Hoiquote:
Yep, zijn we in geweestquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi.
En ik Blijdorp. Vandaag wél in de vlindertuin geweest
.
Mooie vlinderfoto's gemaaktquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, zijn we in geweest
Waar gaan we meeten danTussenin is geen optie
bij mij zijn t dit keer meer dode dan levende vlinders gewordenquote:
Van die vlinders met 'n speld erdoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij mij zijn t dit keer meer dode dan levende vlinders geworden
de vorige keer waren ze behoorlijk beter
Geen idee nog, zit net pas te kijken en die zitten aan het eindquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Mooie vlinderfoto's gemaakt?
Tussenin geen optie, beetje jammer, zou wel het eerlijkst zijn.
nee echte vlinders maar ze zien er doods uitquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Van die vlinders met 's speld erdoor. Die blijven wel lekker stil zitten
.
Artisquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee nog, zit net pas te kijken en die zitten aan het eind
Dan Artis maar he
Yep, al viel het vandaag ook goed mee hoorquote:
Zondag hebben we het drukquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zondag schijnt het rond de 23 graden te worden.
Ow.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Zondag hebben we het druk. Elk vrij moment (met z'n allen) wordt de laatste tijd zo'n beetje stampvol gepland)
.
We gaan zondag eerst naar de stoelenboeren mijn zus viert haar verjaardag. Verder vermoed ik dat Pat op tijd thuis wil zijn om te klussen...
Ik heb een beetje genoeg van elke drukte op het moment, zelfs leuke...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ow.Leuke drukt is oke. Wat is bijzonder aan een stoelenboer?
En Es, klussen op zondag, mag dat wel.![]()
Je gaat wel graag naar die stoelen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje genoeg van elke drukte op het moment, zelfs leuke...
Er is niks bijzonders aan de stoelenboer, maar wel aan de stoelen.
Wij hebben ontheffing om op zondag te klussen(er is ook geen andere dag 'over', dat scheelt).
Nee, ik woon al bijna 11 jaar in het zelfde huisquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:14 schreef Ynske het volgende:
Es, heb je net een nieuw huis, dat jullie zo aan t klussen zijn?
lekker kluskriebelsquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, ik woon al bijna 11 jaar in het zelfde huis.
1 keer in de zoveel tijd krijgen we de kriebels en 'moet' alles anders.
We zijn nog niet eens echt begonnen (nou ja, ik ben een kast aan het schilderen), maar vrijwel al het materiaal is in huis. Ik heb er eigenlijk nu al genoeg van.
Ik met mijn briljante plannen.
Mijn bank gaat bij het grofvuil (hoogste tijd ook) en er komen stoelen voor in de plaats. Anders dan anders stoelen (als het klaar is ga ik wel ff plaatjes spammenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je gaat wel graag naar die stoelen.Hoezo zijn die eigenlijk bijzonder?
Lekker klussen, wat gaat hij dit keer maken?
Mwah, elk jaar behangen gaat eigenlijk best vervelenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker kluskriebels
ik heb mijn ouders de afgelopen weken geholpen met hun verhuizing...
voor mij voorlopig geen geklus, ben t lekker zat
en alles voor zondag af tochquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Mwah, elk jaar behangen gaat eigenlijk best vervelen.
Nou ja, het is een tijd geleden dat we echt rigoreus aan de gang zijn geweest zullen we maar zeggen.
Zelfs mijn tv-kast is niet af voor zondagquote:
Het wordt nooit wat he, jouw levenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Zelfs mijn tv-kast is niet af voor zondag.
Weer een verjaardag tussen het puin.
Hmmm, dan gewoon je huis vol, valt het niet zo opquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Zelfs mijn tv-kast is niet af voor zondag.
Weer een verjaardag tussen het puin.
Nee, maar ik heb me er (min of meer) bij neergelegdquote:
Mijn moeder is redelijk omvangrijk, maar mijn kamer kan ze niet in haar uppie vullen hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, dan gewoon je huis vol, valt het niet zo op
Je kan relativeren als een kerelquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb me er (min of meer) bij neergelegd.
De OP is wel weer aardig, heb ik toch nog iéts.
quote:
toch niet 6 frikandellen of 2 kroketten, een kipcorn, een mexicano en een gehaktstaaf hequote:
Dat lukt nog zonder het dak eruit te halen en haar met een kraan naar binnen te brengen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn moeder is redelijk omvangrijk, maar mijn kamer kan ze niet in haar uppie vullen hoor.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga een nieuwe pc kopen
dus niet naar luxemburg de komende maand
Specs?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
ik word gestoord van deze pc. Een foto openen in photoshop duurt echt meer dan een minuut
Moet even een vriend vragen om mee te kijken. Dan komt er zeker iets heel moois te staan. Maar minimaal Core2duo, 2048mb geheugen, 1TB hardeschijf (in 2*500)quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
ik word gestoord van deze pc. Een foto openen in photoshop duurt echt meer dan een minuut
Oh, en die nieuwe body komt pas als de 40d uitkomt. Heb ik nog wel een half jaarquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:29 schreef Ynske het volgende:
[..]jamaar daar wilde je zo graag naar toe
en je nieuwe body dan?
amd1600 (dus 1300mhz), 512mb, 240gb hd en een 128mb videokaartquote:
Komt er wel een nieuwe?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm CPU en RAM houden niet echt lekker over dus. Mijn laptop (die al een paar maanden voor nood mijn belangrijkste PC is) draait ook zoiets
Mwoa, nog ff niet. Ik moet eigenlijk eerst eens kijken of ik m niet gewoon kan maken. Zonde eigenlijkquote:
Ik heb eigenlijk alleen een nieuw ROMchipje nodig, denk ik. Maar hoe je daar aan komt en zo?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
als dat nog kan helemaal een goede optie
Het gaat om een rom chippie voor mn grote PCquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:10 schreef Sjowhan het volgende:
Wat voor merk en model is je lappie Flash?
Kast open schroeven, dan zie je de geheugenbankjes, die je kan verwisselenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat om een rom chippie voor mn grote PCVoor nood gebruik ik nu mn lappie
Bord is een Asus p5GD1 pro, schijnt dat je daarvan gewoon die chipjes kunt verwisselen, maar de duivel mag weten hoe
ja datquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:15 schreef Pheno het volgende:
HD DVD en Blue ray. Ruzie. VHS betamax verhaal. Kutzooi!
Mwoa, ik heb in het land van Suske en Wiske nog het eea te doenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
Dat gaat ook steeds moeilijker worden he, dus geniet er maar van
Blijkt toch niet te zijn. Heeft zich verslapenquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:15 schreef Sjowhan het volgende:
Gaat weer lekker hier. Krijg net pas te horen dat een collega vrij is.
Goed, als in deze wereld is de wereld waar ik het naar mijn zin hebquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En hoe bevalt je plekkie tot nu toe?
* Ynske trekt haar tas open, wat wil je hebben?quote:
Met een hamer op je vingers rammen, dan voel je de hoofdpijn niet meer zoquote:
Kan ik ook met die hamer op mijn hoofd rammen? Dan weet ik iig waar die hoofdpijn vandaan komtquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met een hamer op je vingers rammen, dan voel je de hoofdpijn niet meer zo
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:02 schreef marcb1974 het volgende:
Een wandelende handel
Heb al iets genomen, maar zit wel thuis vandaag.
Das dan helemaal niet lekker neequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:04 schreef Ynske het volgende:
[..]euhm jah handel, was t maar zo
beterschap
Jeetjequote:Op donderdag 5 juli 2007 09:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske trekt haar tas open, wat wil je hebben?paracetamol apc witte kruispoeder sarixel ibuprofen aleve imigran naramig
quote:
Goed ideequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan ik ook met die hamer op mijn hoofd rammen? Dan weet ik iig waar die hoofdpijn vandaan komt
Geen Advil? Wereldspulquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske trekt haar tas open, wat wil je hebben?paracetamol apc witte kruispoeder sarixel ibuprofen aleve imigran naramig
advil reageer ik verkeerd opquote:
Je gaat op het bureau van de bedrijfsleider je behoefte doen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:14 schreef leonieke het volgende:
Het is vandaag MISSCHIEN mijn laatste werkdag
Naramig zwaarder dan imigranquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:09 schreef Ynske het volgende:
[..]is in volgorde van noodgeval
hoewel ik meestal nu alleen nog uitwijk van paracetamol naar aleve naar naramig
nee is niet zwaarder, maar andere samenstellingquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Naramig zwaarder dan imigran.
Ik weet ook meteen weer wat ik vergeten ben bij de dokter maandag.
Dat heb ik met Maxalt (buiten het feit dat ik die smelttabletten echt superranzig vindquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee is niet zwaarder, maar andere samenstelling
de een reageert beter als de ander op beide medicijnen
imigran, is bij mij meer een lapmiddeltje waar ik bij naramig echt onderuit ga,
nu pasquote:
Dat ook, net maar liggen slapen om de hoofdpijn weg te krijgenquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:43 schreef Sjowhan het volgende:
Moe Marc?
En is het gelukt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ook, net maar liggen slapen om de hoofdpijn weg te krijgen
PM me jouw nummer nog ff sjow, ik ben wrsl wat later (19:10 of zo)quote:
Geen probleem, weet niet of ik stipt om 19u bij LaPlace benquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PM me jouw nummer nog ff sjow, ik ben wrsl wat later (19:10 of zo)
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
Ooh meer niet? Nou zeg, heb ik niks voor niks 10.000X op F5 gedruktquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:46 schreef Sjowhan het volgende:
Och, meet.
Even gegeten in LaPlace, hij had zijn lens bij zich die ik heb overgekocht, en een aantal biertjes gedaan.
Flash heeft de trein van 20.52 gepakt, en ik de bus van 21.04
Dat is weer een beetje té hoor SGJ!quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ooh meer niet? Nou zeg, heb ik niks voor niks 10.000X op F5 gedrukt![]()
Nou oke, 30X danquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is weer een beetje té hoor SGJ!
tienmaal 24 uur om te huwen of ik schaak jequote:Op donderdag 5 juli 2007 21:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Met jou wil hij dat dus blijkbaar wel doen...
Dat zeg ikquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ook weer thuis
was heel gezellig met Sjow idd
Onze afspraak?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:16 schreef leonieke het volgende:
Tut tut... onze afspraak zeg je af en die met Sjowhan niet..![]()
Dat moeten dan wel heel lange geloften zijn zegquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tienmaal 24 uur om te huwen of ik schaak je![]()
Nee hoor, 2 weken zijn zo omquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moeten dan wel heel lange geloften zijn zeg
Dat komt nog weleens, als zal het me aanstonds ook nog een biereken voor Fille kostenquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
In Ieper, op de Grote Markt, met een cola light erbij![]()
Ja en die stopt meestal niet na éénquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat komt nog weleens, als zal het me aanstonds ook nog een biereken voor Fille kosten
Ehmm ik ookquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:21 schreef leonieke het volgende:
Ik ben mijn dansschoenen trouwens aan het inlopen
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm ik ook
Andere mensen lopen de Mont Blanc Witte Berg op en af ermee, maar als het moet, dans ik ermee
Je moest eens weten waartoe ik in staat benquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
seems so
saaie huismus
vroeger was er nog weleens wat ranzige seks te beleven in het fietsenhok en zo
dat kun je wel zeggenquote:
Jeetje wat vroegquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kun je wel zeggen
ben al 3 uur aan t werk, maar nog niet wakker
beginnen met te controlleren of alles in orde isquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jeetje wat vroeg
Wat moet je allemaal doen op zo'n dag dan?
Klinkt ingewikkeldquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
beginnen met te controlleren of alles in orde is
dan de livejournaals opnemen tot 9 uur
dan door naar andere afdeling (iemand anders gaat door met de liveprogramma;s opnemen)
en tot 2 uur alle uitzendingen die op band aangeleverd worden digitaliseren, en controlleren op audio en videosignalen.
die controle ook uitvoeren voor contributiefiles die binnen komen
zo ongeveer
vandaag idd om 2 gedaanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:40 schreef leonieke het volgende:
En dan heb je om twee uur gedaan?
Ook wel leukJe hebt altijd een lange dag
Is je fiets gejat? Ga je solliciteren?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:37 schreef Pheno het volgende:
Ik ga vrijwillig naar de politie....
Nou ja in de shit? Het is een hoop extra gedoe ja, maar ik zou gewoon duidelijk maken dat ze daar zelf een fout gemaakt hebben, en dat jij daar toch niks aan kan doen en zo. Gewoon oorlog schoppen, dan komt het wel goed. En "tyfuslijer" zou ik vervangen door een ander woordquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:42 schreef Pheno het volgende:
Dit zegt genoeg:
Ambtenaren... :X wat is nu mn volgende stap
Omdat er een tyfuslijer 5 jaar geleden te lui was om een vinkje aan of uit te zetten zit ik nu in de shit.
Weet je wel wat "vrijwillig" betekent?quote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wel wat "vrijwillig" betekent?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja hoormaar misschien kreeg je spijt dat je een bank hebt overvallen en je dus zelf gaat aangeven
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon een zak geld op de stoep zetten met een briefje "Sorry" eraan, en hard wegrennen
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]Das een goed idee, ik ga het uitproberen
als ik niet meer reageer, dan euh, dan weet je het wel
Dat ga ik jouw niet vertellenquote:
Die ene met die paar lijken voor de deur jeweettttquote:
Baringsbank bedoel jequote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ene met die paar lijken voor de deur jeweetttt
quote:
quote:
heb je nou helemaal geen ID meer?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:37 schreef Pheno het volgende:
Ik voel me illegaal in dit land
Terechtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:37 schreef Pheno het volgende:
Ik voel me illegaal in dit land
Pheno, ongeldig burgerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:47 schreef Pheno het volgende:
Geen geldig
Maar dat geeft niet, want ze gaan heel vaak op reisquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Straks wordt-ie nog uitgezet naar de Zuidpool!
Rondje zuidpool wordt 't danquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dat geeft niet, want ze gaan heel vaak op reis
Dus hij blijft gewoon langskomen hier dan
Ha, ik hijack gewoon weer een boot, net zaols in de film madagascar (briljante scene overigens)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dat geeft niet, want ze gaan heel vaak op reis
Dus hij blijft gewoon langskomen hier dan
Hebben ze ook zoiets als Pinguinsoep ? Of zou gebakken Pinguin lekker smaken?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ha, ik hijack gewoon weer een boot, net zaols in de film madagascar (briljante scene overigens)
Hoiquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:56 schreef leonieke het volgende:
Mijn idee om 's middags te stoppen is helemaal in het water gevallen... Ik ben nu nog bezig..
Bedankt, lieve collega die zijn werk niet heeft gedaan...
Lekker mals pinguïnborstfileetjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben ze ook zoiets als Pinguinsoep ? Of zou gebakken Pinguin lekker smaken?
Geen idee hoe het smaakt.quote:
Ik zou normaalgezien al een paar uur in verlof zijn... En ik zie hem pas terug op 16 augustusquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
En maandag toch even melden bij hem dan?
Weet ik niet. Kan je wel meteen ook die soep proberenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
Zou Blijdorp het heel erg vinden als ik daar 1 Pinguin ga halen om het uit te proberen
Even googlen en een tijdbom voor maandagochtend voor m neerzettenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zou normaalgezien al een paar uur in verlof zijn... En ik zie hem pas terug op 16 augustus
Ach, daar missen ze wel vaker dieren...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee hoe het smaakt.
Zou Blijdorp het heel erg vinden als ik daar 1 Pinguin ga halen om het uit te proberen
Das wel weer lekker rustig danquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zou normaalgezien al een paar uur in verlof zijn... En ik zie hem pas terug op 16 augustus
Neem wel een keizerpinguin dan. Die is iig lekker grootquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik niet. Kan je wel meteen ook die soep proberen
Nou, missen,quote:
Kwartetquote:
Je hebt zat te doen toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Kwartet.
De kinderen hebben vakantie en ìk verveel me, ergens zit er iets niet goed.
Tuurlijk heb ik zat te doen, maar ik heb eigenlijk nergens zin inquote:
Hoi Qutiequote:
Dat is echt vies jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik zat te doen, maar ik heb eigenlijk nergens zin in. Bovendien ben ik misselijk van de verfdampen hier
.
En mijn kast is nog niet klaarquote:
Toch nog iets positiefs danquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:36 schreef es70 het volgende:
[..]
En mijn kast is nog niet klaar(wordt wel mooi gelukkig).
Hoi.
Wil je dan de resultaten even postenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:58 schreef Pheno het volgende:
Ik zal even gaan googlen wat interhouse is
Tsja, en toch zie je dat die appartementen als warme broodjes over te tafel gaan. Ikzelf heb 2 appartementen op het oog; 1kamer, rond 550 euro/mnd, andere 2kamer, 575/mnd.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:35 schreef es70 het volgende:
Sodeknetter, mijn moeder gaat gewoon ff een maand naar Bali...
Nou ja, heeft ze toch 's een keer iets leuks aan haar moeder te danken.
Ja, en verquote:
Eind september.quote:
Hoezo nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Eind september.
Ik heb al gezegd dat ze daar niet aan een Balinees moet blijven plakken.
Omdat ze niet zo ver weg mag wonen natuurlijk, dan importeert ze 'm maarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo niet
En hoe heeft ze dit te danken aan haar moeder?
Damn, dat scheelt nogalquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Tofff Debitel. Abonnement omzetten, eenjarig contract voor 5,95 in de maand
4 maanden geleden overgegaan. EN nu wordt het ineens gewoon 22,50 in de maand, waar niemand wat van gezegd heeftToch maar eens even de klantenservice bellen hoe dat zit
Flitsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, we zijn eruit hoor, het gaat om de verbruikskosten in het buitenland, en het staat gewoon wat knullig op de factuur
Ik vroeg van "waar ligt dat aan?" en da majsje wist meteen te melden dat ik veel korte gesprekken heb gemaakt en dat die wel tellen als volle minuut. En dat dat bij alle providers zo was.
Gelukkig werd dergelijke voorbarigheid ende larie door de feiten geloochenstraften uiteindelijk bedacht ik me dat het weleens aan de vakantie gelegen kan hebben. Ja, dat wist ze zeker, dat moet het dan geweest zijn.
Wat een blond paard
Ku!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:01 schreef Kuukske het volgende:
Alóóóha!
Yep, maar daar moet je minimaal nog wel 5jaar wachten ofzoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
Sta je ook bij woningstichtingen ingeschreven?
Hmmm, dat ken ik jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Yep, maar daar moet je minimaal nog wel 5jaar wachten ofzo
Je bent op honeymoon naar Mauritius of wat?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:20 schreef leonieke het volgende:
Hier begint de hemel er blauw uit te zien en is de wind heel wat minder hard aan het waaien
hier grijs met veel windquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:20 schreef leonieke het volgende:
Hier begint de hemel er blauw uit te zien en is de wind heel wat minder hard aan het waaien
Ik had vanmorgen iets opgevangen dat we ons weer naar Nederland gingen doorspelen... Toen ik naar buiten keek, moest ik eigenlijk direct lachenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent op honeymoon naar Mauritius of wat?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:34 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen iets opgevangen dat we ons weer naar Nederland gingen doorspelen... Toen ik naar buiten keek, moest ik eigenlijk direct lachen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |