 schreef petraa het volgende:
[..]
Ze zegt zelf ik denk dat dat juist het probleem is.
Soms werkt die ene hersencel.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 10:20 schreef Marrije het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, dat valt me weer mee van haar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |