Ja, staat toch lesbians in de TT.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:52 schreef maedel het volgende:
is dat ook iets voor vrouwen?![]()
-leuke vrouwen is wel een vereiste natuurlijk-
ja, de gaykrant is officiëel ook ooit bedoeld geweest voor mannen en vrouwenquote:
en daarna moet je verplicht een paar uur zwemmen in een vijverquote:Op maandag 9 juli 2007 16:03 schreef wonderer het volgende:
In Amsterdam word je in elkaar geslagen in de ruguliersdwars
maar zit er dan wel 1 vrouw in de directie/redactie ?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:26 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, de gaykrant is officiëel ook ooit bedoeld geweest voor mannen en vrouwen
geen idee, ik merk daar weing van (die ene keer dat ik het lees).quote:Op maandag 9 juli 2007 16:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar zit er dan wel 1 vrouw in de directie/redactie ?
ow, nietquote:Op maandag 9 juli 2007 11:21 schreef maedel het volgende:![]()
Amsterdam is toch echt helemaal geen Gaycapital meer? Of ben ik nou zo achter?
Nothing beats Amsterdamquote:
Brandevoort natuurlijkquote:
Die weet jij met je connecties natuurlijk probleemloos door de ballotage van H topic heen te loodsenquote:Op maandag 9 juli 2007 19:07 schreef Ang3l het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa! Mogen D&F dan mee?
The Holy Trinity!
Rotterdam rocksquote:Op maandag 9 juli 2007 16:48 schreef MisterO het volgende:
[..]
Nothing beats Amsterdam![]()
Of je gaat naar het buitenland ofzo
Wat laat jou denken dat het andersom niet zo is?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:12 schreef MisterO het volgende:
Ik snap niet waarom we Eindhoven als optie hebben. Daardoor gaat zeker meer dan de helft afhaken. Ik bijvoorbeeld![]()
Eindhoven is helemaal in het zuiden van Nederland in the middle of nowhere. Je kan beter voor een centralere plek kiezen zoals Amsterdam, Utrecht of Rotterdam.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Wat laat jou denken dat het andersom niet zo is?![]()
Nou ja, volgens mij moet je eerst eens kijken wie er allemaal belangstelling heeft en dan kun je pas zeggen wat centraal isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:27 schreef MisterO het volgende:
[..]
Eindhoven is helemaal in het zuiden van Nederland in the middle of nowhere. Je kan beter voor een centralere plek kiezen zoals Amsterdam, Utrecht of Rotterdam.
Dan moeten de mensen het het L topic maar hun voortvarendheid voortzettenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:29 schreef maedel het volgende:
[..]
Nou ja, volgens mij moet je eerst eens kijken wie er allemaal belangstelling heeft en dan kun je pas zeggen wat centraal is
Maar goed, lijkt mij al heel wat als er überhaupt wat georganiseerd wordt
neem dan eens cotact op met Topic starterquote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:35 schreef Priyantha het volgende:
Tsja als er nog hulp nodig is qua organiseren
Ik wil er in principe best wat tijd in stoppen.
Jij moet toch al een takke-eind reizen?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:37 schreef wonderer het volgende:
Zolang iedereen die ik leuk vind maar komt dondert het niet waar het gehouden wordt
Precies, die paar kilometer extra maakt dan ook geen donder meer uitquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:23 schreef maedel het volgende:
[..]
Jij moet toch al een takke-eind reizen?![]()
-sorry, inkoppertje-
Tot de bushalte ofzo?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:30 schreef wonderer het volgende:
En er is vast wel iemand met wie ik kan meerijden op de terugweg of zo.
Maar jij bent niet iedereen honeyquote:
Klopt, ik gebruikte ook het woord IK en niet WIJ. Maar als iedere meet steeds in Amsterdam wordt gehouden dan hou IK 't i.i.g. voor gezienquote:
Het was al voorbeeldquote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:11 schreef TheaterMaMa het volgende:
de opzet is wel om het geheel in Oktober plaats te laten vinden, even om het augustus voorstel uit te sluiten.
Ik ben toch al leuk genoegquote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, ik gebruikte ook het woord IK en niet WIJ. Maar als iedere meet steeds in Amsterdam wordt gehouden dan hou IK 't i.i.g. voor gezien(Tenzij er héééééle leuke mensen komen).
Ga aankomend weekend naar Pann yoehoequote:Op dinsdag 17 juli 2007 23:14 schreef Priyantha het volgende:
[..]
Het was al voorbeeld
20 Augustus is er in ieder geval weer een PANN feest zie ik op de website.
Het lijkt mij persoonlijk wel leuk om te combineren, want dan kan je s'avonds dus ook nog lekker uit je dak gaan
![]()
He, denk niet zo aan jezelf meneertjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:30 schreef Deceit het volgende:
Ik stel voor over 6 weken in Tilburg.. Op me verjaardag zelfs! Oehh Cadeautjes cadeautje
Lol.. Maar het is me verjaardag, des te reden meer voor feestjequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 16:38 schreef MisterO het volgende:
[..]
He, denk niet zo aan jezelf meneertje![]()
Ik stel voor Rotterdam over 2 maanden ongeveer...
Dan gaan we eerst naar een paar kroegjes en daarna lekker dansen in de GayPalace
is wel de meest centrale grote plaats in Nederlandquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
maar goed een pann feest wanneer is dat in Oktober, want dat deze meet plaats zal vinden in Oktober staat vast.
Maar Utrecht kan een goede optie zijn.
Ik zal er rekening mee proberen te houden.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
zal ik dan maar een grotere stap zetten
stel ik voor 20 Oktober Utrecht, in combinatie met het Pann feest?
Alhoewel jullie me amper kennen, en het niet boeit of ik kom; Ik kom niet de 20e! Dan zit ik rome 4 dagen.. Me welverdiende vakantiequote:Op dinsdag 14 augustus 2007 21:14 schreef TheaterMaMa het volgende:
zal ik dan maar een grotere stap zetten
stel ik voor 20 Oktober Utrecht, in combinatie met het Pann feest?
Aaaw, jij moet ook bij de meet aanwezig zijn hoor...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:28 schreef Deceit het volgende:
[..]
Alhoewel jullie me amper kennen, en het niet boeit of ik kom; Ik kom niet de 20e! Dan zit ik rome 4 dagen.. Me welverdiende vakantie![]()
Jaaa ik wil ook komen! Maar kan echt niet! Heb gisteren geboekt en ik ga naar Romequote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:30 schreef MisterO het volgende:
[..]
Aaaw, jij moet ook bij de meet aanwezig zijn hoor...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |