Nog één ronde dan zijn we ze beide kwijtquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:24 schreef Daklem het volgende:
sorry. Ik kan die twee nooit uit elkaar houden.

Inderdaad! Ik vind het echt aanstellerig gedrag van haar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ook maar dan voornamelijk omdat ze bij elk punt klaar lijkt te komen. Zelfs bij een simpele, rustige volley of dropshot schreeuwt ze alsof haar leven er van af hangt![]()
Zal blij zijn als ze opgerot is

Laten we het hopen! ik vind ze beiden mateloos irritant.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nog één ronde dan zijn we ze beide kwijt![]()
Kun je je niet meer vergissen![]()

Maar bij Maria is het anders hequote:Op woensdag 4 juli 2007 19:25 schreef Daklem het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik vind het echt aanstellerig gedrag van haar.
Vind het sowieso Not Done als vrouwen zo hard kreunen bij het slaan van een bal.![]()

quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:29 schreef Daklem het volgende:
Inderdaad! Bal tegen dr smoel aan slaan, kan ze niet meer kreunen![]()
quote:Beroep: Verkoop adviseur

Idd zonde...quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:33 schreef Ambrosius het volgende:
GSM, jammer, maar wel verdiend.

wat zielig dat ze er zelf niet heeft.quote:

joh. Maar of Misa of Bartoli nou tegen Henin hadden gestaan, maakt niet uit.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:36 schreef qonmann het volgende:
Op Sporza weten ze al dat Henin in de finale staat.
Van Bartoli hebben ze geen hoge pet op

Nee idd, tegen Serena was hetzelfde verhaal geweest.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:38 schreef Daklem het volgende:
[..]
joh. Maar of Misa of Bartoli nou tegen Henin hadden gestaan, maakt niet uit.
Ben bang dat beiden weinig kans hebben tegen Henin.

Gaaf, daar heb ik een jaar of 5 geleden nog tegen gespeeld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:36 schreef TheArt het volgende:
Tim van Terheijden wint eerste ronde bij de junioren van de Italiaan Trombetta: 4-6, 6-2, 1-0 (10-6).

Voor Bartoli wordt dat dus een uurtje hardlopen. Kan ze wel gebruiken die conditietraining. (inkoppertje)quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:38 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Nee idd, tegen Serena was hetzelfde verhaal geweest.
6-1 6-2 ofzo voor Henin, die laat Bartoli wel flink lopen.

Wat was toen de uitslag?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:39 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Gaaf, daar heb ik een jaar of 5 geleden nog tegen gespeeld.

En zo geschiedde. Klasse sportvrouw.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Alleen komt Henin doorgaans mentaal wél uit zo'n dipje

Nope, net zo irritantquote:

quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:43 schreef Ambrosius het volgende:
Ullyett staat alweer twee uur te dubbelen, na die debiele 28-26.

ok !quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Mooi, ze schakelen naar een mixed bij de BBC.

en ze hebben schikquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:53 schreef Bruce117 het volgende:
[..]
Ze staat die vent er gewoon vanaf te meppen

Het leuke van de mixed vind ik. Veel koppels gaan het toernooi relaxed in. Krijg je vaak leuk spel door.quote:

Daar zit wel een kern van waarheid inquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:17 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
de wimbledon topics gaan ten onder aan hun eigen succes![]()

huh, waar doel je opquote:

*staat op*quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:17 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Jeez wat een gescheld en gezeur in dit topic, de wimbledon topics gaan ten onder aan hun eigen succes![]()
Willen de echte tennisfans opstaan?

Venus moet nog winnen van Kuznetsova hoor.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:31 schreef Rumille het volgende:
Wie zitten er nu in de halve finale?
Henin
V. Williams ()
Bartoli ()
?/?

quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:31 schreef Rumille het volgende:
Wie zitten er nu in de halve finale?
quote:Kwartfinale
J. Henin (Bel,1) - S. Williams (VS,7) 6-4 3-6 6-3
M. Bartoli (Fra,18) - M. Krajicek (Ned,31) 3-6 6-3 6-2
A. Ivanovic (Ser,6) - N. Vaidisova (Tsj,14) -
S. Kuznetsova (Rus,5) - V. Williams (VS,23) -

Nee, maar in ieder geval zullen de resterende vrouwenkwartfinales en de resterende vierderondepartijen bij de mannen worden gespeeld. Nog even afwachten of Federer zal spelen, er is opzich wel een kans op.quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:37 schreef Federer-fan het volgende:
Wat voor invloed zal dat lange wachten op Federer hebben als hij morgen speelt? Hij heeft vijf dagen (vrijdag tot en met woensdag) niet gespeeld. Het moet voor hem toch voelen alsof hij opnieuw aan het toernooi begint.
Zou Ferrero het hem nog lastig kunnen maken? Lijkt me niet. Wordt gewoon drie sets neem ik aan.
Weet iemand al iets over het programmma van morgen?

Vanmiddag was de achterstand 107 partijenquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:49 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom laten ze nu zoveel banen leeg? Ze kunnen toch nog allerlei partijen spelen? n heeft iemand gehoord hoe groot de achterstand aan partijen is? En wat het weer de komende dagen wordt te Londen?
Fok! loopt bij mij vast als ik anders dan via 'Snel reageren' reageer.

En net starten ze flink wat partijen nogquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:49 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom laten ze nu zoveel banen leeg? Ze kunnen toch nog allerlei partijen spelen? n heeft iemand gehoord hoe groot de achterstand aan partijen is? En wat het weer de komende dagen wordt te Londen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |