En niet te vergeten pide, IR, heel belanrijk op pide te zijn op die meet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eindelijk, een anaul meet.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eindelijk, een anal meet.
Je onderschriftquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:17 schreef piksmaak het volgende:
zijn mensen met een hoofd afwijking ook welkom?
zodra ik weer meer tijd heb kijk ik er na en pas ik het aan, ok?quote:Op donderdag 5 juli 2007 04:04 schreef Strychnine het volgende:
Sowieso niet met hoofdletters. Maak er eens een discussie van. Waar wil je hem houden, hebben users nog voorkeuren of tips om wat te gaan doen, prop er een leuk plaatje bij, en schrijf niet met hoofdletters, schrijf met gewone letters en accentueer belangrijke punten door het bold te maken.
Werk met alinea's, en laat gewoon zien dat je wat moeite in je post wil steken
Maak er dan even 'annual' of meteen 'anal' vanquote:Op donderdag 5 juli 2007 07:43 schreef FredvZ het volgende:
Zo, nu met een TT met correcte spelling en minder schreeuwerige caps.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 07:43 schreef FredvZ het volgende:
Zo, nu met een TT met correcte spelling en minder schreeuwerige caps.
Maar maar maar je kunt gewoon met mij superheldje spelen!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:32 schreef Cazman het volgende:
In oktober ben ik altijd stoned
Ik weet nog niet wanneer ik in Nederland ben..quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:25 schreef Ang3l het volgende:
O en moet ik echt ALLE weekeinden vrijhouden in Oktober?
Ik ga dna nl o.a. naar Room Eleven
Tof!! Dan doe ik meequote:Op donderdag 5 juli 2007 20:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar maar maar je kunt gewoon met mij superheldje spelen!!
ook de plaats waar een en ander zich gaat afspelen, of kiezen we voor de centrale ligging van Utrecht ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
het zal waarschijnlijk ook maar om 1 avond gaan evt aangevuld met een dagprogramma
al naar gelang waar het gaat plaatsvinden
voorstellen zijn welkom
Oh, ik dacht altijd dat Eindhoven het centrum van de wereld wasquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook de plaats waar een en ander zich gaat afspelen, of kiezen we voor de centrale ligging van Utrecht ?
Hoe was die slogan ook alweerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd dat Eindhoven het centrum van de wereld was
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe was die slogan ook alweer
Eindhoven, Center of technology of the universe ?
Ik had inderdaad eindhoven in gedachten... Maar dat kan altijd nog een "aparte" meet worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd dat Eindhoven het centrum van de wereld was
Tuuuuuuuuuuurlijk Ehv..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had inderdaad eindhoven in gedachten... Maar dat kan altijd nog een "aparte" meet worden.
Tssssk, iets gaat er niet goed in je analyse hoor...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
Goh....
Toch Eindhoven.
Zijn dit restverlangens van een zekere mislukte meet?
serieus?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb dit jaar rond koninginnedag ook een meet gepland in Eindhoven, daar schreef NIEMAND zich uiteindelijk voor in, heb ik in me eentje moeten meeten toen....![]()
Maar dat was dan ook een HOMO meet![]()
Ik eerst ookquote:
Nou Amsterdam is ook echt the Centre of the Universequote:Op maandag 9 juli 2007 11:11 schreef MisterO het volgende:
Gewoon Amsterdam, geen Eindhoven, das in the middle of nowhere![]()
Jawel joh, toffe feestenquote:Op maandag 9 juli 2007 11:21 schreef maedel het volgende:![]()
Amsterdam is toch echt helemaal geen Gaycapital meer? Of ben ik nou zo achter?
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:52 schreef maedel het volgende:
is dat ook iets voor vrouwen?![]()
-leuke vrouwen is wel een vereiste natuurlijk-
Ja, staat toch lesbians in de TT.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:52 schreef maedel het volgende:
is dat ook iets voor vrouwen?![]()
-leuke vrouwen is wel een vereiste natuurlijk-
ja, de gaykrant is officiëel ook ooit bedoeld geweest voor mannen en vrouwenquote:
en daarna moet je verplicht een paar uur zwemmen in een vijverquote:Op maandag 9 juli 2007 16:03 schreef wonderer het volgende:
In Amsterdam word je in elkaar geslagen in de ruguliersdwars
maar zit er dan wel 1 vrouw in de directie/redactie ?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:26 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, de gaykrant is officiëel ook ooit bedoeld geweest voor mannen en vrouwen
geen idee, ik merk daar weing van (die ene keer dat ik het lees).quote:Op maandag 9 juli 2007 16:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar zit er dan wel 1 vrouw in de directie/redactie ?
ow, nietquote:Op maandag 9 juli 2007 11:21 schreef maedel het volgende:![]()
Amsterdam is toch echt helemaal geen Gaycapital meer? Of ben ik nou zo achter?
Nothing beats Amsterdamquote:
Brandevoort natuurlijkquote:
Die weet jij met je connecties natuurlijk probleemloos door de ballotage van H topic heen te loodsenquote:Op maandag 9 juli 2007 19:07 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa! Mogen D&F dan mee?
The Holy Trinity!
Rotterdam rocksquote:Op maandag 9 juli 2007 16:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nothing beats Amsterdam![]()
Of je gaat naar het buitenland ofzo
Wat laat jou denken dat het andersom niet zo is?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:12 schreef MisterO het volgende:
Ik snap niet waarom we Eindhoven als optie hebben. Daardoor gaat zeker meer dan de helft afhaken. Ik bijvoorbeeld![]()
Eindhoven is helemaal in het zuiden van Nederland in the middle of nowhere. Je kan beter voor een centralere plek kiezen zoals Amsterdam, Utrecht of Rotterdam.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat laat jou denken dat het andersom niet zo is?![]()
Nou ja, volgens mij moet je eerst eens kijken wie er allemaal belangstelling heeft en dan kun je pas zeggen wat centraal isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Eindhoven is helemaal in het zuiden van Nederland in the middle of nowhere. Je kan beter voor een centralere plek kiezen zoals Amsterdam, Utrecht of Rotterdam.
Dan moeten de mensen het het L topic maar hun voortvarendheid voortzettenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij moet je eerst eens kijken wie er allemaal belangstelling heeft en dan kun je pas zeggen wat centraal is
Maar goed, lijkt mij al heel wat als er überhaupt wat georganiseerd wordt
neem dan eens cotact op met Topic starterquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:35 schreef Priyantha het volgende:
Tsja als er nog hulp nodig is qua organiseren
Ik wil er in principe best wat tijd in stoppen.
Jij moet toch al een takke-eind reizen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:37 schreef wonderer het volgende:
Zolang iedereen die ik leuk vind maar komt dondert het niet waar het gehouden wordt
Precies, die paar kilometer extra maakt dan ook geen donder meer uitquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Jij moet toch al een takke-eind reizen?![]()
-sorry, inkoppertje-
Tot de bushalte ofzo?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:30 schreef wonderer het volgende:
En er is vast wel iemand met wie ik kan meerijden op de terugweg of zo.
Maar jij bent niet iedereen honeyquote:
Klopt, ik gebruikte ook het woord IK en niet WIJ. Maar als iedere meet steeds in Amsterdam wordt gehouden dan hou IK 't i.i.g. voor gezienquote:
Het was al voorbeeldquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
de opzet is wel om het geheel in Oktober plaats te laten vinden, even om het augustus voorstel uit te sluiten.
Ik ben toch al leuk genoegquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, ik gebruikte ook het woord IK en niet WIJ. Maar als iedere meet steeds in Amsterdam wordt gehouden dan hou IK 't i.i.g. voor gezien(Tenzij er héééééle leuke mensen komen).
Ga aankomend weekend naar Pann yoehoequote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:14 schreef Priyantha het volgende:
[..]
Het was al voorbeeld
20 Augustus is er in ieder geval weer een PANN feest zie ik op de website.
Het lijkt mij persoonlijk wel leuk om te combineren, want dan kan je s'avonds dus ook nog lekker uit je dak gaan
![]()
He, denk niet zo aan jezelf meneertjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:30 schreef Deceit het volgende:
Ik stel voor over 6 weken in Tilburg.. Op me verjaardag zelfs! Oehh Cadeautjes cadeautje
Lol.. Maar het is me verjaardag, des te reden meer voor feestjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
He, denk niet zo aan jezelf meneertje![]()
Ik stel voor Rotterdam over 2 maanden ongeveer...
Dan gaan we eerst naar een paar kroegjes en daarna lekker dansen in de GayPalace
is wel de meest centrale grote plaats in Nederlandquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar goed een pann feest wanneer is dat in Oktober, want dat deze meet plaats zal vinden in Oktober staat vast.
Maar Utrecht kan een goede optie zijn.
Ik zal er rekening mee proberen te houden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
zal ik dan maar een grotere stap zetten
stel ik voor 20 Oktober Utrecht, in combinatie met het Pann feest?
Alhoewel jullie me amper kennen, en het niet boeit of ik kom; Ik kom niet de 20e! Dan zit ik rome 4 dagen.. Me welverdiende vakantiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
zal ik dan maar een grotere stap zetten
stel ik voor 20 Oktober Utrecht, in combinatie met het Pann feest?
Aaaw, jij moet ook bij de meet aanwezig zijn hoor...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:28 schreef Deceit het volgende:
[..]
Alhoewel jullie me amper kennen, en het niet boeit of ik kom; Ik kom niet de 20e! Dan zit ik rome 4 dagen.. Me welverdiende vakantie![]()
Jaaa ik wil ook komen! Maar kan echt niet! Heb gisteren geboekt en ik ga naar Romequote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Aaaw, jij moet ook bij de meet aanwezig zijn hoor...
Ach ik had me er zo op verheugd!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:06 schreef DrHirschBallin het volgende:
Gelieve geen kontsex foto's plaatsen na afloop. Bij voorbaat dank.
Harde vrouw on vrouw sex mag wel.
Ik zal ze wel via een PM sturen naar jequote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:06 schreef DrHirschBallin het volgende:
Gelieve geen kontsex foto's plaatsen na afloop. Bij voorbaat dank.
Harde vrouw on vrouw sex mag wel.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:57 schreef Deceit het volgende:
Zeker:
TheaterMaMa
Stroekie
Wonderer
Misschien:
MisterO
Niet vanwege vakantie naar Rome:
Deceit
jawel hartstikke gezellig toch!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 12:20 schreef Manono het volgende:
heaumeaus en lesbeaus, mengt dat wel?
alsof jij er ooit geweest bent.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:11 schreef MisterO het volgende:
Gewoon Amsterdam, geen Eindhoven, das in the middle of nowhere![]()
Misschien. Ik ken mijn agenda qua concerten en voorstellingen niet exact uit m'n hoofd maar volgens mij heb ik dan niets.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:48 schreef MisterO het volgende:
20 oktober Utrecht dus, stel ik voor om eerst naar een cafe te gaan en daarna naar Pann!![]()
Wie komen naar de meet?
Zeker
Misschien
MisterO
quote:Op woensdag 29 augustus 2007 14:24 schreef Deceit het volgende:
Zeker:
TheaterMaMa
Stroekie
Wonderer
Misschien:
MisterO
Ang3l
Niet vanwege vakantie naar..
Rome: Deceit
Scheveningen: Tha_Erik
Zo goed als zeker jaquote:Op donderdag 30 augustus 2007 19:03 schreef Ang3l het volgende:
Zet Dreamer ook maar d'rbij denk ik, als wonderer gaat
Nietwaar, droomwijf?
Ik sta d'r niet meer bij!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:08 schreef Deceit het volgende:
Zeker:
TheaterMaMa
Stroekie
Wonderer
DR34M3R
Misschien:
MisterO
zo beterquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:08 schreef Deceit het volgende:
Zeker:
TheaterMaMa
Stroekie
Wonderer
DR34M3R
Misschien:
MisterO
Ang3l
quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:18 schreef NanKing het volgende:
Zeker:
TheaterMaMa
Stroekie
Wonderer
DR34M3R
Misschien:
MisterO
Ang3l
NanKing
samjustme
W'rom sta jij bij misschien?quote:
Omdat het heeeeeeeeeeeeeeelemaal in Utrecht is en ik dan weer vanalles moet gaan regelen (zoals een slaapplaats) en ik moet natuurlijk vragen aan de Heilige Drie-Eenheid of ze me kunnen missenquote:
Dan neem je ze toch mee?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat het heeeeeeeeeeeeeeelemaal in Utrecht is en ik dan weer vanalles moet gaan regelen (zoals een slaapplaats) en ik moet natuurlijk vragen aan de Heilige Drie-Eenheid of ze me kunnen missen(NOT!)
Die zitten niet op Fokquote:
ja is er al nagedacht over een dagprogramma, of is het 's middags gewoon de aanbiedingenbak met DVD's plunderen bij Media Markt, dan snel naar Mc D voor een vette bek en dan in de rij gaan staan voor Tivoli ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:22 schreef wonderer het volgende:
Is er al een dagindeling? Of gaan we gewoon met z'n allen naar Pann en zien we het wel?
Is het nou een H&L meet, een aparte H meet en L meet?quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:22 schreef wonderer het volgende:
Is er al een dagindeling? Of gaan we gewoon met z'n allen naar Pann en zien we het wel?
dat is iets anders, een soort van mini-meet waar nog niet eens iets over zeker isquote:Op donderdag 27 september 2007 08:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het nou een H&L meet, een aparte H meet en L meet?
Want ik begreep van Dreamer dan weer dat de L's naar Eindhoven gingen, of is die gewoon aan 't dromen?
kijk daar begin ik me ook zorgen over te maken.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het nou een H&L meet, een aparte H meet en L meet?
Want ik begreep van Dreamer dan weer dat de L's naar Eindhoven gingen, of is die gewoon aan 't dromen?
je bent niemand verantwoording schuldig lijkt mequote:Op donderdag 27 september 2007 16:28 schreef wonderer het volgende:
Ik wil gewoon mensen ontmoeten en ik wist niet wie van de lesbeaus naar de meet kwamen. Dus probeer ik zelf ook nog iets te regelen.
er posten in het L en H topic toch genoeg mensen die moeten weten wat er aan mogelijke dagactiviteiten te doen is in de domstadquote:Op donderdag 27 september 2007 13:42 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
kijk daar begin ik me ook zorgen over te maken.
De opzet van deze meet is een gezamelijke meet, mét wonderer erbij.
Ik denk dat het splitsen weinig zin heeft, over een dagprogramma kunnen we samen nog allemaal denken.
Intussen is ook duidelijk dat expreszo dan ook een meet heeft op pann, wie weet valt daar ook nog iets mee te combineren.
http://www.expreszo.nl/forum/viewtopic.php?f=21&t=30000&st=0&sk=t&sd=a&start=60
HIER WAT SITES MET TIPS:
http://utrecht.utrechtyourway.nl/default.asp?action=pagina&pagina=72&taal=1
http://www.uit-in-utrecht.nl/default.asp?action=pagina&pagina=560&taal=1
we zouden bijvoorbeeld kunnen gaan waterfietsen, BIJVOORBEELD
Troetula.quote:Op donderdag 27 september 2007 16:33 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
je bent niemand verantwoording schuldig lijkt me
En ach, Ang3l luistert altijd maar half naar me... ALS ie uberhaupt al luistert![]()
HORRORquote:Op vrijdag 28 september 2007 01:26 schreef bulbjes het volgende:
*meldt het maar even* Op 5, 6 en 7 oktober vindt er in Nijmegen t Lesbian Festival plaats: http://www.lesbianfestivalnijmegen.nl/
gezelligquote:Op zondag 30 september 2007 20:08 schreef RainbowSix het volgende:
RainbowSix (forum lurker) gaat misschien mee
Wie's u dan?quote:Op zondag 30 september 2007 20:08 schreef RainbowSix het volgende:
RainbowSix (forum lurker) gaat misschien mee
die zijn toch in de vvk via de site te regelen ?quote:Op maandag 1 oktober 2007 12:55 schreef DennisMoore het volgende:
Pann kom je trouwens niet zomaar binnen... gedoe met kaartjes.
quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:02 schreef Stroekie het volgende:
die zijn toch in de vvk via de site te regelen ?
Als je er voor zorgt dat je om 18.00 online bent , is er niets aan de hand, maar ze zijn idd wel in een half uurtje uitverkocht (maar er zijn ook weer drie dagen dat er besteld kan worden)quote:Op maandag 1 oktober 2007 13:43 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Dan moet je er heel rap bij zijn, volgens mij.
jij wilde toch zo graag in de organisatiequote:Op maandag 1 oktober 2007 15:15 schreef TheaterMaMa het volgende:
ok heo gaan we dat regelen, en wie gaat dat regelen?
weet ik nietquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:20 schreef wonderer het volgende:
Hoe duur is dat eigenlijk?
Serieus? Dan durf ik de gok wel te nemenquote:Op maandag 1 oktober 2007 16:41 schreef DennisMoore het volgende:
Fünf euros.
dan is www.frisofeest.nl wel een mooi alternatief de week laterquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 15:51 schreef Jerommeke.nl het volgende:
Hoor ik daar 20 oktober? Dat gaat niet door, 21 oktober ga ik de halve van Amsterdam lopen, dus al die brakheid kan ik er niet bij hebben
Dan is de http://www.jongeheerenborrel.nl/ alquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan is www.frisofeest.nl wel een mooi alternatief de week later
Maar da's helemaal in Crime City number onequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 16:49 schreef Jerommeke.nl het volgende:
[..]
Dan is de http://www.jongeheerenborrel.nl/ al
Ik ga zeker. Heb evt een rit naar huis en 2 slaapplaatsen, dus nkomt goedquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kan wel kaarten laten halen, maar dan wel met de GARANTIE dat die persoon ook mee gaat
Alleen als die magnum voor mij isquote:
Nee. IJs.quote:
maar ik had toch al gezegd dat ik dat ook zou regelen, vertrouw je me niet?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga zeker. Heb evt een rit naar huis en 2 slaapplaatsen, dus nkomt goed
Voor mij heb je garantie. Dit laat ik niet aan mijn neus voorbij gaanquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 17:37 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik kan wel kaarten laten halen, maar dan wel met de GARANTIE dat die persoon ook mee gaat
gewoon het topic blijven volgen dan komt het vanzelf goed en kan je zaterdagmiddag lezen wie er wellicht allemaal komenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:17 schreef MisterO het volgende:
Wie gaan er nou allemaal, ik snap het niet meer![]()
da's dan ook gelijk je max want je mag toch maar 4 per persoon?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 21:40 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik reken nu op stroekie wonderer angel en ik om kaartjes voor te regelen
Neequote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
maar ik had toch al gezegd dat ik dat ook zou regelen, vertrouw je me niet?
Wanneer wil je crashen? De vrijdag of die zaterdag? Want die zaterdag weet ik zelf nog niet eens waar ik slaapquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 20:26 schreef wonderer het volgende:
[..]
Voor mij heb je garantie. Dit laat ik niet aan mijn neus voorbij gaanEn als ik bij Angel mag crashen (en dat mag vast wel na het kado dat ik voor hem heb..
) komt het helemaal goed.
teruglezen is ook een hele kunstquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:16 schreef SCH het volgende:
Utrecht is wel heel dichtbij.
Datum?
Alleen als twoflower en thaerik en nanking komen
gaan we samen die regel overtredenquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 23:27 schreef SCH het volgende:
Oh PANN, daar mag je boven de 35 niet meer in
Oh, vrijdag is ook goed, zoek ik voor zaterdag nog wel even verder (zou Nathan ook gaan?).quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneer wil je crashen? De vrijdag of die zaterdag? Want die zaterdag weet ik zelf nog niet eens waar ik slaap(aangezien ik niet van plan was met de auto te gaan).
Vrijdag de 19e. We all love 80's & 90's met e Heilige Drie-Eenheid en de Mika-Meisjes (Dreamer en Veetje-Roseetje). Daar ging die bende potten toch ook heen he?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, vrijdag is ook goed, zoek ik voor zaterdag nog wel even verder (zou Nathan ook gaan?).
via de tam tam is hij vast al wel op de hoogte gebrachtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, vrijdag is ook goed, zoek ik voor zaterdag nog wel even verder (zou Nathan ook gaan?).
de wat? waar is het te doen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vrijdag de 19e. We all love 80's & 90's met e Heilige Drie-Eenheid en de Mika-Meisjes (Dreamer en Veetje-Roseetje). Daar ging die bende potten toch ook heen he?
Engeltje haalt weer wat dingen door elkaarquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:37 schreef maedel het volgende:
[..]
de wat? waar is het te doen?
Of hoor ik er niet bij(bij die bende potten)
Ik word gewoon verwarrend geïnformeerd!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Engeltje haalt weer wat dingen door elkaar![]()
oh, als je wilt, graagquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik regel dus 4 kaarten?
Ja lieverd?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word gewoon verwarrend geïnformeerd!
DREAMERRRR!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:45 schreef Ang3l het volgende:
Wie komen er nu eigenlijk allemaal de 20e?
Ben het spoor een beetje bijster.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:54 schreef Ang3l het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaach we zien wel!
Ik ga me toch wel vermaken!
Hadden we dat vorige keer ook gedaan dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
regelen jij en TMM dit keer dan ook de mysteryguest?
Ow! Mark! Die zijn we op gaan zoeken in de Kalverstraat ja. En die is later in de Soho meegekomen inderdaadquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 04:02 schreef Stroekie het volgende:
volgens mij had jij toen die meneer van het huis meegebracht![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 04:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de allereerste keer had ik Pup meegenomen.
Thanx for the warningquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:45 schreef Ang3l het volgende:
OPLETTEN: Zondag gaat de voorverkoop van Pann van start.
Heb het al ene paar x geprobeerd, vanaf net iets na 18:00. Maar die site ging al vrijwel meteen platquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:24 schreef DennisMoore het volgende:
Ik denk dat ze al op zijn.
En nu kwam ik er wel doorheen en heb ik de kaartenquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb het al ene paar x geprobeerd, vanaf net iets na 18:00. Maar die site ging al vrijwel meteen plat
jeuj, kaartjesquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En nu kwam ik er wel doorheen en heb ik de kaarten
lief doenquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:32 schreef DennisMoore het volgende:
Dan moeten jullie toch maar naar de Efteling ofzo.
Aangezien ik ze nu heb verkoop ik ze aan de hoogste biederquote:
je gaat mij proberen uit te spelen tegen SamJustMe en dan voor de hoogste prijs ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien ik ze nu heb verkoop ik ze aan de hoogste bieder
ik wil er wel 2 dan kan ik zakje meenemenquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien ik ze nu heb verkoop ik ze aan de hoogste bieder
Het lijkt me wel leuk om SJM te zien jaquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je gaat mij proberen uit te spelen tegen SamJustMe en dan voor de hoogste prijs ?![]()
dat was toch de mystery guest voor deze keer ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik wil er wel 2 dan kan ik zakje meenemen![]()
ja die kom je dan weer niet zomaar spontaan tegen op een vrijdagmiddag op kleine bergquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het lijkt me wel leuk om SJM te zien ja
TMM opperde al om Tim (mijn ex) weer mee te nemen. Is dat dan z'n mystery guest?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat was toch de mystery guest voor deze keer ?
Wonderer is er ook bij dus dat moet jullie lukkenquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:58 schreef MisterO het volgende:
Ik was te laat om kaartjes te kopen... zucht.
Sammie en ik zullen jullie nog wel proberen te vinden in Pann! Maar hoe moeten we jullie ooit herkennen![]()
da's veel te gevaarlijkquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TMM opperde al om Tim (mijn ex) weer mee te nemen. Is dat dan z'n mystery guest?
[ afbeelding ]
SJM is heel lief hoor, niet wegduiken!quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat menigeen SJM wel zal herkennen. Of ze'm dan zullen roepen of juist wegduiken dat is de vraag
maar wel gewoon flink zijn hoor, en ons aanspreken, niet dat ik die dag erop op fok moet lezen dat jullie ons wel gezien hebben maar niks hebben durven zeggen,quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
SJM is heel lief hoor, niet wegduiken!![]()
Oh ja jullie weten niet eens hoe ik eruit zie hihi![]()
ja in gedachten zal ik bij jullie zijn als ik mij op dat moment in het zweet werkquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu nog een leuk dagprogramma, jammer dat er maar zo weinig mensen mee gaan
hoi, wie gaan er dan? ik ben gay en wil ook wel mee. (dat rijmtquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu nog een leuk dagprogramma, jammer dat er maar zo weinig mensen mee gaan
vooral mensen die regelmatig posten in het H topicquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:18 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
hoi, wie gaan er dan? ik ben gay en wil ook wel mee. (dat rijmt)
het dagprogramma is wat bezetting betrefd erg laagdrempelig dus je bent meer dan welkom tomatensapbiertjequote:Op maandag 15 oktober 2007 00:18 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
hoi, wie gaan er dan? ik ben gay en wil ook wel mee. (dat rijmt)
in verband met organisatorische beperkingen vermoed ik dat de opkomst uit het L topic laag zal zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:42 schreef Cairon het volgende:
is er al een dagprogram
de potten zullen wel geen leuke dingen willen doen, daar zijn het potten voor, en de poten zullen wel willen shoppen.
ben ik zelf ook nog mee bezigquote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:12 schreef wonderer het volgende:
Ik wil het wel graag een beetje op tijd weten want anders kan ik zaterdagmiddag ook met een vriend in eindhoven doorbrengen en 's avonds naar Utrecht komen.
Ik zou trouwens nog steeds een slaapplaats voor na pann, anders moet ik om 1:30 al weg. Weet iemand iets?
ik bel jullie zaterdag avond wel hoe laat ik bij Tivoli kan zijn, ik gok rond 23.00 uurquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
vooralsnog ziet het er naar uit dat ang3l, ik en wonderer in Utrecht samen komen om eerst wat te eten en dan naar pann te gaan, zijn er nog meer mensen die mee willen en zijn er nog meer mensen behalve ondergetekende die ook een dagprogramma willen?
Zo ja wie en wat zou dat dan in kunnen gaan houden?
wie zou er bijvoorbeeld zaterdagmiddag in Utrecht mee willen naar Alles is liefde?
Je weet toch dat ik God & Saint Nasty moet helpen met de bus halen voor hun verhuizing? Dus ik weet niet hoe laat ik er kan zijn. En ik heb al beloofd om met de Trinity + Eef naar Alles is Liefde te gaan, dus dat kan ik niet doen. maar ik denk wel dat ik eten ga halen, hopelijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
vooralsnog ziet het er naar uit dat ang3l, ik en wonderer in Utrecht samen komen om eerst wat te eten en dan naar pann te gaan, zijn er nog meer mensen die mee willen en zijn er nog meer mensen behalve ondergetekende die ook een dagprogramma willen?
Zo ja wie en wat zou dat dan in kunnen gaan houden?
wie zou er bijvoorbeeld zaterdagmiddag in Utrecht mee willen naar Alles is liefde?
Volgens mij is er alleen nog maar vrijdag een online verkoop, en daarna alleen aan de deur. Toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:30 schreef MisterO het volgende:
Grrrr, het lukt me maar niet om 2 pann kaarten te kopen![]()
![]()
![]()
Ja, duimenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 07:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is er alleen nog maar vrijdag een online verkoop, en daarna alleen aan de deur. Toch?
Ik komquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:13 schreef Cairon het volgende:
wie komen er nu allemaal?
moeten we dan toch maar bij NH of zo de familiekamer gaan reserveren ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:14 schreef Ang3l het volgende:
O ooooow. Degene die me naar huis zou brengen heeft nog geen kaartje kunnen bemachtigen
Dat wordt dus heel misschien heel snel een plan B verzinnen......
Mag ook van mij, maar misschien ga ik om half twee alweer naar huis, ik ben nu al brak, laat staan na twee keer uitgaanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moeten we dan toch maar bij NH of zo de familiekamer gaan reserveren ?
wat mij betreft ookquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mag ook van mij, maar misschien ga ik om half twee alweer naar huis, ik ben nu al brak, laat staan na twee keer uitgaan
We zullen zien maar wat mij betreft is een (goedkoop) hotel ook wel een optie.
quote:
je hebt pmquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
goh wat verrassend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de avond zal er rond 22 uur een verzameling voor de tivoli zijnNiet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:24 schreef Ang3l het volgende:
YAY
Ik heb ene slaapplaats en mijn buurman gaat mee:
http://www.gay.nl/mtotheitchell
wel hequote:
volgende meet dan toch maar in utrecht op de 50 plus beurs houdenquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:35 schreef DennisMoore het volgende:
Het was wel geinig, maar Pann is écht een kinderfeestje geworden.
je kan er niet vroeg genoeg bij zijn, dat bleek gisteravond wel weerquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:41 schreef DennisMoore het volgende:
Daar voel ik me dan toch net weer iets te jong voor.
Goed plan, ff wat promotie doen bij de dames! En weer Pann vind ik geen slecht idee, het is lekker centraal voor iedereen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
de volgende keer als wonderer weer in nederland is organisseer ik weer een meet, Cairon zorgt voor de structuur en het dagprogramma, ik hoop wel dat de lesbeaus dan wel komen
maar wel een drama om kaartjes te regelenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Goed plan, ff wat promotie doen bij de dames! En weer Pann vind ik geen slecht idee, het is lekker centraal voor iedereen.
Ach joh, we hebben vanaf 20:30 tot ongeveer 21:45 moeten wachten op de kaarten. Daarna gingen we met een paar gezellige meiden naar de Pre-party, dus uiteindelijk was het helemaal niet ergquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wel een drama om kaartjes te regelen
komt goed uit, kan je daar zo meteen ook het volgende topic mee openenquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
Trouwens 10 November is Pann in de 013 in Tilburg, wie gaan er mee?![]()
dan stel je mij dus voor de onmogelijke opgave om je werkzaamheden te overtreffenquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat mag jij doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |