Wat nou weer? Zeikerds...quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:33 schreef TheArt het volgende:
Die arrogante houding van Nadal, niet te geloven
Nee ik mag hem totaal niet. Wel een groot sportman.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat nou weer? Zeikerds...
Nadal is gewoon een held.
Laat hem dan toch maar hetzelfde kunstje flikken als Serenaquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:35 schreef TheGeneral het volgende:
youzhny beweegt zeer matig op dit moment.
Onderrugblessure, wordt er constant aan behandeld.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:36 schreef MiLalaa het volgende:
ik kan niks zien maar zie op het scoreboard wel dat Youzhny maar heel zachtjes serveert. Wat heeft ie?
Nolo (je bedoelt Djokovic?) heeft daar inderdaad nooooit last vanquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:33 schreef TheArt het volgende:
Die arrogante houding van Nadal, niet te geloven
Nadal vind ik absoluut mijn held en dat is gewoon mijn mening. Fantastische tennissers, maar werkelijk waar respectloos naar elke tegenstander dan ook.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:37 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat nou weer? Zeikerds...
Nadal is gewoon een held.
Kijk als je het probeert, doe het dan goed. Het is Nole en ten tweede heeft hij daar inderdaad geen last van, anders zou ik niet voor hem supporteren. In het begin was ik ook voor Nadal, nu absoluut tegen door die respectloze en irritante houding van hem.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:40 schreef BettyR het volgende:
[..]
Nolo (je bedoelt Djokovic?) heeft daar inderdaad nooooit last van![]()
Wat een waanzinnige onzin. Nadal is een van de respectvolste spelers van allemaal. Heb je ooit een interview met hem gezien? Hij vindt altijd zijn tegenstander beter, en Federer is zijn allergrootste idool.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:40 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nadal vind ik absoluut mijn held en dat is gewoon mijn mening. Fantastische tennissers, maar werkelijk waar respectloos naar elke tegenstander dan ook.
Je zou haast denken dat iemand anders die 3e set voor 'm heeft gespeeldquote:Op donderdag 5 juli 2007 14:41 schreef Norrage het volgende:
Berdych denkt even de 3e set te vergeten en door te gaan met wat hij in de 2e set deed
Ik nog geen interview met hem gezien? Asjeblieft zeg, ik heb al tientallen interviews van hem gezien. Maar wat hij op de persconferentie zegt, laat hij in ieder geval op de baan niet overkomen. En laat mijn dat is godsnaam denken! Net als jij mag zeggen dat het een held is.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat een waanzinnige onzin. Nadal is een van de respectvolste spelers van allemaal. Heb je ooit een interview met hem gezien? Hij vindt altijd zijn tegenstander beter, en Federer is zijn allergrootste idool.
Ik bedoel maar. Na de finale van Roland Garros zei hij bijvoorbeeld dat hij zich ergens ook treurig voelde, want Roger had verloren. Hij is zo ongeveer Rogers grootste fan.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:42 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat een waanzinnige onzin. Nadal is een van de respectvolste spelers van allemaal. Heb je ooit een interview met hem gezien? Hij vindt altijd zijn tegenstander beter, en Federer is zijn allergrootste idool.
Wat een bullshit. De manier waarop hij Nadal nadoet. Het overlopen van zelfvertrouwen. Het druipt er gewoon vanaf.quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:42 schreef TheArt het volgende:
[..]
Kijk als je het probeert, doe het dan goed. Het is Nole en ten tweede heeft hij daar inderdaad geen last van, anders zou ik niet voor hem supporteren. In het begin was ik ook voor Nadal, nu absoluut tegen door die respectloze en irritante houding van hem.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:46 schreef MiLalaa het volgende:
en iedereen die dat niet vindt: oprotten![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |