even voor het beeld, een verslag voor iedereen die het feest heeft moeten missen,
want een feest was het
de meet begon om 17 uur cairon, zakje en ik kwamen bijeen waarna we Nathan op gingen halen,
om 18.uur sloot wonderer aan in de cuacha alnaar waar wij naar het restaurant gingen,
nathan ging samen met zakje pinnen (wat later zoenen bleek te zijn)
Zakje had haast want hij wist dat mitchell, zijn grote concurent zo zou komen, dus hij maakte meteen een toeeigening naar Nathan, daarna heeft hij hem niet meer losgelaten, tenminste zijn lippen niet meer.
Ook handen loslaten tijdens het eten bleek moeilijk.
Na het eten even naar het hotel om in te checken voor wonderer, TMM en stroekie die samen met ang3; en Mitchell aansloot bij de vrolijke bende.
Toen naar pann, alwaar we ook dennismoore en om 1 uur ook samjustme en misterO troffen.
Het is echt wel een leuk gezellig feest, ben blij dat het nachtnet er komt. dan kan ik vaker,
Volgende keer in Tilburg.
Maar goed het was een gezellige bedoeling
Na het feest blijken sam en zakje toch de nachttrein genomen te hebben (van een anonieme fokker hoorde ik dat zij ining onstrengeld teg een winkelpand zijn gesignaleerd)
Mitchel cairon, ang3l en sliepen bij Nathan, die zich kennelijk s'nachts ook weer vergrepen heeft aan een lammetje, MisterO ging naar de Cuacha voor een trio met 2 lesbische dame
en Wonderer, Stroekie en TMM sloten zich aan bij de expreszomeet, waar zij zeker om hun leeftijd gerespecteerd werden, zij brachten ons naar het hotel, maar uiteindelijk kozen wij toch voor elkaar.
Toen wonderer en stroek eenmaal sliepen kon ik mij eindelijk overgeven aan mijn grootste passie, het leegeten van een luxe uitgebreit ontbijtbuffet. daarna uitgeslapen tot 16 uur, dat mocht daar
Volgende keer weer?
Niet naar wat men is wordt men beoordeeld, maar naar wat men schijnt