abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51168011
Prachtig punt van Ana
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:47:45 #52
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_51168014
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:47 schreef Mindlight het volgende:
Ok ik ga nu iets geks zeggen waarschijnlijk, maar ik denk toch dat Youzhny nog gaat winnen.
Ik zou ook niet compleet verrast zijn. Youzhny is een vechter.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
pi_51168019
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:44 schreef BettyR het volgende:

[..]

Ik bedoel maar. Na de finale van Roland Garros zei hij bijvoorbeeld dat hij zich ergens ook treurig voelde, want Roger had verloren. Hij is zo ongeveer Rogers grootste fan.
Hij vertelde gisteren dat hij Soderling meermaals was tegengekomen tijdens toernooien, hij altijd hallo riep maar dat Soderling hem gewoon negeerde. Na de partij van gisteren feliciteerde Soderling Nadal ook nauwelijks. Ronduit onbeschoft. Nadal praat altijd met respect over zijn tegenstander.
En wat Nadal zegt is altijd waar? Wat bijvoorbeeld de grootste bullshit is van Nadal in die persconferentie na de partij tegen Söderling, is dat Söderling sorry moest zeggen als hij een bal tegen de netband aanslaat en dan in zijn voordeel uitmondt. Opzich mee eens, ware het niet dat Nadal telkens compleet loopt te juichen na elke dubbele fout van zijn tegenstander. Als hij dat zegt, laat hij dit soort maniertjes dan achterwege.
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:48:12 #54
138195 morgane
Omnomnomnivoor
pi_51168034
Eensch met Milalaa wat betreft Nadal mijn held pas nog een shirtje van 'm gekocht, in de uitverkoop bij perry
pi_51168036
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:47 schreef Norrage het volgende:
Nadal gaat hier natuurlijk wel gewoon van Youzhny winnen....Maar dan is het denk ik tegen Berdych wel einde verhaal....
Denk het ook, niet alleen omdat Berdych al vanaf Halle in topvorm is, maar hij is ook een grote angstgegner van Nadal.
sig verwijderd door FA
pi_51168072
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:45 schreef Norrage het volgende:
Welke speler laat zoiets wel op de baan overkomen? Die vechtlust en gedrevenheid komt juist doordat hij respect heeft voor zijn tegenstanders en dat hij het zo belangrijk vindt van ze te winnen. Dat heet competatief ingesteld zijn, waar heel veel spelers nog wel eens iets van kunnen leren.

Dat je gedreven bent op de baan maakt je niet meteen een respectloos speler. Wat er met een Soderling gebeurde licht niet alleen aan Nadal, Soderling zelf wordt ook gezien als een ontzettende kloot op de tour.

Kijk, Nadal neemt iets te veel tijd tussen de punten, maar dat lijkt me niet echt tegenstander gebonden. Is gewoon zijn manier van concentreren.
Iets te veel? Ik zit eindelijk eens te wachten totdat hij eens direct een strafpunt krijgt (wat helaas nooit zal gebeuren). Hij neemt een karrevracht aan tijd en dat de scheidsrechters daar niet tegen durven op te treden is ronduit dramatisch.
pi_51168075
Nadal op BBC1 en BBC2 . WTF, waar is dat voor nodig.
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:49:44 #58
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51168082
Zie ik dit nou goed, ze zenden op BBC 1 en 2 dezelfde partij uit terwijl Ivanovic - Vaidisova en Djokovic - Hewitt nog bezig zijn?
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_51168099
Ana op Sporza
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:50:44 #60
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_51168107
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:49 schreef TheArt het volgende:

[..]

Iets te veel? Ik zit eindelijk eens te wachten totdat hij eens direct een strafpunt krijgt (wat helaas nooit zal gebeuren). Hij neemt een karrevracht aan tijd en dat de scheidsrechters daar niet tegen durven op te treden is ronduit dramatisch.
Daar mag inderdaad best wat van gezegd worden. Hij neemt soms echt veel te veel tijd tussen de punten door.
History is the "know thyself" of humanity, the self-consciousness of mankind - Johann Gustav Droysen.
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:51:47 #61
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51168141
MP Berdych
pi_51168146
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:50 schreef Cerubo het volgende:
Ana op Sporza
Goede tip .

GSM Berdych 6-4 6-0 6-7 6-0, wat een setstanden .
sig verwijderd door FA
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:52:06 #63
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_51168149
GSM Berdych tegen Bjorkman
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:52:19 #64
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_51168159
Ik zou als tegenstander juist blij zijn dat je van Nadal wat extra tijd krijgt tussen de punten.
Even op adem komen na een lange rally.

Als je je erop instelt hoeft het volgens mij niet zo'n drama te zijn als iedereen doet voorkomen. Volgens mij vindt Federer het prima.
En er zijn vast meer spelers die langer de tijd nemen, maar dat valt minder op omdat die minder 'dingetjes' tussendoor doen, maar alleen wat hupsen of stuiteren.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_51168161
Berdych
pi_51168167
Ik vind Nadal niet echt arrogant. Ben sowieso niet zo dol op spelers die alleen kunnen presteren op gravel zoals Nadal, Muster, Kuerten etc. Arrogant is Nadal zeker niet. Althans dat vind ik . Hij blijft altijd netjes buiten en op de baan. In tegenstelling tot Soderling.

Het gedrag van Soderling vond ik ook niet netjes, maar het is wel respectloos naar de tegenstander om 45 seconden over te doen om te beginnen met serveren. Niet echt professioneel. En dan ook nog constant dit blijven doen kan wel irritatie opwekken. Dus kan mij de reactie van Soderling ( dat gedoe met die broek en het racket) wel voorstellen.
pi_51168170
GSM berdych, knalt er nog een 6-0 uit
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:52:48 #68
150131 MrDice
Decibel 4ever
pi_51168178
Kom op Ana! Je kunt het!

Youzhny, moedig maar ik denk toch dat ie op het laatst net tekort komt.

En Berdych is ook een held zeg. weer 6-0 en de partij binnen.
And what makes you think you have a choice? What makes you think you will ever be any good at all in this world!
pi_51168214
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:52 schreef MiLalaa het volgende:
Ik zou als tegenstander juist blij zijn dat je van Nadal wat extra tijd krijgt tussen de punten.
Even op adem komen na een lange rally.

Als je je erop instelt hoeft het volgens mij niet zo'n drama te zijn als iedereen doet voorkomen. Volgens mij vindt Federer het prima.
En er zijn vast meer spelers die langer de tijd nemen, maar dat valt minder op omdat die minder 'dingetjes' tussendoor doen, maar alleen wat hupsen of stuiteren.
Je draait de situatie om. Er is een regel dat een speler niet meer dan 20 sec. tijd tussen de rally's door mag nemen. Nadal neemt vaak het dubbele aan tijd. Laat de ITF zich dan aan de regels houden en dat altijd toepassen. Er zijn niet voor niets dat soort regels.
pi_51168222

C'MONNNNNN!!!!!
pi_51168229
Hewitt naar *4-3 voor.
sig verwijderd door FA
pi_51168280
Break Rafa.
sig verwijderd door FA
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:55:46 #73
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51168288
Ok nu is het wel over. Helaas moet ik weg, zie het morgen wel weer
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:56:49 #74
165383 BettyR
Prehistorisch plaatje
pi_51168318
Mocht Nadal winnen dan gaat Berdych wel een probleem voor 'm worden ja.
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:57:28 #75
106690 MiLalaa
pi_51168332
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:53 schreef TheArt het volgende:

Je draait de situatie om. Er is een regel dat een speler niet meer dan 20 sec. tijd tussen de rally's door mag nemen. Nadal neemt vaak het dubbele aan tijd. Laat de ITF zich dan aan de regels houden en dat altijd toepassen. Er zijn niet voor niets dat soort regels.
Ja ik snap dat dat de regel is.

Maar als je er als tegenstander geen last hebt, is het dan nog wel zo'n probleem?
M'n moeder heeft me geleerd dat ik niet mag vloeken, maar ik doe het toch. Ze heeft er blijkbaar geen last van dus zegt niks.

Ok, nu doet men hier alsof de tegenstanders er allemaal last van hebben, maar dat betwijfel ik.
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:58:10 #76
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_51168352
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:57 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

Maar als je er als tegenstander geen last hebt, is het dan nog wel zo'n probleem?
M'n moeder heeft me geleerd dat ik niet mag vloeken, maar ik doe het toch. Ze heeft er blijkbaar geen last van dus zegt niks.

Ok, nu doet men hier alsof de tegenstanders er allemaal last van hebben, maar dat betwijfel ik.
Als is het er maar 1 die er last van heeft, alsnog 1 teveel.
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_51168379
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:57 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

Nou ik kan je uit eigen ervaring zeggen dat spelers er wel degelijk last van hebben.
pi_51168385
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:47 schreef TheArt het volgende:

[..]

En wat Nadal zegt is altijd waar? Wat bijvoorbeeld de grootste bullshit is van Nadal in die persconferentie na de partij tegen Söderling, is dat Söderling sorry moest zeggen als hij een bal tegen de netband aanslaat en dan in zijn voordeel uitmondt. Opzich mee eens, ware het niet dat Nadal telkens compleet loopt te juichen na elke dubbele fout van zijn tegenstander. Als hij dat zegt, laat hij dit soort maniertjes dan achterwege.
Wat een waanzinnige onzin ben jij aan het uitkramen zegt. En dat was ooit een Nadal fan?

Waarom wordt het juichen op de dubbele fout van een tegenstander altijd als zo slecht ervaren? Ik deed het gister zelf ook een aantal keren. Zeker als het op breakpoint gebeurd is het allerfijnste wat er kan gebeuren. Ik sprong een gat in de lucht. En als jij dat niet doet moet je maar truien gaan breien of zo.

Maar het viel mij ook op dat Soderling zijn excuses niet aanbood, vervolgens niet eens een handje schudde met Nadal...

Ik ben het volledig met je eens dat het onacceptabel is dat Nadal zoveel tijd neemt, maar je probeert het te brengen alsof het zijn manier van winnen is en hij het puur en alleen doet om zijn tegenstander uit het ritme te halen...Iedereen heeft zijn eigen manier van concentreren. Zo laat Djokovic de bal 30duizend keer stuiteren en vraagt een Ivanisevic altijd de bal waarmij hij acet terug...zo ken ik er nog wel een paar.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  donderdag 5 juli 2007 @ 14:59:12 #79
106690 MiLalaa
pi_51168386
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:53 schreef TheArt het volgende:
maar goed, de ITF doet dus niks, en daar kan Nadal niks aan doen. Wat een gezeik op hem.
Ja hij kan het uit zichzelf aanpassen, maar ik weet niet of iedereen hier dat zelf zo 1,2,3 zou doen.
pi_51168443
Lompe challenge van Vaidi , 3BP voor Ana.
sig verwijderd door FA
pi_51168461
Break Ana: *4-2.
sig verwijderd door FA
pi_51168494
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 14:59 schreef MiLalaa het volgende:

[..]

maar goed, de ITF doet dus niks, en daar kan Nadal niks aan doen. Wat een gezeik op hem.
Ja hij kan het uit zichzelf aanpassen, maar ik weet niet of iedereen hier dat zelf zo 1,2,3 zou doen.
Daarom zeg ik ook dat scheidsrechters er tegen moeten optreden. Daarnaast nogmaals, uit eigen ervaring kan ik je zeggen dat spelers er wel degelijk last van hebben. Als iemand houdt van ritme en die gaat gewoon klaar staan normaal en je krijgt een spelers die nog 40 sec. wacht en intussen een geheel arsenaal aan ritueeltjes aan het bovenhalen is, kan dat nogal als storend ervaren worden.
pi_51168517
Ana op stoom
pi_51168528
Hewitt serveert voor de 3e set!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_51168543
Het feit dat Djokovic het allemaal nadoet in de bekende filmpjes, wil voor mij al zeggen dat de meeste spelers dat trage gedoe als storend ervaren. Maar goed, het is aan de umpires om er een keer wat aan te doen.
sig verwijderd door FA
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:04:39 #86
106690 MiLalaa
pi_51168560
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:02 schreef TheArt het volgende:

Als iemand houdt van ritme en die gaat gewoon klaar staan normaal en je krijgt een spelers die nog 40 sec. wacht en intussen een geheel arsenaal aan ritueeltjes aan het bovenhalen is, kan dat nogal als storend ervaren worden.
dan heb je pech, dan moet je niet gaan tennissen. Iedereen heeft rituelen. Bartoli heeft het ritueel van eerst een paar backhands oefenen richting de ballenjongens achter haar. Daarna honderd keer op 2 benen stuiteren en daarna haar hand heeeel ingewikkeld om haar racket vouwen.
pi_51168584
Jammer, als Youzhny fit had geweest, had Nadal het denk ik niet meer gewonnen.
pi_51168601
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:03 schreef Ambrosius het volgende:
Het feit dat Djokovic het allemaal nadoet in de bekende filmpjes, wil voor mij al zeggen dat de meeste spelers dat trage gedoe als storend ervaren. Maar goed, het is aan de umpires om er een keer wat aan te doen.
Oh het is zeker bekend dat spelers zich eraan storen hoor..Ik ontken het ook niet, en zou het zelf ook storend vinden...
Maar één of ander persoon beweerde dat Nadal respectloos is
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:06:33 #89
106690 MiLalaa
pi_51168633
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:04 schreef MiLalaa het volgende:

dan heb je pech, dan moet je niet gaan tennissen. Iedereen heeft rituelen. Bartoli heeft het ritueel van eerst een paar backhands oefenen richting de ballenjongens achter haar. Daarna honderd keer op 2 benen stuiteren en daarna haar hand heeeel ingewikkeld om haar racket vouwen.
plus PI natuurlijk
pi_51168646
Hewitt is weer eens zijn kansen aan het missen.....
pi_51168658
quote:

[..]

Nee, je begrijpt het echt niet enn draait het nog een keer om. De regel is dat er maar 20 sec. de tijd mag worden genomen, dus moet men zich daar ook aan houden. Iedereen heeft rituelen, maar bij bijna iedereen houden ze zich bij die rituelen wel aan de regels. Dat doet meneer Nadal niet en dat maakt hem zo storend voor ook andere spelers.

Rituelen zich absoluut niet verkeerd, zolang je je maar daarmee aan de regels houdt.
pi_51168659
Set Ana
pi_51168660
Ana wint de tweede set makkelijk met 6-2, Vaidisova lijkt het compleet kwijt.
sig verwijderd door FA
pi_51168667

C'MONNNNNNNNNN
pi_51168676
Derde set voor Hewitt, nog wel 2-1 achter.
sig verwijderd door FA
pi_51168677
quote:

[..]

en een hamburger eten toch?
pi_51168679
C'mon Hewitt!!!!
pi_51168713
AJDE NOLE!!!!!!!!11
pi_51168719
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:05 schreef Norrage het volgende:

[..]

Oh het is zeker bekend dat spelers zich eraan storen hoor..Ik ontken het ook niet, en zou het zelf ook storend vinden...
Maar één of ander persoon beweerde dat Nadal respectloos is
Ik vind dat respectloos ja, damn laat mij dat vinden . Jij vindt dat niet respectloos, perfect jouw mening. Als hij zich gewoon aan de regels houdt is er niets aan de hand en is het ook niet respectloos.
  donderdag 5 juli 2007 @ 15:09:08 #100
106690 MiLalaa
pi_51168721
quote:
Op donderdag 5 juli 2007 15:07 schreef snellejelle het volgende:

en een hamburger eten toch?
nee, nu draai je het om. Ohnee, das juist goed bij een hamburger!

Hi Jelle, alles goed? Heb je ook een hekel aan Nadal?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')