tijd voor Sport 1quote:Op donderdag 5 juli 2007 13:52 schreef Asskicker14 het volgende:
RTL: Djokovic - Hewitt
Sporza: Nadal - Youzhny
BBC: Nadal - Youzhny
Ik wil ook beelden van Davydenko - Baghdatis en Vaidisova - Ivanovic zien.
Ik bedoelde het als in op conditie en kracht winnen, maar ik zit er niet mee als hij aangepast wordt hoorquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Beetje misleidende titel, als Nadal Youzhny in een 5-setter moet verslaan, kun je niet van 'slopen' spreken. Bij slopen denk ik aan scores als 6 - 0, 6 - 1, 6 - 0.
Vooralsnog lijkt het er aardig op als je de eerste twee sets niet meeteltquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Beetje misleidende titel, als Nadal Youzhny in een 5-setter moet verslaan, kun je niet van 'slopen' spreken. Bij slopen denk ik aan scores als 6 - 0, 6 - 1, 6 - 0.
Idd. wel misleidend. Maar ik ben blij dat Nadal terug is in de wedstrijd, maar of hij de partij uiteindelijk wint...Maar nog maar even:quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Hij had het ook een keer in de Davis Cup, verloor ook de vierde set en won vervolgens nog de vijfdequote:
Wat nou weer? Zeikerds...quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:33 schreef TheArt het volgende:
Die arrogante houding van Nadal, niet te geloven
Nee ik mag hem totaal niet. Wel een groot sportman.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat nou weer? Zeikerds...
Nadal is gewoon een held.
Laat hem dan toch maar hetzelfde kunstje flikken als Serenaquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:35 schreef TheGeneral het volgende:
youzhny beweegt zeer matig op dit moment.
Onderrugblessure, wordt er constant aan behandeld.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:36 schreef MiLalaa het volgende:
ik kan niks zien maar zie op het scoreboard wel dat Youzhny maar heel zachtjes serveert. Wat heeft ie?
Nolo (je bedoelt Djokovic?) heeft daar inderdaad nooooit last vanquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:33 schreef TheArt het volgende:
Die arrogante houding van Nadal, niet te geloven
Nadal vind ik absoluut mijn held en dat is gewoon mijn mening. Fantastische tennissers, maar werkelijk waar respectloos naar elke tegenstander dan ook.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat nou weer? Zeikerds...
Nadal is gewoon een held.
Kijk als je het probeert, doe het dan goed. Het is Nole en ten tweede heeft hij daar inderdaad geen last van, anders zou ik niet voor hem supporteren. In het begin was ik ook voor Nadal, nu absoluut tegen door die respectloze en irritante houding van hem.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:40 schreef BettyR het volgende:
[..]
Nolo (je bedoelt Djokovic?) heeft daar inderdaad nooooit last van![]()
Wat een waanzinnige onzin. Nadal is een van de respectvolste spelers van allemaal. Heb je ooit een interview met hem gezien? Hij vindt altijd zijn tegenstander beter, en Federer is zijn allergrootste idool.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nadal vind ik absoluut mijn held en dat is gewoon mijn mening. Fantastische tennissers, maar werkelijk waar respectloos naar elke tegenstander dan ook.
Je zou haast denken dat iemand anders die 3e set voor 'm heeft gespeeldquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:41 schreef Norrage het volgende:
Berdych denkt even de 3e set te vergeten en door te gaan met wat hij in de 2e set deed
Ik nog geen interview met hem gezien? Asjeblieft zeg, ik heb al tientallen interviews van hem gezien. Maar wat hij op de persconferentie zegt, laat hij in ieder geval op de baan niet overkomen. En laat mijn dat is godsnaam denken! Net als jij mag zeggen dat het een held is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat een waanzinnige onzin. Nadal is een van de respectvolste spelers van allemaal. Heb je ooit een interview met hem gezien? Hij vindt altijd zijn tegenstander beter, en Federer is zijn allergrootste idool.
Ik bedoel maar. Na de finale van Roland Garros zei hij bijvoorbeeld dat hij zich ergens ook treurig voelde, want Roger had verloren. Hij is zo ongeveer Rogers grootste fan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat een waanzinnige onzin. Nadal is een van de respectvolste spelers van allemaal. Heb je ooit een interview met hem gezien? Hij vindt altijd zijn tegenstander beter, en Federer is zijn allergrootste idool.
Wat een bullshit. De manier waarop hij Nadal nadoet. Het overlopen van zelfvertrouwen. Het druipt er gewoon vanaf.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kijk als je het probeert, doe het dan goed. Het is Nole en ten tweede heeft hij daar inderdaad geen last van, anders zou ik niet voor hem supporteren. In het begin was ik ook voor Nadal, nu absoluut tegen door die respectloze en irritante houding van hem.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:46 schreef MiLalaa het volgende:
en iedereen die dat niet vindt: oprotten![]()
![]()
Ik zou ook niet compleet verrast zijn. Youzhny is een vechter.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:47 schreef Mindlight het volgende:
Ok ik ga nu iets geks zeggen waarschijnlijk, maar ik denk toch dat Youzhny nog gaat winnen.
En wat Nadal zegt is altijd waar? Wat bijvoorbeeld de grootste bullshit is van Nadal in die persconferentie na de partij tegen Söderling, is dat Söderling sorry moest zeggen als hij een bal tegen de netband aanslaat en dan in zijn voordeel uitmondt. Opzich mee eens, ware het niet dat Nadal telkens compleet loopt te juichen na elke dubbele fout van zijn tegenstander. Als hij dat zegt, laat hij dit soort maniertjes dan achterwege.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:44 schreef BettyR het volgende:
[..]
Ik bedoel maar. Na de finale van Roland Garros zei hij bijvoorbeeld dat hij zich ergens ook treurig voelde, want Roger had verloren. Hij is zo ongeveer Rogers grootste fan.
Hij vertelde gisteren dat hij Soderling meermaals was tegengekomen tijdens toernooien, hij altijd hallo riep maar dat Soderling hem gewoon negeerde. Na de partij van gisteren feliciteerde Soderling Nadal ook nauwelijks. Ronduit onbeschoft. Nadal praat altijd met respect over zijn tegenstander.
Denk het ook, niet alleen omdat Berdych al vanaf Halle in topvorm is, maar hij is ook een grote angstgegner van Nadal.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:47 schreef Norrage het volgende:
Nadal gaat hier natuurlijk wel gewoon van Youzhny winnen....Maar dan is het denk ik tegen Berdych wel einde verhaal....
Iets te veel? Ik zit eindelijk eens te wachten totdat hij eens direct een strafpunt krijgt (wat helaas nooit zal gebeuren). Hij neemt een karrevracht aan tijd en dat de scheidsrechters daar niet tegen durven op te treden is ronduit dramatisch.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:45 schreef Norrage het volgende:
Welke speler laat zoiets wel op de baan overkomen? Die vechtlust en gedrevenheid komt juist doordat hij respect heeft voor zijn tegenstanders en dat hij het zo belangrijk vindt van ze te winnen. Dat heet competatief ingesteld zijn, waar heel veel spelers nog wel eens iets van kunnen leren.
Dat je gedreven bent op de baan maakt je niet meteen een respectloos speler. Wat er met een Soderling gebeurde licht niet alleen aan Nadal, Soderling zelf wordt ook gezien als een ontzettende kloot op de tour.
Kijk, Nadal neemt iets te veel tijd tussen de punten, maar dat lijkt me niet echt tegenstander gebonden. Is gewoon zijn manier van concentreren.
Daar mag inderdaad best wat van gezegd worden. Hij neemt soms echt veel te veel tijd tussen de punten door.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Iets te veel? Ik zit eindelijk eens te wachten totdat hij eens direct een strafpunt krijgt (wat helaas nooit zal gebeuren). Hij neemt een karrevracht aan tijd en dat de scheidsrechters daar niet tegen durven op te treden is ronduit dramatisch.
Je draait de situatie om. Er is een regel dat een speler niet meer dan 20 sec. tijd tussen de rally's door mag nemen. Nadal neemt vaak het dubbele aan tijd. Laat de ITF zich dan aan de regels houden en dat altijd toepassen. Er zijn niet voor niets dat soort regels.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:52 schreef MiLalaa het volgende:
Ik zou als tegenstander juist blij zijn dat je van Nadal wat extra tijd krijgt tussen de punten.
Even op adem komen na een lange rally.
![]()
Als je je erop instelt hoeft het volgens mij niet zo'n drama te zijn als iedereen doet voorkomen. Volgens mij vindt Federer het prima.
En er zijn vast meer spelers die langer de tijd nemen, maar dat valt minder op omdat die minder 'dingetjes' tussendoor doen, maar alleen wat hupsen of stuiteren.
Ja ik snap dat dat de regel is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:53 schreef TheArt het volgende:
Je draait de situatie om. Er is een regel dat een speler niet meer dan 20 sec. tijd tussen de rally's door mag nemen. Nadal neemt vaak het dubbele aan tijd. Laat de ITF zich dan aan de regels houden en dat altijd toepassen. Er zijn niet voor niets dat soort regels.
Als is het er maar 1 die er last van heeft, alsnog 1 teveel.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:57 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ja ik snap dat dat de regel is.
Maar als je er als tegenstander geen last hebt, is het dan nog wel zo'n probleem?
M'n moeder heeft me geleerd dat ik niet mag vloeken, maar ik doe het toch. Ze heeft er blijkbaar geen last van dus zegt niks.![]()
Ok, nu doet men hier alsof de tegenstanders er allemaal last van hebben, maar dat betwijfel ik.
Nou ik kan je uit eigen ervaring zeggen dat spelers er wel degelijk last van hebben.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:57 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ja ik snap dat dat de regel is.
Maar als je er als tegenstander geen last hebt, is het dan nog wel zo'n probleem?
M'n moeder heeft me geleerd dat ik niet mag vloeken, maar ik doe het toch. Ze heeft er blijkbaar geen last van dus zegt niks.![]()
Ok, nu doet men hier alsof de tegenstanders er allemaal last van hebben, maar dat betwijfel ik.
Wat een waanzinnige onzin ben jij aan het uitkramen zegt. En dat was ooit een Nadal fan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
En wat Nadal zegt is altijd waar? Wat bijvoorbeeld de grootste bullshit is van Nadal in die persconferentie na de partij tegen Söderling, is dat Söderling sorry moest zeggen als hij een bal tegen de netband aanslaat en dan in zijn voordeel uitmondt. Opzich mee eens, ware het niet dat Nadal telkens compleet loopt te juichen na elke dubbele fout van zijn tegenstander. Als hij dat zegt, laat hij dit soort maniertjes dan achterwege.
maar goed, de ITF doet dus niks, en daar kan Nadal niks aan doen. Wat een gezeik op hem.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:53 schreef TheArt het volgende:
Je draait de situatie om. Er is een regel dat een speler niet meer dan 20 sec. tijd tussen de rally's door mag nemen. Nadal neemt vaak het dubbele aan tijd. Laat de ITF zich dan aan de regels houden en dat altijd toepassen. Er zijn niet voor niets dat soort regels.
Daarom zeg ik ook dat scheidsrechters er tegen moeten optreden. Daarnaast nogmaals, uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat spelers er wel degelijk last van hebben. Als iemand houdt van ritme en die gaat gewoon klaar staan normaal en je krijgt een spelers die nog 40 sec. wacht en intussen een geheel arsenaal aan ritueeltjes aan het bovenhalen is, kan dat nogal als storend ervaren worden.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:59 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
maar goed, de ITF doet dus niks, en daar kan Nadal niks aan doen. Wat een gezeik op hem.
Ja hij kan het uit zichzelf aanpassen, maar ik weet niet of iedereen hier dat zelf zo 1,2,3 zou doen.
dan heb je pech, dan moet je niet gaan tennissen. Iedereen heeft rituelen. Bartoli heeft het ritueel van eerst een paar backhands oefenen richting de ballenjongens achter haar. Daarna honderd keer op 2 benen stuiteren en daarna haar hand heeeel ingewikkeld om haar racket vouwen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:02 schreef TheArt het volgende:
Als iemand houdt van ritme en die gaat gewoon klaar staan normaal en je krijgt een spelers die nog 40 sec. wacht en intussen een geheel arsenaal aan ritueeltjes aan het bovenhalen is, kan dat nogal als storend ervaren worden.
Oh het is zeker bekend dat spelers zich eraan storen hoor..Ik ontken het ook niet, en zou het zelf ook storend vinden...quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:03 schreef Ambrosius het volgende:
Het feit dat Djokovic het allemaal nadoet in de bekende filmpjes, wil voor mij al zeggen dat de meeste spelers dat trage gedoe als storend ervaren. Maar goed, het is aan de umpires om er een keer wat aan te doen.
plus PI natuurlijkquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:04 schreef MiLalaa het volgende:
dan heb je pech, dan moet je niet gaan tennissen. Iedereen heeft rituelen. Bartoli heeft het ritueel van eerst een paar backhands oefenen richting de ballenjongens achter haar. Daarna honderd keer op 2 benen stuiteren en daarna haar hand heeeel ingewikkeld om haar racket vouwen.
Nee, je begrijpt het echt niet enn draait het nog een keer om. De regel is dat er maar 20 sec. de tijd mag worden genomen, dus moet men zich daar ook aan houden. Iedereen heeft rituelen, maar bij bijna iedereen houden ze zich bij die rituelen wel aan de regels. Dat doet meneer Nadal niet en dat maakt hem zo storend voor ook andere spelers.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:04 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
dan heb je pech, dan moet je niet gaan tennissen. Iedereen heeft rituelen. Bartoli heeft het ritueel van eerst een paar backhands oefenen richting de ballenjongens achter haar. Daarna honderd keer op 2 benen stuiteren en daarna haar hand heeeel ingewikkeld om haar racket vouwen.
en een hamburger eten toch?quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:04 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Ik vind dat respectloos ja, damn laat mij dat vindenquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:05 schreef Norrage het volgende:
[..]
Oh het is zeker bekend dat spelers zich eraan storen hoor..Ik ontken het ook niet, en zou het zelf ook storend vinden...
Maar één of ander persoon beweerde dat Nadal respectloos is
nee, nu draai je het om. Ohnee, das juist goed bij een hamburger!quote:
Plus een Franse Friet Large.quote:
Jouw definitie van respectloos houdt te wensen over...maar goed. we houden er maar over op.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:09 schreef TheArt het volgende:
[..]
Ik vind dat respectloos ja, damn laat mij dat vinden. Jij vindt dat niet respectloos, perfect jouw mening. Als hij zich gewoon aan de regels houdt is er niets aan de hand en is het ook niet respectloos.
Dat is dan toch een extra prestatie van haar, zoveel eten en toch in de top 15 van het vrouwen tennis staan. Dat is dan pas talent hebben.quote:
Serena lukt het anders ook aardigquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:11 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is dan toch een extra prestatie van haar, zoveel eten en toch in de top 15 van het vrouwen tennis staan. Dat is dan pas talent hebben.![]()
Nadal is vreselijkquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:09 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
nee, nu draai je het om. Ohnee, das juist goed bij een hamburger!
Hi Jelle, alles goed? Heb je ook een hekel aan Nadal?![]()
Youzhny ging eerder zittenquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:18 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Nadal is vreselijk
meteen zitten bij regen
En ja hoor, lange tie-break en een vijfde setquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:25 schreef Asskicker14 het volgende:
Melo/Sa - Kas/Peya gaat een herhaling van gisteren worden.
Ik vind dat hij deze wedstrijd mazzel heeft gehad. Als Youznhy geen blessure had opgelopen had ik Nadal niet meer zien winnen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:28 schreef Federer-fan het volgende:
@ The General: Vind je dat Nadal mazzel heeft gehad?Hij staat toch alweer voor het tweede jaar achter elkaar in de kwartfinale van Wimbledon en wie weet hoe ver hij nog komt. Ik zei het gister ook maar volgens mij dacht iedereen dat hij er na een paar ronden uit zou vliegen.Ik heb overigens niet beweerd dat hij zou winnen of ver zou komen maar wel dat dat heel goed mogelijk was. Straks haalt Nadal weer de finale en verliest hij weer van Federer en dan zegt iedereen volgend jaar weer dat Nadal er in de eerste of tweede ronde uitvliegt. Maar op een gegeven moment moet je toch concluderen dat je verwachtingen niet kloppen met de werkelijkheid.
Op de BBC hebben ze het constant over het uitglijden van Djoko en dat dat z'n blessure zeker niet verbetert, even de vraag hoeveel invloed dat heeft.quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:38 schreef Norrage het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat Hewitt zonet even de wedstrijd uit handen heeft gegeven...GSM Djoko
Ik denk het niet. Maar Nadal heeft gewoon terecht de 4e ronde gehaald. Hij is sowieso beter als spelers als Fish of Eschauer, gras of niet. Tegen Soderling kon het beide kanten op. Die hadden ze allebei kunnen winnen. En vandaag hij had denk ik gewoon mazzel. Maar goed, daar kan hij niks aan doen. Het heeft het daarnaa (helaasquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:32 schreef Federer-fan het volgende:
@ The General (ik kan alleen maar reageren via 'Snel reageren') Misschien heeft Nadal geluk gehad. Maar dat hoort er nu eenmaal bij. En ik weet niet of Nadal anders niet gewonnen zou hebben.
Easy, Venus slaat nog drie keer zo hard als Vaidiquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:57 schreef Torio het volgende:
Ana tegen Venus in de halve finale !!!
Hopen dat Venus wint![]()
Ze is niet de 1e ooit die 3 MP's mist...quote:Op donderdag 5 juli 2007 15:58 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Easy, Venus slaat nog drie keer zo hard als Vaidi.
Hoe kun je 3 MP missen.
Ben jij gek, die neger gaat eraanquote:Op donderdag 5 juli 2007 15:57 schreef Torio het volgende:
Ana tegen Venus in de halve finale !!!
Hopen dat Venus wint![]()
Nee, vast niet, maar die laatste was helemaal erg, tweede serve die net over het net kwam vol in het net rammen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:00 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ze is niet de 1e die 3 MP's mist toch?
komop, je weet toch hoe ze heet? noem dr dan gewoon Venusquote:
Slechte laatste 2 games idd.quote:
als je er op let, inderdaad zegquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:30 schreef Mike.Strutter het volgende:
Hij stuiterde wel een eeuwigheid met die bal voor hij opslaat.
Hoe noem jij 'mquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:31 schreef Buakaw het volgende:
die djokivinhovic kan beter gaan basketballen
Dan zal hij dat nu wel even flink doenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:31 schreef Skic. het volgende:
Vooral bij belangrijke punten stuitert-ie vaak.
Deed-ie ook.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:33 schreef Mike.Strutter het volgende:
[..]
Dan zal hij dat nu wel even flink doen
Geluk? Daar zijn die challenges toch voor en zijn ballen waren nou eenmaal in. Of het nou één mm. is of vol op de lijn.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:35 schreef Norrage het volgende:
god wat geeft Hewitt het weg en wat heeft Djoko een geluk gehad met challenges in die laatste set zeg....maar klasse dat DJoko wint hoor! Een ware top 4 speler....Maar hij moet wat minder stuiteren.
Lijnballen kunnen net zo gelukkig zijn als netballen hoor...Maar geluk is meestal met de winnaar, maar ik moet zeggen dat Hewitt ook echt het geluk niet aan zijn zijde had...2e set tiebreak ook eerste punt verloren door een netbal, en dat zette de toon.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Geluk? Daar zijn die challenges toch voor en zijn ballen waren nou eenmaal in. Of het nou één mm. is of vol op de lijn.
Zeker wel, maar eigenlijk na de blessurebehandeling en de simpele derde set vond ik het niet meer spannend, het was wel duidelijk dat Nadal ging winnen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:39 schreef Tim86 het volgende:
damnnnn wat een zonde van Youzhny zeg![]()
![]()
Zit op mijn werk..was het een mooie wedstrijd?
5-4 Fedquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:44 schreef Daklem het volgende:
Ik ben nu de partij aan het kijken.
weet nog niet eens de stand
Stond er voor opzienbarends in dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:46 schreef LoveProfusion het volgende:
en sindsdien werd ze een beetje met de nek aangekeken door de overige speelsters
Ferrero is inderdaad een held..Als hij in vorm is is hij zo'n genot om naar te kijkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:44 schreef Daklem het volgende:
Ferrero in de kwartfinale?
Dat had niemand verwacht. ook niet in zijn wildste droom![]()
Ik vind het fantastisch overigens.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:52 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi dat de BBC Berdych eens laat zien, hij is toch degene die Nadal morgen gaat uitschakelen.
Laten we het hopen!quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:52 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi dat de BBC Berdych eens laat zien, hij is toch degene die Nadal morgen gaat uitschakelen.
Ik wil Fed - Nadal finale!quote:
Nee. Hij staat gewoon 8 uur per dag te tennissen+ fitness.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:59 schreef Buakaw het volgende:
nadal gebruikt hij Anabolen?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
"You suck"
"You're absolutely useless"
terwijl je al een waarschuwing ontvangen hebt(bjorkman).
heb je het over tennis of....quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:20 schreef Tommeke het volgende:
Vaidisova - Ivanovic... Om te kijken wel de leukste wedstrijd van het tournooi!
Eens !quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:20 schreef Tommeke het volgende:
Vaidisova - Ivanovic... Om te kijken wel de leukste wedstrijd van het tournooi!
Nee, maar de regisseur is afgeleidquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:27 schreef Buakaw het volgende:
Btw...regent het nog?
Die finale hebben we de afgelopen jaren al genoeg gezien. Het zou niet slecht zijn voor het tennis als er eens twee andere namen of tenminste één andere in de finale zou staan.quote:
Inderdaad dus thomas doe je best....quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die finale hebben we de afgelopen jaren al genoeg gezien. Het zou niet slecht zijn voor het tennis als er eens twee andere namen of tenminste één andere in de finale zou staan.
Is dit niet live opgenomen dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:43 schreef Ambrosius het volgende:
Ze doen bij RTL net of ze het verloop nog niet kennen.
Ze trainen daar mooie vrouwen om zo veel geld te verdienen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:25 schreef Buakaw het volgende:
kirilenko is ook zo'n babe![]()
![]()
wat doen die ookstblokchicks in hun water
![]()
![]()
?
vrouwenstennis![]()
spel is alleen neit om aan te zien...
IK kwam net binnenvallen, wel leukquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:43 schreef Ambrosius het volgende:
Ze doen bij RTL net of ze het verloop nog niet kennen.
Moet ze niet een racket vasthouden ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:45 schreef TilburgCasual het volgende:
Leuke wedstrijd gezien tussen Vaidisova en Ivanovic
Wat een bijtertje zeg die Ana![]()
![]()
[afbeelding]
wie bedekt haar ....... oh wacht,quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:52 schreef qonmann het volgende:
[..]
Moet ze niet een racket vasthouden ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |