Geluk? Daar zijn die challenges toch voor en zijn ballen waren nou eenmaal in. Of het nou één mm. is of vol op de lijn.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:35 schreef Norrage het volgende:
god wat geeft Hewitt het weg en wat heeft Djoko een geluk gehad met challenges in die laatste set zeg....maar klasse dat DJoko wint hoor! Een ware top 4 speler....Maar hij moet wat minder stuiteren.
Lijnballen kunnen net zo gelukkig zijn als netballen hoor...Maar geluk is meestal met de winnaar, maar ik moet zeggen dat Hewitt ook echt het geluk niet aan zijn zijde had...2e set tiebreak ook eerste punt verloren door een netbal, en dat zette de toon.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Geluk? Daar zijn die challenges toch voor en zijn ballen waren nou eenmaal in. Of het nou één mm. is of vol op de lijn.
Zeker wel, maar eigenlijk na de blessurebehandeling en de simpele derde set vond ik het niet meer spannend, het was wel duidelijk dat Nadal ging winnen.quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:39 schreef Tim86 het volgende:
damnnnn wat een zonde van Youzhny zeg![]()
![]()
Zit op mijn werk..was het een mooie wedstrijd?
5-4 Fedquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:44 schreef Daklem het volgende:
Ik ben nu de partij aan het kijken.
weet nog niet eens de stand
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |