Maar maar maar je kunt gewoon met mij superheldje spelen!!quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:32 schreef Cazman het volgende:
In oktober ben ik altijd stoned
Ik weet nog niet wanneer ik in Nederland ben..quote:Op donderdag 5 juli 2007 20:25 schreef Ang3l het volgende:
O en moet ik echt ALLE weekeinden vrijhouden in Oktober?
Ik ga dna nl o.a. naar Room Eleven
Tof!! Dan doe ik meequote:Op donderdag 5 juli 2007 20:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar maar maar je kunt gewoon met mij superheldje spelen!!
ook de plaats waar een en ander zich gaat afspelen, of kiezen we voor de centrale ligging van Utrecht ?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:18 schreef TheaterMaMa het volgende:
het zal waarschijnlijk ook maar om 1 avond gaan evt aangevuld met een dagprogramma
al naar gelang waar het gaat plaatsvinden
voorstellen zijn welkom
Oh, ik dacht altijd dat Eindhoven het centrum van de wereld wasquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ook de plaats waar een en ander zich gaat afspelen, of kiezen we voor de centrale ligging van Utrecht ?
Hoe was die slogan ook alweerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd dat Eindhoven het centrum van de wereld was
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:40 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hoe was die slogan ook alweer
Eindhoven, Center of technology of the universe ?
Ik had inderdaad eindhoven in gedachten... Maar dat kan altijd nog een "aparte" meet worden.quote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:39 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, ik dacht altijd dat Eindhoven het centrum van de wereld was
Tuuuuuuuuuuurlijk Ehv..quote:Op vrijdag 6 juli 2007 16:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik had inderdaad eindhoven in gedachten... Maar dat kan altijd nog een "aparte" meet worden.
Tssssk, iets gaat er niet goed in je analyse hoor...quote:Op zaterdag 7 juli 2007 04:39 schreef TheaterMaMa het volgende:
Goh....
Toch Eindhoven.
Zijn dit restverlangens van een zekere mislukte meet?
serieus?quote:Op zaterdag 7 juli 2007 21:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb dit jaar rond koninginnedag ook een meet gepland in Eindhoven, daar schreef NIEMAND zich uiteindelijk voor in, heb ik in me eentje moeten meeten toen....![]()
Maar dat was dan ook een HOMO meet![]()
Ik eerst ookquote:
Nou Amsterdam is ook echt the Centre of the Universequote:Op maandag 9 juli 2007 11:11 schreef MisterO het volgende:
Gewoon Amsterdam, geen Eindhoven, das in the middle of nowhere![]()
Jawel joh, toffe feestenquote:Op maandag 9 juli 2007 11:21 schreef maedel het volgende:![]()
Amsterdam is toch echt helemaal geen Gaycapital meer? Of ben ik nou zo achter?
quote:Op maandag 9 juli 2007 11:52 schreef maedel het volgende:
is dat ook iets voor vrouwen?![]()
-leuke vrouwen is wel een vereiste natuurlijk-
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |