Oh, vrijdag is ook goed, zoek ik voor zaterdag nog wel even verder (zou Nathan ook gaan?).quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 22:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneer wil je crashen? De vrijdag of die zaterdag? Want die zaterdag weet ik zelf nog niet eens waar ik slaap(aangezien ik niet van plan was met de auto te gaan).
Vrijdag de 19e. We all love 80's & 90's met e Heilige Drie-Eenheid en de Mika-Meisjes (Dreamer en Veetje-Roseetje). Daar ging die bende potten toch ook heen he?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, vrijdag is ook goed, zoek ik voor zaterdag nog wel even verder (zou Nathan ook gaan?).
via de tam tam is hij vast al wel op de hoogte gebrachtquote:Op woensdag 3 oktober 2007 00:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, vrijdag is ook goed, zoek ik voor zaterdag nog wel even verder (zou Nathan ook gaan?).
de wat? waar is het te doen?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 07:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vrijdag de 19e. We all love 80's & 90's met e Heilige Drie-Eenheid en de Mika-Meisjes (Dreamer en Veetje-Roseetje). Daar ging die bende potten toch ook heen he?
Engeltje haalt weer wat dingen door elkaarquote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:37 schreef maedel het volgende:
[..]
de wat? waar is het te doen?
Of hoor ik er niet bij(bij die bende potten)
Ik word gewoon verwarrend geïnformeerd!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 15:40 schreef wonderer het volgende:
[..]
Engeltje haalt weer wat dingen door elkaar![]()
oh, als je wilt, graagquote:Op woensdag 3 oktober 2007 17:27 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik regel dus 4 kaarten?
Ja lieverd?quote:Op woensdag 3 oktober 2007 19:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word gewoon verwarrend geïnformeerd!
DREAMERRRR!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 01:45 schreef Ang3l het volgende:
Wie komen er nu eigenlijk allemaal de 20e?
Ben het spoor een beetje bijster.
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:54 schreef Ang3l het volgende:
Aaaaaaaaaaaaaaach we zien wel!
Ik ga me toch wel vermaken!
Hadden we dat vorige keer ook gedaan dan?quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 03:56 schreef Stroekie het volgende:
[..]
regelen jij en TMM dit keer dan ook de mysteryguest?
Ow! Mark! Die zijn we op gaan zoeken in de Kalverstraat ja. En die is later in de Soho meegekomen inderdaadquote:Op zaterdag 6 oktober 2007 04:02 schreef Stroekie het volgende:
volgens mij had jij toen die meneer van het huis meegebracht![]()
quote:Op zaterdag 6 oktober 2007 04:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En de allereerste keer had ik Pup meegenomen.
Thanx for the warningquote:Op woensdag 10 oktober 2007 18:45 schreef Ang3l het volgende:
OPLETTEN: Zondag gaat de voorverkoop van Pann van start.
Heb het al ene paar x geprobeerd, vanaf net iets na 18:00. Maar die site ging al vrijwel meteen platquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:24 schreef DennisMoore het volgende:
Ik denk dat ze al op zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |