Komt er wel een nieuwe?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm CPU en RAM houden niet echt lekker over dus. Mijn laptop (die al een paar maanden voor nood mijn belangrijkste PC is) draait ook zoiets
Mwoa, nog ff niet. Ik moet eigenlijk eerst eens kijken of ik m niet gewoon kan maken. Zonde eigenlijkquote:
Ik heb eigenlijk alleen een nieuw ROMchipje nodig, denk ik. Maar hoe je daar aan komt en zo?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
als dat nog kan helemaal een goede optie
Het gaat om een rom chippie voor mn grote PCquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:10 schreef Sjowhan het volgende:
Wat voor merk en model is je lappie Flash?
Kast open schroeven, dan zie je de geheugenbankjes, die je kan verwisselenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat om een rom chippie voor mn grote PCVoor nood gebruik ik nu mn lappie
Bord is een Asus p5GD1 pro, schijnt dat je daarvan gewoon die chipjes kunt verwisselen, maar de duivel mag weten hoe
ja datquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:15 schreef Pheno het volgende:
HD DVD en Blue ray. Ruzie. VHS betamax verhaal. Kutzooi!
Mwoa, ik heb in het land van Suske en Wiske nog het eea te doenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
Dat gaat ook steeds moeilijker worden he, dus geniet er maar van
Blijkt toch niet te zijn. Heeft zich verslapenquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:15 schreef Sjowhan het volgende:
Gaat weer lekker hier. Krijg net pas te horen dat een collega vrij is.
Goed, als in deze wereld is de wereld waar ik het naar mijn zin hebquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En hoe bevalt je plekkie tot nu toe?
* Ynske trekt haar tas open, wat wil je hebben?quote:
Met een hamer op je vingers rammen, dan voel je de hoofdpijn niet meer zoquote:
Kan ik ook met die hamer op mijn hoofd rammen? Dan weet ik iig waar die hoofdpijn vandaan komtquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met een hamer op je vingers rammen, dan voel je de hoofdpijn niet meer zo
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:02 schreef marcb1974 het volgende:
Een wandelende handel
Heb al iets genomen, maar zit wel thuis vandaag.
Das dan helemaal niet lekker neequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:04 schreef Ynske het volgende:
[..]euhm jah handel, was t maar zo
beterschap
Jeetjequote:Op donderdag 5 juli 2007 09:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske trekt haar tas open, wat wil je hebben?paracetamol apc witte kruispoeder sarixel ibuprofen aleve imigran naramig
quote:
Goed ideequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan ik ook met die hamer op mijn hoofd rammen? Dan weet ik iig waar die hoofdpijn vandaan komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |