Dit is echt zooo niet eerlijkquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Doe eens ff kalm aan joh en loop niet zo te zeiken.
ach, 50% kans he!quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:12 schreef Buakaw het volgende:
Een excuses naar mij en mn tante lijkt me voor sommige wel op zijn plaats...![]()
![]()
Nee, dat is leuk. Altijd voor de beste zijn.quote:
Ga je altijd naar je moeder als je moet huilen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:12 schreef Quippe het volgende:
Jullie McDonald's Bartoli verslaat wel mooi Misa en staat gewoon in de halve finale... niet onterecht want ze was duidelijk de sterkere!![]()
Nee, dat klopt ook niet, ik was voor Bartoli omdat ik het gewoon een leuke meid vind.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:13 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Nee, dat is leuk. Altijd voor de beste zijn.
Een beetje respect voor de tegenstander is hier ver te zoeken.quote:
Ga je haar nog stalken dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:14 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, dat klopt ook niet, ik was voor Bartoli omdat ik het gewoon een leuke meid vind.
Nee maar Krajicek nu waarschijnlijk wel.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:13 schreef pekel het volgende:
[..]
Ga je altijd naar je moeder als je moet huilen?
Precies, en voorlopig zie ik Henin de volgende ronde niet eens halen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Een beetje respect voor de tegenstander is hier ver te zoeken.
Maar dat kun je in principe na iedere verloren wedstrijd zeggen die eindigt in 3 of 5 setsquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:14 schreef Mindlight het volgende:
Zonde voor Krajicek, maar inderdaad is een kwart iets om trots op te zijn. Jammer is alleen dat altijd het "het had gekund" gevoel zal blijven hangen.
het klinkt alsof jij op het punt van huilen staat eerlijk gezegdquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:13 schreef pekel het volgende:
[..]
Ga je altijd naar je moeder als je moet huilen?
Ik kan niet inzien wat nou leuk is om naar te kijken bij die meid?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:14 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, dat klopt ook niet, ik was voor Bartoli omdat ik het gewoon een leuke meid vind.
quote:
En nog een brave tegenstandster ook.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar pak je de eerste set tegen een Henin/Williams en verlies je dan alsnog heeft iedereen het over de geweldige prestatie dat het een 3-setter geworden is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
Maar dat kun je in principe na iedere verloren wedstrijd zeggen die eindigt in 3 of 5 sets![]()
Ik word ook echt doodziek van hoe flauw mensen hier over de tegenstander praten. Het lijkt wel Belgisch veldrijden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Dat is het mooie van een mening, je kunt erin verschillenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:15 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik kan niet inzien wat nou leuk is om naar te kijken bij die meid?
Ze speelt niet leuk, ze heeft irritante trekjes.![]()
en nee, dat is niet omdat ze tegen Misa speelt, want in dr vorige match ergerde ik mij ook al kapot aan dat kind.![]()
Sinds wanneer mag je je mening niet meer laten horen als je iemand niet mag?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:16 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik word ook echt doodziek van hoe flauw mensen hier over de tegenstander praten. Het lijkt wel Belgisch veldrijden.
En dan dacht ik dat Belgen overchauvinistisch waren![]()
Zoals? Keihard gillen na een verloren punt?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:15 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik kan niet inzien wat nou leuk is om naar te kijken bij die meid?
Ze speelt niet leuk, ze heeft irritante trekjes.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:16 schreef Tommeke het volgende:
Jammer voor Krajicek, niettemin heeft ze natuurlijk een erg goede prestatie neergezet
NSB'er.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:18 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zoals? Keihard gillen na een verloren punt?
Misa heeft ook irritante trekjes, maar die zijn te linken aan dr leeftijd. Ze is wat dat betreft ook nog niet echt volwassen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:18 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zoals? Keihard gillen na een verloren punt?
Ja bijna.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:15 schreef Quippe het volgende:
[..]
het klinkt alsof jij op het punt van huilen staat eerlijk gezegd![]()
Ik was ook voor Krajicek. Vindt het alleen geen ramp dat Bartoli gewonnen heeft.quote:
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:18 schreef Daklem het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je je mening niet meer laten horen als je iemand niet mag?![]()
Dat is waar. Het is alleen gewoon frustrerend dat ze het qua tennis echt wel had moeten redden. Mentaal had Misa best al een stuk verder kunnen zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:19 schreef Asskicker14 het volgende:
We lijken vergeten te zijn dat Krajicek een ronde verder is gekomen dan Jankovic (3), Sharapova (2) en 118 andere spelers. En dat is een prestatie van formaat gezien haar vorige resultaten op Grand Slams.
je hebt zeker de wedstrijd alleen na de regenbreak gezien.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:18 schreef Tommeke het volgende:
Bartoli speelde gewoon beter, niets aan te doen... terecht gewonnen!
Zou eigenlijk wel moeten wat mij betreft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:19 schreef Mindlight het volgende:
Gentlemen's Inv. Doubles - Semis
Pat Cash (AUS)/
Richard Krajicek (NED)
v. Goran Ivanisevic (CRO)/
Cedric Pioline (FRA)
Zouden hier nog beelden van beschikbaar komen?
Ja idd, dat moet toch schitterend zijn, ik zou dat echt willen zien.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel moeten wat mij betreft.
Desnoods met eigen camera's van RTL. (als dat tenminste mag)
Sommige reacties kunnen inderdaad niet, maar dat er zoveel mensen die Bartoli niet uit kunnen staan kan ik ook niet aan doen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:21 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?
Jij weet ook wel dat het de spuigaten uitliep met de uitlatingen over Marion Bartoli. Stel nou dat je haar broer was ofzo. Voor mij ziet Bartoli eruit als een gemiddeld meisje op straat. Ik vind het gewoon raar hoe hier gedaan wordt, dat heeft niets met een mening te maken hoor.
En niemand heeft het over de trekjes van Misa, dat ze zo raar die bal stuitert bijvoorbeeld.
Staat er baviaan op het menu ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:25 schreef Mindlight het volgende:
Goed, ff eten nu, come on Williams!!
Alleen Pioline hoeft van mij niet zo, maar verderquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:24 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja idd, dat moet toch schitterend zijn, ik zou dat echt willen zien.
Ze loopt als een dartele hinde rond met een verband alsof ze er een oorlogswond heeftquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:25 schreef qonmann het volgende:
Serena nog niet geblesseerd?
wat wil je nou? volgens mij ben je de weg kwijt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:22 schreef Rumille het volgende:
I don't care. Bartoli is een kutfransoos, Bartoli is een leuke meid, Krajicek is een gillende keukenmeid, Krajicek is de mooiste tennister ter wereld. Iedereen zijn mening blablabla kuttelfruttelklotefransoosbla.
zo dacht ik er ook over, deze wedstrijd kon me weinig boeien omdat ik geen favoriet had, maar als iedereen het dan de hele tijd over hamburgerbreaks heeft enzo voor Bartoli vind ik het mooi dat ze heeft gewonnenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:22 schreef Rumille het volgende:
I don't care. Bartoli is een kutfransoos, Bartoli is een leuke meid, Krajicek is een gillende keukenmeid, Krajicek is de mooiste tennister ter wereld. Iedereen zijn mening blablabla kuttelfruttelklotefransoosbla.
nou nou.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Bartoli is een goedkope straathoer die een langzame pijnlijke dood verdiend, einde discussie.
Ik wist niet dat straathoeren tegenwoordig zoveel geld verdienden dan. 175.000 pond.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Bartoli is een goedkope straathoer die een langzame pijnlijke dood verdiend, einde discussie.
dit gaat mij wat verquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zeker vermakelijk. Hopelijk komt er een derde set.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Spectaculaire match in elk geval tussen Henin en Serena
En zo is 't. Het is voor de Nederlanders juist frustrerend dat ze er zo uit ziet, met die gehandicaptenopslagquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:31 schreef N.i.c.k het volgende:
Dat gezeur over Bartoli wordt ook een beetje ongegrond. Ze heeft goede basisslagen en is ook weer niet zo sloom als ze oogt. En kennelijk speelt de gebrekkige fysiek haar minder parten dan het gebrekkige tactische inzicht van Krajicek
Duidelijk, dat blijkt ook wel uit het feit dat ze 6 van haar laatste 8 3-setters heeft gewonnen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:31 schreef N.i.c.k het volgende:
Dat gezeur over Bartoli wordt ook een beetje ongegrond. Ze heeft goede basisslagen en is ook weer niet zo sloom als ze oogt. En kennelijk speelt de gebrekkige fysiek haar minder parten dan het gebrekkige tactische inzicht van Krajicek
Wie niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:30 schreef jaspah het volgende:
als ik dit zo zie word bartoli straks echt hard van de baan geveegd door henin..
ban?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Martin Verkerk.quote:
Laten we 't hier nou gezellig houdenquote:
Op zich hebben ze toch gelijk ? Beide worden zo door Henin of Williams van de baan geveegd ...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu gaat de BBC ff op de partij van kraai afgeven, en hoe goed Henin & Williams wel niet zijn.
Ik zeg toch niet dat jij er wat aan kan doen? Ik reageerde op wat je zei dat je je mening moet kunnen geven.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:25 schreef Daklem het volgende:
[..]
Sommige reacties kunnen inderdaad niet, maar dat er zoveel mensen die Bartoli niet uit kunnen staan kan ik ook niet aan doen.
Ehm...het enige wat ik zei was: " Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben voor Bartoli en niet voor Misa...ik weet niet waaromquote:Jij voelt je hierin gewoon in de minderheid merk ik aan jouw reacties daarop. Een beetje minder mag ook wel, want elkaar voor vanalles uit gaan maken is niet de manier hoe we hier met elkaar moeten omgaan in dit topic.
Dan mag ik toch ook zeggen dat ik voor Bartoli ben?quote:Desalniettemin ben ik van mening dat iedereen uitlatingen gewoon mogen doen voor spelers. Daar is dit topic toch ook een beetje voor.
Nou, voor het geval je vindt dat ik vervelende trekjes heb; ik ben nog jonger dan Krajicekquote:Ik heb het voorbeeld gegeven. Misa heeft wel degelijk irritante trekjes. Deze zijn grotendeels te wijden aan haar leeftijd denk ik (net als dat geschreeuw en met dr racket steeds op de grond slaan). Dat hoeft voor mij ook allemaal niet zo, en daar erger ik mij ook aan.
Kwestie van wat ouder worden, weet je daar ook mee om gaan.
Dat weet ik nietquote:btw; waarom krijst die Serena zo hard? mijn oren doen dr pijn van.![]()
Jij verdient een ban, met je idiote opmerking in mn pm.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:39 schreef erkel het volgende:
We praten hier toch over tennis?
OT: Geweldige passeerbackhand van Henin zostraks![]()
Wat stond er in dat bericht dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:41 schreef Mirri het volgende:
[..]
Jij verdient een ban, met je idiote opmerking in mn pm.![]()
WHAT THE FUCK HEB IK MISDAAN?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:41 schreef Mirri het volgende:
[..]
Vecht het dan ook uit via PMquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:41 schreef Mirri het volgende:
Maar nu een dure foutquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:43 schreef erkel het volgende:
Geweldig om te zien hoe Henin heel simpel dat krachttennis van Williams neutraliseert.
prestatie is zeker netjes. Al is dat leeftijdaspect in het vrouwentennis weer niet zo opmerkelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:43 schreef Solidius het volgende:
Mvr. Krajicek heeft een zeer knappe prestatie geleverd. Kwartfinale behalen op Wimbledon is erg netjes voor een 18-jarige, toch?! Niemand had voorafgaand aan het toernooi uberhaupt kunnen voorspellen dat ze zo ver zou komen. Misa heeft nu de mogelijkheid om een echte coach in dienst te nemen om haar -nu al niet onaardige- spel te verbeteren. Kortom, een tennis speelster voor de toekomst.
Niveau daalt waar de spanning stijgtquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt een mooie, Henin moet die titel ook verdienen.
Respect voor de dramaqueenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Serena springt erg hoog met dat slechte been.
Wat is het toch ook een karaktermens, zulke inspanningen met dergelijke duivelse pijnen.
Laten we het succes van de acteerlessen ook niet onbejubeld. Dat werpt duidelijk vruchten af.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat is het toch ook een karaktermens, zulke inspanningen met dergelijke duivelse pijnen.
Ongekend, ze verdient een standbeeld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
hoezo niet? Ik heb niks tegen Mirri hoor. Dat kun je ook wel uit mijn posts afleiden. Anders had ik mij wel anders opgesteld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat maar gaan Mirri, al die negatieve energie is het niet waard.
HaHa You made ur pointquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]
vs.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat het niet bepaald een beauty-contest is ja...quote:
Die van Serena mag ook wel weg..quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:50 schreef Burghardt het volgende:
Zeg, kan die foto van Henin weg? Ik heb net gegeten.
Oprotten hier danquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:50 schreef Falco het volgende:
Bartoli
Ik vind Krajicek maar een jankwijf eigenlijk. Ik gunde het haar natuurlijk wel dat ze verder zou komen, maar ja.
Chill Bill Mirriquote:
Mirri, please blijf rustig.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:41 schreef Mirri het volgende:
[..]
En anders die van Williamsquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:50 schreef Burghardt het volgende:
Zeg, kan die foto van Henin weg? Ik heb net gegeten.
Heel goed, je hebt ook geen reden om iets tegen me te hebben.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:49 schreef Daklem het volgende:
[..]
hoezo niet? Ik heb niks tegen Mirri hoor. Dat kun je ook wel uit mijn posts afleiden. Anders had ik mij wel anders opgesteld.![]()
Asjeblieft zeg, hoe lang blijf je nog bezigquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:53 schreef Mirri het volgende:
[..]
Heel goed, je hebt ook geen reden om iets tegen me te hebben.
De gemene opmerkingen van Ambrosius en daarna van Erkel zijn de aanstichters van deze ellende.
Idd, niet bepaald moeders mooiste.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:52 schreef Ericr het volgende:
Henin lijkt 40+ op die foto, wat een kop.
Vreemd genoeg is dat volgens mij nog net een vrij oude foto van haar ook.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:52 schreef Ericr het volgende:
Henin lijkt 40+ op die foto, wat een kop.
Volgens mij heb ik dit in het verleden al een keer tegen je gezegd: dit is een forum, neem niet alles zo serieus.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:53 schreef Mirri het volgende:
[..]
Heel goed, je hebt ook geen reden om iets tegen me te hebben.
De gemene opmerkingen van Ambrosius en daarna van Erkel zijn de aanstichters van deze ellende.
Zij verdienT in ieder geval een Tquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
spannende partijquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:56 schreef PietjePuk007 het volgende:
We zijn nog steeds aan 't tennissen.
SP serena
1BP gehad nog, gemist, daarna zelf gebroken.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:59 schreef N.i.c.k het volgende:
Heeft Soderling nog kansen gehad tegen Nadal ? En Heeft djokovic zich vandaag herpakt ? Heb de wedstrijden in alle wimbledonchaos gemist.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:59 schreef Bruce117 het volgende:
2e set voor williams met een hawkeye beslissing
Kan nog Dat wordt een leuke derde set. worden
Ja en waar zit Zubeldia?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:59 schreef N.i.c.k het volgende:
Heeft Soderling nog kansen gehad tegen Nadal ? En Heeft djokovic zich vandaag herpakt ? Heb de wedstrijden in alle wimbledonchaos gemist.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat maar gaan Mirri, al die negatieve energie is het niet waard.
Dus die opmerking van: "Als je niet voor Nederlandse bent, ben je niet goed bij je hoofd imo" was niet serieus?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dit in het verleden al een keer tegen je gezegd: dit is een forum, neem niet alles zo serieus.
Alleen komt Henin doorgaans mentaal wél uit zo'n dipjequote:Op woensdag 4 juli 2007 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Henin heeft hetzelfde als Krajicek eerder vandaag.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zie een Venus - Serena finale aankomen.
DAT zijn geen Nederlanders!quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:02 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dus die opmerking van: "Als je niet voor Nederlandse bent, ben je niet goed bij je hoofd imo" was niet serieus?
Dan mag je het wel wat opleuken met hier en daar wat emoticons. Of op zn minst even later zeggen: "Grapje Mirri"
Je meende het wel serieus. En het kwam heel hard aan, beide opmerkingen, vooral die van dat oprotten.
Maar ik ga lekker genieten van de 3e set van Justine - Serena, de groeten![]()
Doorgaans idd wel, hopelijk vandaag nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Alleen komt Henin doorgaans mentaal wél uit zo'n dipje
Bij mij is 't 3-0quote:
Serenaquote:
Gaat goed ..quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Henin 4-1, ze heeft even orde op zaken gesteld.
Die doet ook al voor het 6e jaar aan het jongenstoernooi mee of nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:16 schreef Chriz2k het volgende:
Overigens staat Donald ''50 Cent'' Young op baan 13 te spelen.
Hij won volgens mij op het US Open een set van Djokovic, voor de rest een 0-10 record op de ATP-tourquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die doet ook al voor het 6e jaar aan het jongenstoernooi mee of niet? Wordt tijd dat 'ie eens bij de grote mannen wat gaat doen.
Dit is Serena.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:22 schreef Daklem het volgende:
Ik vind Venus vreselijk om naar te kijken. Des te meer zij zich gaat ergeren, des te beter Henin gaat spelen.
Jammer van de dubbele fout Henin!!
Je hebt in je glazen bol voor de finale gekeken?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:22 schreef Daklem het volgende:
Ik vind Venus vreselijk om naar te kijken. Des te meer zij zich gaat ergeren, des te beter Henin gaat spelen.
Jammer van de dubbele fout Henin!!
Ik ook maar dan voornamelijk omdat ze bij elk punt klaar lijkt te komen. Zelfs bij een simpele, rustige volley of dropshot schreeuwt ze alsof haar leven er van af hangtquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:22 schreef Daklem het volgende:
Nog één ronde dan zijn we ze beide kwijtquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:24 schreef Daklem het volgende:
sorry. Ik kan die twee nooit uit elkaar houden.
Inderdaad! Ik vind het echt aanstellerig gedrag van haar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ook maar dan voornamelijk omdat ze bij elk punt klaar lijkt te komen. Zelfs bij een simpele, rustige volley of dropshot schreeuwt ze alsof haar leven er van af hangt![]()
Zal blij zijn als ze opgerot is
Laten we het hopen! ik vind ze beiden mateloos irritant.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nog één ronde dan zijn we ze beide kwijt![]()
Kun je je niet meer vergissen![]()
Maar bij Maria is het anders hequote:Op woensdag 4 juli 2007 19:25 schreef Daklem het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik vind het echt aanstellerig gedrag van haar.
Vind het sowieso Not Done als vrouwen zo hard kreunen bij het slaan van een bal.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:29 schreef Daklem het volgende:
Inderdaad! Bal tegen dr smoel aan slaan, kan ze niet meer kreunen![]()
quote:Beroep: Verkoop adviseur
Idd zonde...quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:33 schreef Ambrosius het volgende:
GSM, jammer, maar wel verdiend.
wat zielig dat ze er zelf niet heeft.quote:
joh. Maar of Misa of Bartoli nou tegen Henin hadden gestaan, maakt niet uit.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:36 schreef qonmann het volgende:
Op Sporza weten ze al dat Henin in de finale staat.
Van Bartoli hebben ze geen hoge pet op
Nee idd, tegen Serena was hetzelfde verhaal geweest.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:38 schreef Daklem het volgende:
[..]
joh. Maar of Misa of Bartoli nou tegen Henin hadden gestaan, maakt niet uit.
Ben bang dat beiden weinig kans hebben tegen Henin.
Gaaf, daar heb ik een jaar of 5 geleden nog tegen gespeeld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:36 schreef TheArt het volgende:
Tim van Terheijden wint eerste ronde bij de junioren van de Italiaan Trombetta: 4-6, 6-2, 1-0 (10-6).
Voor Bartoli wordt dat dus een uurtje hardlopen. Kan ze wel gebruiken die conditietraining. (inkoppertje)quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee idd, tegen Serena was hetzelfde verhaal geweest.
6-1 6-2 ofzo voor Henin, die laat Bartoli wel flink lopen.
Wat was toen de uitslag?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gaaf, daar heb ik een jaar of 5 geleden nog tegen gespeeld.
En zo geschiedde. Klasse sportvrouw.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Alleen komt Henin doorgaans mentaal wél uit zo'n dipje
Nope, net zo irritantquote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:43 schreef Ambrosius het volgende:
Ullyett staat alweer twee uur te dubbelen, na die debiele 28-26.
ok !quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi, ze schakelen naar een mixed bij de BBC.
en ze hebben schikquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:53 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ze staat die vent er gewoon vanaf te meppen
Het leuke van de mixed vind ik. Veel koppels gaan het toernooi relaxed in. Krijg je vaak leuk spel door.quote:
Daar zit wel een kern van waarheid inquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:17 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
de wimbledon topics gaan ten onder aan hun eigen succes![]()
huh, waar doel je opquote:
*staat op*quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:17 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Jeez wat een gescheld en gezeur in dit topic, de wimbledon topics gaan ten onder aan hun eigen succes![]()
Willen de echte tennisfans opstaan?
Venus moet nog winnen van Kuznetsova hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:31 schreef Rumille het volgende:
Wie zitten er nu in de halve finale?
Henin
V. Williams ()
Bartoli ()
?/?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:31 schreef Rumille het volgende:
Wie zitten er nu in de halve finale?
quote:Kwartfinale
J. Henin (Bel,1) - S. Williams (VS,7) 6-4 3-6 6-3
M. Bartoli (Fra,18) - M. Krajicek (Ned,31) 3-6 6-3 6-2
A. Ivanovic (Ser,6) - N. Vaidisova (Tsj,14) -
S. Kuznetsova (Rus,5) - V. Williams (VS,23) -
Nee, maar in ieder geval zullen de resterende vrouwenkwartfinales en de resterende vierderondepartijen bij de mannen worden gespeeld. Nog even afwachten of Federer zal spelen, er is opzich wel een kans op.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:37 schreef Federer-fan het volgende:
Wat voor invloed zal dat lange wachten op Federer hebben als hij morgen speelt? Hij heeft vijf dagen (vrijdag tot en met woensdag) niet gespeeld. Het moet voor hem toch voelen alsof hij opnieuw aan het toernooi begint.
Zou Ferrero het hem nog lastig kunnen maken? Lijkt me niet. Wordt gewoon drie sets neem ik aan.
Weet iemand al iets over het programmma van morgen?
Vanmiddag was de achterstand 107 partijenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:49 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom laten ze nu zoveel banen leeg? Ze kunnen toch nog allerlei partijen spelen? n heeft iemand gehoord hoe groot de achterstand aan partijen is? En wat het weer de komende dagen wordt te Londen?
Fok! loopt bij mij vast als ik anders dan via 'Snel reageren' reageer.
En net starten ze flink wat partijen nogquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:49 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom laten ze nu zoveel banen leeg? Ze kunnen toch nog allerlei partijen spelen? n heeft iemand gehoord hoe groot de achterstand aan partijen is? En wat het weer de komende dagen wordt te Londen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |