Ik sta d'r niet meer bij!quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:08 schreef Deceit het volgende:
Zeker:
TheaterMaMa
Stroekie
Wonderer
DR34M3R
Misschien:
MisterO
Niet vanwege vakantie naar..
Rome: Deceit
Scheveningen: Tha_Erik
zo beterquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:08 schreef Deceit het volgende:
Zeker:
TheaterMaMa
Stroekie
Wonderer
DR34M3R
Misschien:
MisterO
Ang3l
quote:Op dinsdag 4 september 2007 20:18 schreef NanKing het volgende:
Zeker:
TheaterMaMa
Stroekie
Wonderer
DR34M3R
Misschien:
MisterO
Ang3l
NanKing
samjustme
W'rom sta jij bij misschien?quote:
Omdat het heeeeeeeeeeeeeeelemaal in Utrecht is en ik dan weer vanalles moet gaan regelen (zoals een slaapplaats) en ik moet natuurlijk vragen aan de Heilige Drie-Eenheid of ze me kunnen missenquote:
Dan neem je ze toch mee?quote:Op vrijdag 7 september 2007 11:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat het heeeeeeeeeeeeeeelemaal in Utrecht is en ik dan weer vanalles moet gaan regelen (zoals een slaapplaats) en ik moet natuurlijk vragen aan de Heilige Drie-Eenheid of ze me kunnen missen(NOT!)
Die zitten niet op Fokquote:
ja is er al nagedacht over een dagprogramma, of is het 's middags gewoon de aanbiedingenbak met DVD's plunderen bij Media Markt, dan snel naar Mc D voor een vette bek en dan in de rij gaan staan voor Tivoli ?quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:22 schreef wonderer het volgende:
Is er al een dagindeling? Of gaan we gewoon met z'n allen naar Pann en zien we het wel?
Is het nou een H&L meet, een aparte H meet en L meet?quote:Op zaterdag 15 september 2007 16:22 schreef wonderer het volgende:
Is er al een dagindeling? Of gaan we gewoon met z'n allen naar Pann en zien we het wel?
dat is iets anders, een soort van mini-meet waar nog niet eens iets over zeker isquote:Op donderdag 27 september 2007 08:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het nou een H&L meet, een aparte H meet en L meet?
Want ik begreep van Dreamer dan weer dat de L's naar Eindhoven gingen, of is die gewoon aan 't dromen?
kijk daar begin ik me ook zorgen over te maken.quote:Op donderdag 27 september 2007 08:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is het nou een H&L meet, een aparte H meet en L meet?
Want ik begreep van Dreamer dan weer dat de L's naar Eindhoven gingen, of is die gewoon aan 't dromen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |