Hoiquote:
Yep, zijn we in geweestquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Hoi.
En ik Blijdorp. Vandaag wél in de vlindertuin geweest
.
Mooie vlinderfoto's gemaaktquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Yep, zijn we in geweest
Waar gaan we meeten danTussenin is geen optie
bij mij zijn t dit keer meer dode dan levende vlinders gewordenquote:
Van die vlinders met 'n speld erdoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij mij zijn t dit keer meer dode dan levende vlinders geworden
de vorige keer waren ze behoorlijk beter
Geen idee nog, zit net pas te kijken en die zitten aan het eindquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Mooie vlinderfoto's gemaakt?
Tussenin geen optie, beetje jammer, zou wel het eerlijkst zijn.
nee echte vlinders maar ze zien er doods uitquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Van die vlinders met 's speld erdoor. Die blijven wel lekker stil zitten
.
Artisquote:Op woensdag 4 juli 2007 17:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen idee nog, zit net pas te kijken en die zitten aan het eind
Dan Artis maar he
Yep, al viel het vandaag ook goed mee hoorquote:
Zondag hebben we het drukquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Zondag schijnt het rond de 23 graden te worden.
Ow.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Zondag hebben we het druk. Elk vrij moment (met z'n allen) wordt de laatste tijd zo'n beetje stampvol gepland)
.
We gaan zondag eerst naar de stoelenboeren mijn zus viert haar verjaardag. Verder vermoed ik dat Pat op tijd thuis wil zijn om te klussen...
Ik heb een beetje genoeg van elke drukte op het moment, zelfs leuke...quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ow.Leuke drukt is oke. Wat is bijzonder aan een stoelenboer?
En Es, klussen op zondag, mag dat wel.![]()
Je gaat wel graag naar die stoelen.quote:Op woensdag 4 juli 2007 18:11 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb een beetje genoeg van elke drukte op het moment, zelfs leuke...
Er is niks bijzonders aan de stoelenboer, maar wel aan de stoelen.
Wij hebben ontheffing om op zondag te klussen(er is ook geen andere dag 'over', dat scheelt).
Nee, ik woon al bijna 11 jaar in het zelfde huisquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:14 schreef Ynske het volgende:
Es, heb je net een nieuw huis, dat jullie zo aan t klussen zijn?
lekker kluskriebelsquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:20 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, ik woon al bijna 11 jaar in het zelfde huis.
1 keer in de zoveel tijd krijgen we de kriebels en 'moet' alles anders.
We zijn nog niet eens echt begonnen (nou ja, ik ben een kast aan het schilderen), maar vrijwel al het materiaal is in huis. Ik heb er eigenlijk nu al genoeg van.
Ik met mijn briljante plannen.
Mijn bank gaat bij het grofvuil (hoogste tijd ook) en er komen stoelen voor in de plaats. Anders dan anders stoelen (als het klaar is ga ik wel ff plaatjes spammenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je gaat wel graag naar die stoelen.Hoezo zijn die eigenlijk bijzonder?
Lekker klussen, wat gaat hij dit keer maken?
Mwah, elk jaar behangen gaat eigenlijk best vervelenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
lekker kluskriebels
ik heb mijn ouders de afgelopen weken geholpen met hun verhuizing...
voor mij voorlopig geen geklus, ben t lekker zat
en alles voor zondag af tochquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Mwah, elk jaar behangen gaat eigenlijk best vervelen.
Nou ja, het is een tijd geleden dat we echt rigoreus aan de gang zijn geweest zullen we maar zeggen.
Zelfs mijn tv-kast is niet af voor zondagquote:
Het wordt nooit wat he, jouw levenquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Zelfs mijn tv-kast is niet af voor zondag.
Weer een verjaardag tussen het puin.
Hmmm, dan gewoon je huis vol, valt het niet zo opquote:Op woensdag 4 juli 2007 18:51 schreef es70 het volgende:
[..]
Zelfs mijn tv-kast is niet af voor zondag.
Weer een verjaardag tussen het puin.
Nee, maar ik heb me er (min of meer) bij neergelegdquote:
Mijn moeder is redelijk omvangrijk, maar mijn kamer kan ze niet in haar uppie vullen hoorquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hmmm, dan gewoon je huis vol, valt het niet zo op
Je kan relativeren als een kerelquote:Op woensdag 4 juli 2007 19:27 schreef es70 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb me er (min of meer) bij neergelegd.
De OP is wel weer aardig, heb ik toch nog iéts.
quote:
toch niet 6 frikandellen of 2 kroketten, een kipcorn, een mexicano en een gehaktstaaf hequote:
Dat lukt nog zonder het dak eruit te halen en haar met een kraan naar binnen te brengen?quote:Op woensdag 4 juli 2007 19:28 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn moeder is redelijk omvangrijk, maar mijn kamer kan ze niet in haar uppie vullen hoor.
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ga een nieuwe pc kopen
dus niet naar luxemburg de komende maand
Specs?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
ik word gestoord van deze pc. Een foto openen in photoshop duurt echt meer dan een minuut
Moet even een vriend vragen om mee te kijken. Dan komt er zeker iets heel moois te staan. Maar minimaal Core2duo, 2048mb geheugen, 1TB hardeschijf (in 2*500)quote:
quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:32 schreef marcb1974 het volgende:
ik word gestoord van deze pc. Een foto openen in photoshop duurt echt meer dan een minuut
Oh, en die nieuwe body komt pas als de 40d uitkomt. Heb ik nog wel een half jaarquote:Op woensdag 4 juli 2007 20:29 schreef Ynske het volgende:
[..]jamaar daar wilde je zo graag naar toe
en je nieuwe body dan?
amd1600 (dus 1300mhz), 512mb, 240gb hd en een 128mb videokaartquote:
Komt er wel een nieuwe?quote:Op woensdag 4 juli 2007 20:42 schreef Dr_Flash het volgende:
hmm CPU en RAM houden niet echt lekker over dus. Mijn laptop (die al een paar maanden voor nood mijn belangrijkste PC is) draait ook zoiets
Mwoa, nog ff niet. Ik moet eigenlijk eerst eens kijken of ik m niet gewoon kan maken. Zonde eigenlijkquote:
Ik heb eigenlijk alleen een nieuw ROMchipje nodig, denk ik. Maar hoe je daar aan komt en zo?quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:03 schreef marcb1974 het volgende:
als dat nog kan helemaal een goede optie
Het gaat om een rom chippie voor mn grote PCquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:10 schreef Sjowhan het volgende:
Wat voor merk en model is je lappie Flash?
Kast open schroeven, dan zie je de geheugenbankjes, die je kan verwisselenquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het gaat om een rom chippie voor mn grote PCVoor nood gebruik ik nu mn lappie
Bord is een Asus p5GD1 pro, schijnt dat je daarvan gewoon die chipjes kunt verwisselen, maar de duivel mag weten hoe
ja datquote:Op woensdag 4 juli 2007 23:15 schreef Pheno het volgende:
HD DVD en Blue ray. Ruzie. VHS betamax verhaal. Kutzooi!
Mwoa, ik heb in het land van Suske en Wiske nog het eea te doenquote:Op donderdag 5 juli 2007 00:46 schreef marcb1974 het volgende:
Dat gaat ook steeds moeilijker worden he, dus geniet er maar van
Blijkt toch niet te zijn. Heeft zich verslapenquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:15 schreef Sjowhan het volgende:
Gaat weer lekker hier. Krijg net pas te horen dat een collega vrij is.
Goed, als in deze wereld is de wereld waar ik het naar mijn zin hebquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:43 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En hoe bevalt je plekkie tot nu toe?
* Ynske trekt haar tas open, wat wil je hebben?quote:
Met een hamer op je vingers rammen, dan voel je de hoofdpijn niet meer zoquote:
Kan ik ook met die hamer op mijn hoofd rammen? Dan weet ik iig waar die hoofdpijn vandaan komtquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Met een hamer op je vingers rammen, dan voel je de hoofdpijn niet meer zo
quote:Op donderdag 5 juli 2007 10:02 schreef marcb1974 het volgende:
Een wandelende handel
Heb al iets genomen, maar zit wel thuis vandaag.
Das dan helemaal niet lekker neequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:04 schreef Ynske het volgende:
[..]euhm jah handel, was t maar zo
beterschap
Jeetjequote:Op donderdag 5 juli 2007 09:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske trekt haar tas open, wat wil je hebben?paracetamol apc witte kruispoeder sarixel ibuprofen aleve imigran naramig
quote:
Goed ideequote:Op donderdag 5 juli 2007 10:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan ik ook met die hamer op mijn hoofd rammen? Dan weet ik iig waar die hoofdpijn vandaan komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |