Wat stond er in dat bericht dan?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:41 schreef Mirri het volgende:
[..]
Jij verdient een ban, met je idiote opmerking in mn pm.![]()
WHAT THE FUCK HEB IK MISDAAN?
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:41 schreef Mirri het volgende:
[..]
WHAT THE FUCK HEB IK MISDAAN?
Vecht het dan ook uit via PMquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:41 schreef Mirri het volgende:
Maar nu een dure foutquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:43 schreef erkel het volgende:
Geweldig om te zien hoe Henin heel simpel dat krachttennis van Williams neutraliseert.
prestatie is zeker netjes. Al is dat leeftijdaspect in het vrouwentennis weer niet zo opmerkelijk.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:43 schreef Solidius het volgende:
Mvr. Krajicek heeft een zeer knappe prestatie geleverd. Kwartfinale behalen op Wimbledon is erg netjes voor een 18-jarige, toch?! Niemand had voorafgaand aan het toernooi uberhaupt kunnen voorspellen dat ze zo ver zou komen. Misa heeft nu de mogelijkheid om een echte coach in dienst te nemen om haar -nu al niet onaardige- spel te verbeteren. Kortom, een tennis speelster voor de toekomst.
Niveau daalt waar de spanning stijgtquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:46 schreef -Vaduz- het volgende:
Wordt een mooie, Henin moet die titel ook verdienen.
Respect voor de dramaqueenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Serena springt erg hoog met dat slechte been.
Wat is het toch ook een karaktermens, zulke inspanningen met dergelijke duivelse pijnen.
Laten we het succes van de acteerlessen ook niet onbejubeld. Dat werpt duidelijk vruchten af.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wat is het toch ook een karaktermens, zulke inspanningen met dergelijke duivelse pijnen.
Ongekend, ze verdient een standbeeld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:47 schreef SaintOfKillers het volgende:
hoezo niet? Ik heb niks tegen Mirri hoor. Dat kun je ook wel uit mijn posts afleiden. Anders had ik mij wel anders opgesteld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat maar gaan Mirri, al die negatieve energie is het niet waard.
HaHa You made ur pointquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:48 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]
vs.
[afbeelding]
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |