quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:59 schreef Bruce117 het volgende:
2e set voor williams met een hawkeye beslissing
Kan nog Dat wordt een leuke derde set. worden
Ja en waar zit Zubeldia?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:59 schreef N.i.c.k het volgende:
Heeft Soderling nog kansen gehad tegen Nadal ? En Heeft djokovic zich vandaag herpakt ? Heb de wedstrijden in alle wimbledonchaos gemist.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Laat maar gaan Mirri, al die negatieve energie is het niet waard.
Dus die opmerking van: "Als je niet voor Nederlandse bent, ben je niet goed bij je hoofd imo" was niet serieus?quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:56 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dit in het verleden al een keer tegen je gezegd: dit is een forum, neem niet alles zo serieus.
Alleen komt Henin doorgaans mentaal wél uit zo'n dipjequote:Op woensdag 4 juli 2007 19:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Henin heeft hetzelfde als Krajicek eerder vandaag.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:04 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik zie een Venus - Serena finale aankomen.
DAT zijn geen Nederlanders!quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:02 schreef Mirri het volgende:
[..]
Dus die opmerking van: "Als je niet voor Nederlandse bent, ben je niet goed bij je hoofd imo" was niet serieus?
Dan mag je het wel wat opleuken met hier en daar wat emoticons. Of op zn minst even later zeggen: "Grapje Mirri"
Je meende het wel serieus. En het kwam heel hard aan, beide opmerkingen, vooral die van dat oprotten.
Maar ik ga lekker genieten van de 3e set van Justine - Serena, de groeten![]()
Doorgaans idd wel, hopelijk vandaag nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:04 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Alleen komt Henin doorgaans mentaal wél uit zo'n dipje
Bij mij is 't 3-0quote:
Serenaquote:
Gaat goed ..quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
Henin 4-1, ze heeft even orde op zaken gesteld.
Die doet ook al voor het 6e jaar aan het jongenstoernooi mee of nietquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:16 schreef Chriz2k het volgende:
Overigens staat Donald ''50 Cent'' Young op baan 13 te spelen.
Hij won volgens mij op het US Open een set van Djokovic, voor de rest een 0-10 record op de ATP-tourquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:18 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Die doet ook al voor het 6e jaar aan het jongenstoernooi mee of niet? Wordt tijd dat 'ie eens bij de grote mannen wat gaat doen.
Dit is Serena.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:22 schreef Daklem het volgende:
Ik vind Venus vreselijk om naar te kijken. Des te meer zij zich gaat ergeren, des te beter Henin gaat spelen.
Jammer van de dubbele fout Henin!!
Je hebt in je glazen bol voor de finale gekeken?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:22 schreef Daklem het volgende:
Ik vind Venus vreselijk om naar te kijken. Des te meer zij zich gaat ergeren, des te beter Henin gaat spelen.
Jammer van de dubbele fout Henin!!
Ik ook maar dan voornamelijk omdat ze bij elk punt klaar lijkt te komen. Zelfs bij een simpele, rustige volley of dropshot schreeuwt ze alsof haar leven er van af hangtquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:22 schreef Daklem het volgende:
Nog één ronde dan zijn we ze beide kwijtquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:24 schreef Daklem het volgende:
sorry. Ik kan die twee nooit uit elkaar houden.
Inderdaad! Ik vind het echt aanstellerig gedrag van haar.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:24 schreef FJD het volgende:
[..]
Ik ook maar dan voornamelijk omdat ze bij elk punt klaar lijkt te komen. Zelfs bij een simpele, rustige volley of dropshot schreeuwt ze alsof haar leven er van af hangt![]()
Zal blij zijn als ze opgerot is
Laten we het hopen! ik vind ze beiden mateloos irritant.quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:25 schreef qonmann het volgende:
[..]
Nog één ronde dan zijn we ze beide kwijt![]()
Kun je je niet meer vergissen![]()
Maar bij Maria is het anders hequote:Op woensdag 4 juli 2007 19:25 schreef Daklem het volgende:
[..]
Inderdaad! Ik vind het echt aanstellerig gedrag van haar.
Vind het sowieso Not Done als vrouwen zo hard kreunen bij het slaan van een bal.![]()
quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:29 schreef Daklem het volgende:
Inderdaad! Bal tegen dr smoel aan slaan, kan ze niet meer kreunen![]()
quote:Beroep: Verkoop adviseur
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |