En niet te vergeten pide, IR, heel belanrijk op pide te zijn op die meet.quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eindelijk, een anaul meet.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 03:16 schreef I.R.Baboon het volgende:
Eindelijk, een anal meet.
Je onderschriftquote:Op donderdag 5 juli 2007 03:17 schreef piksmaak het volgende:
zijn mensen met een hoofd afwijking ook welkom?
zodra ik weer meer tijd heb kijk ik er na en pas ik het aan, ok?quote:Op donderdag 5 juli 2007 04:04 schreef Strychnine het volgende:
Sowieso niet met hoofdletters. Maak er eens een discussie van. Waar wil je hem houden, hebben users nog voorkeuren of tips om wat te gaan doen, prop er een leuk plaatje bij, en schrijf niet met hoofdletters, schrijf met gewone letters en accentueer belangrijke punten door het bold te maken.
Werk met alinea's, en laat gewoon zien dat je wat moeite in je post wil steken
Maak er dan even 'annual' of meteen 'anal' vanquote:Op donderdag 5 juli 2007 07:43 schreef FredvZ het volgende:
Zo, nu met een TT met correcte spelling en minder schreeuwerige caps.
quote:Op donderdag 5 juli 2007 07:43 schreef FredvZ het volgende:
Zo, nu met een TT met correcte spelling en minder schreeuwerige caps.
Maar maar maar je kunt gewoon met mij superheldje spelen!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:32 schreef Cazman het volgende:
In oktober ben ik altijd stoned
Ik weet nog niet wanneer ik in Nederland ben..quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:25 schreef Ang3l het volgende:
O en moet ik echt ALLE weekeinden vrijhouden in Oktober?
Ik ga dna nl o.a. naar Room Eleven
Tof!! Dan doe ik meequote:Op donderdag 5 juli 2007 20:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar maar maar je kunt gewoon met mij superheldje spelen!!
ook de plaats waar een en ander zich gaat afspelen, of kiezen we voor de centrale ligging van Utrecht ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
het zal waarschijnlijk ook maar om 1 avond gaan evt aangevuld met een dagprogramma
al naar gelang waar het gaat plaatsvinden
voorstellen zijn welkom
Oh, ik dacht altijd dat Eindhoven het centrum van de wereld wasquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook de plaats waar een en ander zich gaat afspelen, of kiezen we voor de centrale ligging van Utrecht ?
Hoe was die slogan ook alweerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd dat Eindhoven het centrum van de wereld was
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe was die slogan ook alweer
Eindhoven, Center of technology of the universe ?
Ik had inderdaad eindhoven in gedachten... Maar dat kan altijd nog een "aparte" meet worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd dat Eindhoven het centrum van de wereld was
Tuuuuuuuuuuurlijk Ehv..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had inderdaad eindhoven in gedachten... Maar dat kan altijd nog een "aparte" meet worden.
Tssssk, iets gaat er niet goed in je analyse hoor...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
Goh....
Toch Eindhoven.
Zijn dit restverlangens van een zekere mislukte meet?
serieus?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb dit jaar rond koninginnedag ook een meet gepland in Eindhoven, daar schreef NIEMAND zich uiteindelijk voor in, heb ik in me eentje moeten meeten toen....![]()
Maar dat was dan ook een HOMO meet![]()
Ik eerst ookquote:
Nou Amsterdam is ook echt the Centre of the Universequote:Op maandag 9 juli 2007 11:11 schreef MisterO het volgende:
Gewoon Amsterdam, geen Eindhoven, das in the middle of nowhere![]()
Jawel joh, toffe feestenquote:Op maandag 9 juli 2007 11:21 schreef maedel het volgende:![]()
Amsterdam is toch echt helemaal geen Gaycapital meer? Of ben ik nou zo achter?
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:52 schreef maedel het volgende:
is dat ook iets voor vrouwen?![]()
-leuke vrouwen is wel een vereiste natuurlijk-
Ja, staat toch lesbians in de TT.quote:Op maandag 9 juli 2007 11:52 schreef maedel het volgende:
is dat ook iets voor vrouwen?![]()
-leuke vrouwen is wel een vereiste natuurlijk-
ja, de gaykrant is officiëel ook ooit bedoeld geweest voor mannen en vrouwenquote:
en daarna moet je verplicht een paar uur zwemmen in een vijverquote:Op maandag 9 juli 2007 16:03 schreef wonderer het volgende:
In Amsterdam word je in elkaar geslagen in de ruguliersdwars
maar zit er dan wel 1 vrouw in de directie/redactie ?quote:Op maandag 9 juli 2007 16:26 schreef maedel het volgende:
[..]
ja, de gaykrant is officiëel ook ooit bedoeld geweest voor mannen en vrouwen
geen idee, ik merk daar weing van (die ene keer dat ik het lees).quote:Op maandag 9 juli 2007 16:31 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar zit er dan wel 1 vrouw in de directie/redactie ?
ow, nietquote:Op maandag 9 juli 2007 11:21 schreef maedel het volgende:![]()
Amsterdam is toch echt helemaal geen Gaycapital meer? Of ben ik nou zo achter?
Nothing beats Amsterdamquote:
Brandevoort natuurlijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |