Nog één ronde dan zijn we ze beide kwijtquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:24 schreef Daklem het volgende:
sorry. Ik kan die twee nooit uit elkaar houden.
Inderdaad! Ik vind het echt aanstellerig gedrag van haar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ook maar dan voornamelijk omdat ze bij elk punt klaar lijkt te komen. Zelfs bij een simpele, rustige volley of dropshot schreeuwt ze alsof haar leven er van af hangt![]()
Zal blij zijn als ze opgerot is
Laten we het hopen! ik vind ze beiden mateloos irritant.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nog één ronde dan zijn we ze beide kwijt![]()
Kun je je niet meer vergissen![]()
Maar bij Maria is het anders hequote:Op woensdag 4 juli 2007 19:25 schreef Daklem het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik vind het echt aanstellerig gedrag van haar.
Vind het sowieso Not Done als vrouwen zo hard kreunen bij het slaan van een bal.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:29 schreef Daklem het volgende:
Inderdaad! Bal tegen dr smoel aan slaan, kan ze niet meer kreunen![]()
quote:Beroep: Verkoop adviseur
Idd zonde...quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:33 schreef Ambrosius het volgende:
GSM, jammer, maar wel verdiend.
wat zielig dat ze er zelf niet heeft.quote:
joh. Maar of Misa of Bartoli nou tegen Henin hadden gestaan, maakt niet uit.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:36 schreef qonmann het volgende:
Op Sporza weten ze al dat Henin in de finale staat.
Van Bartoli hebben ze geen hoge pet op
Nee idd, tegen Serena was hetzelfde verhaal geweest.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:38 schreef Daklem het volgende:
[..]
joh. Maar of Misa of Bartoli nou tegen Henin hadden gestaan, maakt niet uit.
Ben bang dat beiden weinig kans hebben tegen Henin.
Gaaf, daar heb ik een jaar of 5 geleden nog tegen gespeeld.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:36 schreef TheArt het volgende:
Tim van Terheijden wint eerste ronde bij de junioren van de Italiaan Trombetta: 4-6, 6-2, 1-0 (10-6).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |