En nu kwam ik er wel doorheen en heb ik de kaartenquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb het al ene paar x geprobeerd, vanaf net iets na 18:00. Maar die site ging al vrijwel meteen plat
jeuj, kaartjesquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En nu kwam ik er wel doorheen en heb ik de kaarten
lief doenquote:Op zondag 14 oktober 2007 18:32 schreef DennisMoore het volgende:
Dan moeten jullie toch maar naar de Efteling ofzo.
Aangezien ik ze nu heb verkoop ik ze aan de hoogste biederquote:
je gaat mij proberen uit te spelen tegen SamJustMe en dan voor de hoogste prijs ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien ik ze nu heb verkoop ik ze aan de hoogste bieder
ik wil er wel 2 dan kan ik zakje meenemenquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Aangezien ik ze nu heb verkoop ik ze aan de hoogste bieder
Het lijkt me wel leuk om SJM te zien jaquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
je gaat mij proberen uit te spelen tegen SamJustMe en dan voor de hoogste prijs ?![]()
dat was toch de mystery guest voor deze keer ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:36 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
ik wil er wel 2 dan kan ik zakje meenemen![]()
ja die kom je dan weer niet zomaar spontaan tegen op een vrijdagmiddag op kleine bergquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Het lijkt me wel leuk om SJM te zien ja
TMM opperde al om Tim (mijn ex) weer mee te nemen. Is dat dan z'n mystery guest?quote:Op zondag 14 oktober 2007 22:42 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat was toch de mystery guest voor deze keer ?
Wonderer is er ook bij dus dat moet jullie lukkenquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:58 schreef MisterO het volgende:
Ik was te laat om kaartjes te kopen... zucht.
Sammie en ik zullen jullie nog wel proberen te vinden in Pann! Maar hoe moeten we jullie ooit herkennen![]()
da's veel te gevaarlijkquote:Op zondag 14 oktober 2007 22:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
TMM opperde al om Tim (mijn ex) weer mee te nemen. Is dat dan z'n mystery guest?
[ afbeelding ]
SJM is heel lief hoor, niet wegduiken!quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:03 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat menigeen SJM wel zal herkennen. Of ze'm dan zullen roepen of juist wegduiken dat is de vraag
maar wel gewoon flink zijn hoor, en ons aanspreken, niet dat ik die dag erop op fok moet lezen dat jullie ons wel gezien hebben maar niks hebben durven zeggen,quote:Op zondag 14 oktober 2007 23:09 schreef MisterO het volgende:
[..]
SJM is heel lief hoor, niet wegduiken!![]()
Oh ja jullie weten niet eens hoe ik eruit zie hihi![]()
ja in gedachten zal ik bij jullie zijn als ik mij op dat moment in het zweet werkquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu nog een leuk dagprogramma, jammer dat er maar zo weinig mensen mee gaan
hoi, wie gaan er dan? ik ben gay en wil ook wel mee. (dat rijmtquote:Op zondag 14 oktober 2007 23:50 schreef TheaterMaMa het volgende:
nu nog een leuk dagprogramma, jammer dat er maar zo weinig mensen mee gaan
vooral mensen die regelmatig posten in het H topicquote:Op maandag 15 oktober 2007 00:18 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
hoi, wie gaan er dan? ik ben gay en wil ook wel mee. (dat rijmt)
het dagprogramma is wat bezetting betrefd erg laagdrempelig dus je bent meer dan welkom tomatensapbiertjequote:Op maandag 15 oktober 2007 00:18 schreef TomatensapBiertje het volgende:
[..]
hoi, wie gaan er dan? ik ben gay en wil ook wel mee. (dat rijmt)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |