het klinkt alsof jij op het punt van huilen staat eerlijk gezegdquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:13 schreef pekel het volgende:
[..]
Ga je altijd naar je moeder als je moet huilen?
Ik kan niet inzien wat nou leuk is om naar te kijken bij die meid?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:14 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee, dat klopt ook niet, ik was voor Bartoli omdat ik het gewoon een leuke meid vind.
quote:
En nog een brave tegenstandster ook.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Een beetje respect voor de tegenstander is hier ver te zoeken.
Tuurlijk, maar pak je de eerste set tegen een Henin/Williams en verlies je dan alsnog heeft iedereen het over de geweldige prestatie dat het een 3-setter geworden is.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:15 schreef Mirri het volgende:
[..]
Maar dat kun je in principe na iedere verloren wedstrijd zeggen die eindigt in 3 of 5 sets![]()
Ik word ook echt doodziek van hoe flauw mensen hier over de tegenstander praten. Het lijkt wel Belgisch veldrijden.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:14 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Een beetje respect voor de tegenstander is hier ver te zoeken.
Dat is het mooie van een mening, je kunt erin verschillenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:15 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik kan niet inzien wat nou leuk is om naar te kijken bij die meid?
Ze speelt niet leuk, ze heeft irritante trekjes.![]()
en nee, dat is niet omdat ze tegen Misa speelt, want in dr vorige match ergerde ik mij ook al kapot aan dat kind.![]()
Sinds wanneer mag je je mening niet meer laten horen als je iemand niet mag?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:16 schreef Mirri het volgende:
[..]
Ik word ook echt doodziek van hoe flauw mensen hier over de tegenstander praten. Het lijkt wel Belgisch veldrijden.
En dan dacht ik dat Belgen overchauvinistisch waren![]()
Zoals? Keihard gillen na een verloren punt?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:15 schreef Daklem het volgende:
[..]
Ik kan niet inzien wat nou leuk is om naar te kijken bij die meid?
Ze speelt niet leuk, ze heeft irritante trekjes.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:16 schreef Tommeke het volgende:
Jammer voor Krajicek, niettemin heeft ze natuurlijk een erg goede prestatie neergezet
NSB'er.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:18 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zoals? Keihard gillen na een verloren punt?
Misa heeft ook irritante trekjes, maar die zijn te linken aan dr leeftijd. Ze is wat dat betreft ook nog niet echt volwassen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:18 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Zoals? Keihard gillen na een verloren punt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |