Ja bijna.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:15 schreef Quippe het volgende:
[..]
het klinkt alsof jij op het punt van huilen staat eerlijk gezegd![]()
Ik was ook voor Krajicek. Vindt het alleen geen ramp dat Bartoli gewonnen heeft.quote:
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:18 schreef Daklem het volgende:
[..]
Sinds wanneer mag je je mening niet meer laten horen als je iemand niet mag?![]()
Dat is waar. Het is alleen gewoon frustrerend dat ze het qua tennis echt wel had moeten redden. Mentaal had Misa best al een stuk verder kunnen zijn.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:19 schreef Asskicker14 het volgende:
We lijken vergeten te zijn dat Krajicek een ronde verder is gekomen dan Jankovic (3), Sharapova (2) en 118 andere spelers. En dat is een prestatie van formaat gezien haar vorige resultaten op Grand Slams.
je hebt zeker de wedstrijd alleen na de regenbreak gezien.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:18 schreef Tommeke het volgende:
Bartoli speelde gewoon beter, niets aan te doen... terecht gewonnen!
Zou eigenlijk wel moeten wat mij betreft.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:19 schreef Mindlight het volgende:
Gentlemen's Inv. Doubles - Semis
Pat Cash (AUS)/
Richard Krajicek (NED)
v. Goran Ivanisevic (CRO)/
Cedric Pioline (FRA)
Zouden hier nog beelden van beschikbaar komen?
Ja idd, dat moet toch schitterend zijn, ik zou dat echt willen zien.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:23 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Zou eigenlijk wel moeten wat mij betreft.
Desnoods met eigen camera's van RTL. (als dat tenminste mag)
Sommige reacties kunnen inderdaad niet, maar dat er zoveel mensen die Bartoli niet uit kunnen staan kan ik ook niet aan doen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:21 schreef Mirri het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op?
Jij weet ook wel dat het de spuigaten uitliep met de uitlatingen over Marion Bartoli. Stel nou dat je haar broer was ofzo. Voor mij ziet Bartoli eruit als een gemiddeld meisje op straat. Ik vind het gewoon raar hoe hier gedaan wordt, dat heeft niets met een mening te maken hoor.
En niemand heeft het over de trekjes van Misa, dat ze zo raar die bal stuitert bijvoorbeeld.
Staat er baviaan op het menu ?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:25 schreef Mindlight het volgende:
Goed, ff eten nu, come on Williams!!
Alleen Pioline hoeft van mij niet zo, maar verderquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:24 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ja idd, dat moet toch schitterend zijn, ik zou dat echt willen zien.
Ze loopt als een dartele hinde rond met een verband alsof ze er een oorlogswond heeftquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:25 schreef qonmann het volgende:
Serena nog niet geblesseerd?
wat wil je nou? volgens mij ben je de weg kwijt.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:22 schreef Rumille het volgende:
I don't care. Bartoli is een kutfransoos, Bartoli is een leuke meid, Krajicek is een gillende keukenmeid, Krajicek is de mooiste tennister ter wereld. Iedereen zijn mening blablabla kuttelfruttelklotefransoosbla.
zo dacht ik er ook over, deze wedstrijd kon me weinig boeien omdat ik geen favoriet had, maar als iedereen het dan de hele tijd over hamburgerbreaks heeft enzo voor Bartoli vind ik het mooi dat ze heeft gewonnenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:22 schreef Rumille het volgende:
I don't care. Bartoli is een kutfransoos, Bartoli is een leuke meid, Krajicek is een gillende keukenmeid, Krajicek is de mooiste tennister ter wereld. Iedereen zijn mening blablabla kuttelfruttelklotefransoosbla.
nou nou.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Bartoli is een goedkope straathoer die een langzame pijnlijke dood verdiend, einde discussie.
Ik wist niet dat straathoeren tegenwoordig zoveel geld verdienden dan. 175.000 pond.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Bartoli is een goedkope straathoer die een langzame pijnlijke dood verdiend, einde discussie.
dit gaat mij wat verquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Zeker vermakelijk. Hopelijk komt er een derde set.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:25 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Spectaculaire match in elk geval tussen Henin en Serena
En zo is 't. Het is voor de Nederlanders juist frustrerend dat ze er zo uit ziet, met die gehandicaptenopslagquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:31 schreef N.i.c.k het volgende:
Dat gezeur over Bartoli wordt ook een beetje ongegrond. Ze heeft goede basisslagen en is ook weer niet zo sloom als ze oogt. En kennelijk speelt de gebrekkige fysiek haar minder parten dan het gebrekkige tactische inzicht van Krajicek
Duidelijk, dat blijkt ook wel uit het feit dat ze 6 van haar laatste 8 3-setters heeft gewonnen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:31 schreef N.i.c.k het volgende:
Dat gezeur over Bartoli wordt ook een beetje ongegrond. Ze heeft goede basisslagen en is ook weer niet zo sloom als ze oogt. En kennelijk speelt de gebrekkige fysiek haar minder parten dan het gebrekkige tactische inzicht van Krajicek
Wie niet.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:30 schreef jaspah het volgende:
als ik dit zo zie word bartoli straks echt hard van de baan geveegd door henin..
ban?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Martin Verkerk.quote:
Laten we 't hier nou gezellig houdenquote:
Op zich hebben ze toch gelijk ? Beide worden zo door Henin of Williams van de baan geveegd ...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:30 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nu gaat de BBC ff op de partij van kraai afgeven, en hoe goed Henin & Williams wel niet zijn.
Ik zeg toch niet dat jij er wat aan kan doen? Ik reageerde op wat je zei dat je je mening moet kunnen geven.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:25 schreef Daklem het volgende:
[..]
Sommige reacties kunnen inderdaad niet, maar dat er zoveel mensen die Bartoli niet uit kunnen staan kan ik ook niet aan doen.
Ehm...het enige wat ik zei was: " Ik weet niet hoe het komt, maar ik ben voor Bartoli en niet voor Misa...ik weet niet waaromquote:Jij voelt je hierin gewoon in de minderheid merk ik aan jouw reacties daarop. Een beetje minder mag ook wel, want elkaar voor vanalles uit gaan maken is niet de manier hoe we hier met elkaar moeten omgaan in dit topic.
Dan mag ik toch ook zeggen dat ik voor Bartoli ben?quote:Desalniettemin ben ik van mening dat iedereen uitlatingen gewoon mogen doen voor spelers. Daar is dit topic toch ook een beetje voor.
Nou, voor het geval je vindt dat ik vervelende trekjes heb; ik ben nog jonger dan Krajicekquote:Ik heb het voorbeeld gegeven. Misa heeft wel degelijk irritante trekjes. Deze zijn grotendeels te wijden aan haar leeftijd denk ik (net als dat geschreeuw en met dr racket steeds op de grond slaan). Dat hoeft voor mij ook allemaal niet zo, en daar erger ik mij ook aan.
Kwestie van wat ouder worden, weet je daar ook mee om gaan.
Dat weet ik nietquote:btw; waarom krijst die Serena zo hard? mijn oren doen dr pijn van.![]()
Jij verdient een ban, met je idiote opmerking in mn pm.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:39 schreef erkel het volgende:
We praten hier toch over tennis?
OT: Geweldige passeerbackhand van Henin zostraks![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |