quote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]Das een goed idee, ik ga het uitproberen
als ik niet meer reageer, dan euh, dan weet je het wel
Dat ga ik jouw niet vertellenquote:
Die ene met die paar lijken voor de deur jeweettttquote:
Baringsbank bedoel jequote:Op vrijdag 6 juli 2007 12:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Die ene met die paar lijken voor de deur jeweetttt
quote:
quote:
heb je nou helemaal geen ID meer?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:37 schreef Pheno het volgende:
Ik voel me illegaal in dit land
Terechtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:37 schreef Pheno het volgende:
Ik voel me illegaal in dit land
Pheno, ongeldig burgerquote:Op vrijdag 6 juli 2007 13:47 schreef Pheno het volgende:
Geen geldig
Maar dat geeft niet, want ze gaan heel vaak op reisquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Straks wordt-ie nog uitgezet naar de Zuidpool!
Rondje zuidpool wordt 't danquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dat geeft niet, want ze gaan heel vaak op reis
Dus hij blijft gewoon langskomen hier dan
Ha, ik hijack gewoon weer een boot, net zaols in de film madagascar (briljante scene overigens)quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar dat geeft niet, want ze gaan heel vaak op reis
Dus hij blijft gewoon langskomen hier dan
Hebben ze ook zoiets als Pinguinsoep ? Of zou gebakken Pinguin lekker smaken?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ha, ik hijack gewoon weer een boot, net zaols in de film madagascar (briljante scene overigens)
Hoiquote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:56 schreef leonieke het volgende:
Mijn idee om 's middags te stoppen is helemaal in het water gevallen... Ik ben nu nog bezig..
Bedankt, lieve collega die zijn werk niet heeft gedaan...
Lekker mals pinguīnborstfileetjequote:Op vrijdag 6 juli 2007 14:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hebben ze ook zoiets als Pinguinsoep ? Of zou gebakken Pinguin lekker smaken?
Geen idee hoe het smaakt.quote:
Ik zou normaalgezien al een paar uur in verlof zijn... En ik zie hem pas terug op 16 augustusquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:00 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoi
En maandag toch even melden bij hem dan?
Weet ik niet. Kan je wel meteen ook die soep proberenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
Zou Blijdorp het heel erg vinden als ik daar 1 Pinguin ga halen om het uit te proberen
Even googlen en een tijdbom voor maandagochtend voor m neerzettenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zou normaalgezien al een paar uur in verlof zijn... En ik zie hem pas terug op 16 augustus
Ach, daar missen ze wel vaker dieren...quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee hoe het smaakt.
Zou Blijdorp het heel erg vinden als ik daar 1 Pinguin ga halen om het uit te proberen
Das wel weer lekker rustig danquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:05 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zou normaalgezien al een paar uur in verlof zijn... En ik zie hem pas terug op 16 augustus
Neem wel een keizerpinguin dan. Die is iig lekker grootquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet ik niet. Kan je wel meteen ook die soep proberen
Nou, missen,quote:
Kwartetquote:
Je hebt zat te doen toch?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Kwartet.
De kinderen hebben vakantie en ėk verveel me, ergens zit er iets niet goed.
Tuurlijk heb ik zat te doen, maar ik heb eigenlijk nergens zin inquote:
Hoi Qutiequote:
Dat is echt vies jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Tuurlijk heb ik zat te doen, maar ik heb eigenlijk nergens zin in. Bovendien ben ik misselijk van de verfdampen hier
.
En mijn kast is nog niet klaarquote:
Toch nog iets positiefs danquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:36 schreef es70 het volgende:
[..]
En mijn kast is nog niet klaar(wordt wel mooi gelukkig).
Hoi.
Wil je dan de resultaten even postenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 15:58 schreef Pheno het volgende:
Ik zal even gaan googlen wat interhouse is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |