in verband met organisatorische beperkingen vermoed ik dat de opkomst uit het L topic laag zal zijnquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 23:42 schreef Cairon het volgende:
is er al een dagprogram
de potten zullen wel geen leuke dingen willen doen, daar zijn het potten voor, en de poten zullen wel willen shoppen.
ben ik zelf ook nog mee bezigquote:Op woensdag 17 oktober 2007 01:12 schreef wonderer het volgende:
Ik wil het wel graag een beetje op tijd weten want anders kan ik zaterdagmiddag ook met een vriend in eindhoven doorbrengen en 's avonds naar Utrecht komen.
Ik zou trouwens nog steeds een slaapplaats voor na pann, anders moet ik om 1:30 al weg. Weet iemand iets?
ik bel jullie zaterdag avond wel hoe laat ik bij Tivoli kan zijn, ik gok rond 23.00 uurquote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
vooralsnog ziet het er naar uit dat ang3l, ik en wonderer in Utrecht samen komen om eerst wat te eten en dan naar pann te gaan, zijn er nog meer mensen die mee willen en zijn er nog meer mensen behalve ondergetekende die ook een dagprogramma willen?
Zo ja wie en wat zou dat dan in kunnen gaan houden?
wie zou er bijvoorbeeld zaterdagmiddag in Utrecht mee willen naar Alles is liefde?
Je weet toch dat ik God & Saint Nasty moet helpen met de bus halen voor hun verhuizing? Dus ik weet niet hoe laat ik er kan zijn. En ik heb al beloofd om met de Trinity + Eef naar Alles is Liefde te gaan, dus dat kan ik niet doen. maar ik denk wel dat ik eten ga halen, hopelijk.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 21:03 schreef TheaterMaMa het volgende:
vooralsnog ziet het er naar uit dat ang3l, ik en wonderer in Utrecht samen komen om eerst wat te eten en dan naar pann te gaan, zijn er nog meer mensen die mee willen en zijn er nog meer mensen behalve ondergetekende die ook een dagprogramma willen?
Zo ja wie en wat zou dat dan in kunnen gaan houden?
wie zou er bijvoorbeeld zaterdagmiddag in Utrecht mee willen naar Alles is liefde?
Volgens mij is er alleen nog maar vrijdag een online verkoop, en daarna alleen aan de deur. Toch?quote:Op woensdag 17 oktober 2007 23:30 schreef MisterO het volgende:
Grrrr, het lukt me maar niet om 2 pann kaarten te kopen![]()
![]()
![]()
Ja, duimenquote:Op donderdag 18 oktober 2007 07:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij is er alleen nog maar vrijdag een online verkoop, en daarna alleen aan de deur. Toch?
Ik komquote:Op donderdag 18 oktober 2007 14:13 schreef Cairon het volgende:
wie komen er nu allemaal?
moeten we dan toch maar bij NH of zo de familiekamer gaan reserveren ?quote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:14 schreef Ang3l het volgende:
O ooooow. Degene die me naar huis zou brengen heeft nog geen kaartje kunnen bemachtigen
Dat wordt dus heel misschien heel snel een plan B verzinnen......
Mag ook van mij, maar misschien ga ik om half twee alweer naar huis, ik ben nu al brak, laat staan na twee keer uitgaanquote:Op donderdag 18 oktober 2007 19:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
moeten we dan toch maar bij NH of zo de familiekamer gaan reserveren ?
wat mij betreft ookquote:Op donderdag 18 oktober 2007 20:29 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mag ook van mij, maar misschien ga ik om half twee alweer naar huis, ik ben nu al brak, laat staan na twee keer uitgaan
We zullen zien maar wat mij betreft is een (goedkoop) hotel ook wel een optie.
quote:
je hebt pmquote:Op vrijdag 19 oktober 2007 15:19 schreef TheaterMaMa het volgende:
goh wat verrassend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de avond zal er rond 22 uur een verzameling voor de tivoli zijnNiet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 19:24 schreef Ang3l het volgende:
YAY
Ik heb ene slaapplaats en mijn buurman gaat mee:
http://www.gay.nl/mtotheitchell
wel hequote:
volgende meet dan toch maar in utrecht op de 50 plus beurs houdenquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:35 schreef DennisMoore het volgende:
Het was wel geinig, maar Pann is écht een kinderfeestje geworden.
je kan er niet vroeg genoeg bij zijn, dat bleek gisteravond wel weerquote:Op zondag 21 oktober 2007 12:41 schreef DennisMoore het volgende:
Daar voel ik me dan toch net weer iets te jong voor.
Goed plan, ff wat promotie doen bij de dames! En weer Pann vind ik geen slecht idee, het is lekker centraal voor iedereen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 23:12 schreef TheaterMaMa het volgende:
de volgende keer als wonderer weer in nederland is organisseer ik weer een meet, Cairon zorgt voor de structuur en het dagprogramma, ik hoop wel dat de lesbeaus dan wel komen
maar wel een drama om kaartjes te regelenquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:36 schreef MisterO het volgende:
[..]
Goed plan, ff wat promotie doen bij de dames! En weer Pann vind ik geen slecht idee, het is lekker centraal voor iedereen.
Ach joh, we hebben vanaf 20:30 tot ongeveer 21:45 moeten wachten op de kaarten. Daarna gingen we met een paar gezellige meiden naar de Pre-party, dus uiteindelijk was het helemaal niet ergquote:Op zondag 21 oktober 2007 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar wel een drama om kaartjes te regelen
komt goed uit, kan je daar zo meteen ook het volgende topic mee openenquote:Op maandag 22 oktober 2007 12:46 schreef TheaterMaMa het volgende:
Trouwens 10 November is Pann in de 013 in Tilburg, wie gaan er mee?![]()
dan stel je mij dus voor de onmogelijke opgave om je werkzaamheden te overtreffenquote:Op maandag 22 oktober 2007 13:24 schreef TheaterMaMa het volgende:
dat mag jij doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |