Geen Advil? Wereldspulquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske trekt haar tas open, wat wil je hebben?paracetamol apc witte kruispoeder sarixel ibuprofen aleve imigran naramig
advil reageer ik verkeerd opquote:
Je gaat op het bureau van de bedrijfsleider je behoefte doen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:14 schreef leonieke het volgende:
Het is vandaag MISSCHIEN mijn laatste werkdag
Naramig zwaarder dan imigranquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:09 schreef Ynske het volgende:
[..]is in volgorde van noodgeval
hoewel ik meestal nu alleen nog uitwijk van paracetamol naar aleve naar naramig
nee is niet zwaarder, maar andere samenstellingquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Naramig zwaarder dan imigran.
Ik weet ook meteen weer wat ik vergeten ben bij de dokter maandag.
Dat heb ik met Maxalt (buiten het feit dat ik die smelttabletten echt superranzig vindquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee is niet zwaarder, maar andere samenstelling
de een reageert beter als de ander op beide medicijnen
imigran, is bij mij meer een lapmiddeltje waar ik bij naramig echt onderuit ga,
nu pasquote:
Dat ook, net maar liggen slapen om de hoofdpijn weg te krijgenquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:43 schreef Sjowhan het volgende:
Moe Marc?
En is het gelukt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ook, net maar liggen slapen om de hoofdpijn weg te krijgen
PM me jouw nummer nog ff sjow, ik ben wrsl wat later (19:10 of zo)quote:
Geen probleem, weet niet of ik stipt om 19u bij LaPlace benquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PM me jouw nummer nog ff sjow, ik ben wrsl wat later (19:10 of zo)
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
Ooh meer niet? Nou zeg, heb ik niks voor niks 10.000X op F5 gedruktquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:46 schreef Sjowhan het volgende:
Och, meet.
Even gegeten in LaPlace, hij had zijn lens bij zich die ik heb overgekocht, en een aantal biertjes gedaan.
Flash heeft de trein van 20.52 gepakt, en ik de bus van 21.04
Dat is weer een beetje té hoor SGJ!quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ooh meer niet? Nou zeg, heb ik niks voor niks 10.000X op F5 gedrukt![]()
Nou oke, 30X danquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is weer een beetje té hoor SGJ!
tienmaal 24 uur om te huwen of ik schaak jequote:Op donderdag 5 juli 2007 21:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Met jou wil hij dat dus blijkbaar wel doen...
Dat zeg ikquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ook weer thuis
was heel gezellig met Sjow idd
Onze afspraak?quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:16 schreef leonieke het volgende:
Tut tut... onze afspraak zeg je af en die met Sjowhan niet..![]()
Dat moeten dan wel heel lange geloften zijn zegquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
tienmaal 24 uur om te huwen of ik schaak je![]()
Nee hoor, 2 weken zijn zo omquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat moeten dan wel heel lange geloften zijn zeg
Dat komt nog weleens, als zal het me aanstonds ook nog een biereken voor Fille kostenquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:18 schreef leonieke het volgende:
[..]
In Ieper, op de Grote Markt, met een cola light erbij![]()
Ja en die stopt meestal niet na éénquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat komt nog weleens, als zal het me aanstonds ook nog een biereken voor Fille kosten
Ehmm ik ookquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:21 schreef leonieke het volgende:
Ik ben mijn dansschoenen trouwens aan het inlopen
quote:Op donderdag 5 juli 2007 22:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ehmm ik ook
Andere mensen lopen de Mont Blanc Witte Berg op en af ermee, maar als het moet, dans ik ermee
Je moest eens weten waartoe ik in staat benquote:
quote:Op donderdag 5 juli 2007 23:59 schreef Dr_Flash het volgende:
seems so
saaie huismus
vroeger was er nog weleens wat ranzige seks te beleven in het fietsenhok en zo
dat kun je wel zeggenquote:
Jeetje wat vroegquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat kun je wel zeggen
ben al 3 uur aan t werk, maar nog niet wakker
beginnen met te controlleren of alles in orde isquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:20 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Jeetje wat vroeg
Wat moet je allemaal doen op zo'n dag dan?
Klinkt ingewikkeldquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
beginnen met te controlleren of alles in orde is
dan de livejournaals opnemen tot 9 uur
dan door naar andere afdeling (iemand anders gaat door met de liveprogramma;s opnemen)
en tot 2 uur alle uitzendingen die op band aangeleverd worden digitaliseren, en controlleren op audio en videosignalen.
die controle ook uitvoeren voor contributiefiles die binnen komen
zo ongeveer
vandaag idd om 2 gedaanquote:Op vrijdag 6 juli 2007 08:40 schreef leonieke het volgende:
En dan heb je om twee uur gedaan?
Ook wel leukJe hebt altijd een lange dag
Is je fiets gejat? Ga je solliciteren?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:37 schreef Pheno het volgende:
Ik ga vrijwillig naar de politie....
Nou ja in de shit? Het is een hoop extra gedoe ja, maar ik zou gewoon duidelijk maken dat ze daar zelf een fout gemaakt hebben, en dat jij daar toch niks aan kan doen en zo. Gewoon oorlog schoppen, dan komt het wel goed. En "tyfuslijer" zou ik vervangen door een ander woordquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:42 schreef Pheno het volgende:
Dit zegt genoeg:
Ambtenaren... :X wat is nu mn volgende stap
Omdat er een tyfuslijer 5 jaar geleden te lui was om een vinkje aan of uit te zetten zit ik nu in de shit.
Weet je wel wat "vrijwillig" betekent?quote:
Ja hoorquote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Weet je wel wat "vrijwillig" betekent?
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja hoormaar misschien kreeg je spijt dat je een bank hebt overvallen en je dus zelf gaat aangeven
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 11:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan zou ik gewoon een zak geld op de stoep zetten met een briefje "Sorry" eraan, en hard wegrennen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |