Lijnballen kunnen net zo gelukkig zijn als netballen hoor...Maar geluk is meestal met de winnaar, maar ik moet zeggen dat Hewitt ook echt het geluk niet aan zijn zijde had...2e set tiebreak ook eerste punt verloren door een netbal, en dat zette de toon.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Geluk? Daar zijn die challenges toch voor en zijn ballen waren nou eenmaal in. Of het nou één mm. is of vol op de lijn.
Zeker wel, maar eigenlijk na de blessurebehandeling en de simpele derde set vond ik het niet meer spannend, het was wel duidelijk dat Nadal ging winnen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:39 schreef Tim86 het volgende:
damnnnn wat een zonde van Youzhny zeg![]()
![]()
Zit op mijn werk..was het een mooie wedstrijd?
5-4 Fedquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:44 schreef Daklem het volgende:
Ik ben nu de partij aan het kijken.
weet nog niet eens de stand
Stond er voor opzienbarends in dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:46 schreef LoveProfusion het volgende:
en sindsdien werd ze een beetje met de nek aangekeken door de overige speelsters
Ferrero is inderdaad een held..Als hij in vorm is is hij zo'n genot om naar te kijkenquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:44 schreef Daklem het volgende:
Ferrero in de kwartfinale?
Dat had niemand verwacht. ook niet in zijn wildste droom![]()
Ik vind het fantastisch overigens.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:52 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi dat de BBC Berdych eens laat zien, hij is toch degene die Nadal morgen gaat uitschakelen.
Laten we het hopen!quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:52 schreef Ambrosius het volgende:
Mooi dat de BBC Berdych eens laat zien, hij is toch degene die Nadal morgen gaat uitschakelen.
Ik wil Fed - Nadal finale!quote:
Nee. Hij staat gewoon 8 uur per dag te tennissen+ fitness.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:59 schreef Buakaw het volgende:
nadal gebruikt hij Anabolen?
quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
"You suck"
"You're absolutely useless"
terwijl je al een waarschuwing ontvangen hebt(bjorkman).
heb je het over tennis of....quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:20 schreef Tommeke het volgende:
Vaidisova - Ivanovic... Om te kijken wel de leukste wedstrijd van het tournooi!
Eens !quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:20 schreef Tommeke het volgende:
Vaidisova - Ivanovic... Om te kijken wel de leukste wedstrijd van het tournooi!
Nee, maar de regisseur is afgeleidquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:27 schreef Buakaw het volgende:
Btw...regent het nog?
Die finale hebben we de afgelopen jaren al genoeg gezien. Het zou niet slecht zijn voor het tennis als er eens twee andere namen of tenminste één andere in de finale zou staan.quote:
Inderdaad dus thomas doe je best....quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:30 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die finale hebben we de afgelopen jaren al genoeg gezien. Het zou niet slecht zijn voor het tennis als er eens twee andere namen of tenminste één andere in de finale zou staan.
Is dit niet live opgenomen dan?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:43 schreef Ambrosius het volgende:
Ze doen bij RTL net of ze het verloop nog niet kennen.
Ze trainen daar mooie vrouwen om zo veel geld te verdienen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:25 schreef Buakaw het volgende:
kirilenko is ook zo'n babe![]()
![]()
wat doen die ookstblokchicks in hun water
![]()
![]()
?
vrouwenstennis![]()
spel is alleen neit om aan te zien...
IK kwam net binnenvallen, wel leukquote:Op donderdag 5 juli 2007 17:43 schreef Ambrosius het volgende:
Ze doen bij RTL net of ze het verloop nog niet kennen.
Moet ze niet een racket vasthouden ?quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:45 schreef TilburgCasual het volgende:
Leuke wedstrijd gezien tussen Vaidisova en Ivanovic
Wat een bijtertje zeg die Ana![]()
![]()
[afbeelding]
wie bedekt haar ....... oh wacht,quote:Op donderdag 5 juli 2007 17:52 schreef qonmann het volgende:
[..]
Moet ze niet een racket vasthouden ?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |