Ja, staat toch lesbians in de TT.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:52 schreef maedel het volgende:
is dat ook iets voor vrouwen?![]()
-leuke vrouwen is wel een vereiste natuurlijk-
ja, de gaykrant is officiëel ook ooit bedoeld geweest voor mannen en vrouwenquote:
en daarna moet je verplicht een paar uur zwemmen in een vijverquote:Op maandag 9 juli 2007 16:03 schreef wonderer het volgende:
In Amsterdam word je in elkaar geslagen in de ruguliersdwars
maar zit er dan wel 1 vrouw in de directie/redactie ?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:26 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, de gaykrant is officiëel ook ooit bedoeld geweest voor mannen en vrouwen
geen idee, ik merk daar weing van (die ene keer dat ik het lees).quote:Op maandag 9 juli 2007 16:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar zit er dan wel 1 vrouw in de directie/redactie ?
ow, nietquote:Op maandag 9 juli 2007 11:21 schreef maedel het volgende:![]()
Amsterdam is toch echt helemaal geen Gaycapital meer? Of ben ik nou zo achter?
Nothing beats Amsterdamquote:
Brandevoort natuurlijkquote:
Die weet jij met je connecties natuurlijk probleemloos door de ballotage van H topic heen te loodsenquote:Op maandag 9 juli 2007 19:07 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa! Mogen D&F dan mee?
The Holy Trinity!
Rotterdam rocksquote:Op maandag 9 juli 2007 16:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nothing beats Amsterdam![]()
Of je gaat naar het buitenland ofzo
Wat laat jou denken dat het andersom niet zo is?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:12 schreef MisterO het volgende:
Ik snap niet waarom we Eindhoven als optie hebben. Daardoor gaat zeker meer dan de helft afhaken. Ik bijvoorbeeld![]()
Eindhoven is helemaal in het zuiden van Nederland in the middle of nowhere. Je kan beter voor een centralere plek kiezen zoals Amsterdam, Utrecht of Rotterdam.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat laat jou denken dat het andersom niet zo is?![]()
Nou ja, volgens mij moet je eerst eens kijken wie er allemaal belangstelling heeft en dan kun je pas zeggen wat centraal isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Eindhoven is helemaal in het zuiden van Nederland in the middle of nowhere. Je kan beter voor een centralere plek kiezen zoals Amsterdam, Utrecht of Rotterdam.
Dan moeten de mensen het het L topic maar hun voortvarendheid voortzettenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij moet je eerst eens kijken wie er allemaal belangstelling heeft en dan kun je pas zeggen wat centraal is
Maar goed, lijkt mij al heel wat als er überhaupt wat georganiseerd wordt
neem dan eens cotact op met Topic starterquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:35 schreef Priyantha het volgende:
Tsja als er nog hulp nodig is qua organiseren
Ik wil er in principe best wat tijd in stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |