Geen Advil? Wereldspulquote:Op donderdag 5 juli 2007 09:58 schreef Ynske het volgende:
[..]
* Ynske trekt haar tas open, wat wil je hebben?paracetamol apc witte kruispoeder sarixel ibuprofen aleve imigran naramig
advil reageer ik verkeerd opquote:
Je gaat op het bureau van de bedrijfsleider je behoefte doen?quote:Op donderdag 5 juli 2007 11:14 schreef leonieke het volgende:
Het is vandaag MISSCHIEN mijn laatste werkdag
Naramig zwaarder dan imigranquote:Op donderdag 5 juli 2007 10:09 schreef Ynske het volgende:
[..]is in volgorde van noodgeval
hoewel ik meestal nu alleen nog uitwijk van paracetamol naar aleve naar naramig
nee is niet zwaarder, maar andere samenstellingquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:43 schreef es70 het volgende:
[..]
Naramig zwaarder dan imigran.
Ik weet ook meteen weer wat ik vergeten ben bij de dokter maandag.
Dat heb ik met Maxalt (buiten het feit dat ik die smelttabletten echt superranzig vindquote:Op donderdag 5 juli 2007 11:45 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee is niet zwaarder, maar andere samenstelling
de een reageert beter als de ander op beide medicijnen
imigran, is bij mij meer een lapmiddeltje waar ik bij naramig echt onderuit ga,
nu pasquote:
Dat ook, net maar liggen slapen om de hoofdpijn weg te krijgenquote:Op donderdag 5 juli 2007 13:43 schreef Sjowhan het volgende:
Moe Marc?
En is het gelukt?quote:Op donderdag 5 juli 2007 14:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ook, net maar liggen slapen om de hoofdpijn weg te krijgen
PM me jouw nummer nog ff sjow, ik ben wrsl wat later (19:10 of zo)quote:
Geen probleem, weet niet of ik stipt om 19u bij LaPlace benquote:Op donderdag 5 juli 2007 16:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
PM me jouw nummer nog ff sjow, ik ben wrsl wat later (19:10 of zo)
quote:Op donderdag 5 juli 2007 16:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
fipo
Ooh meer niet? Nou zeg, heb ik niks voor niks 10.000X op F5 gedruktquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:46 schreef Sjowhan het volgende:
Och, meet.
Even gegeten in LaPlace, hij had zijn lens bij zich die ik heb overgekocht, en een aantal biertjes gedaan.
Flash heeft de trein van 20.52 gepakt, en ik de bus van 21.04
Dat is weer een beetje té hoor SGJ!quote:Op donderdag 5 juli 2007 21:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ooh meer niet? Nou zeg, heb ik niks voor niks 10.000X op F5 gedrukt![]()
Nou oke, 30X danquote:Op donderdag 5 juli 2007 21:50 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat is weer een beetje té hoor SGJ!
tienmaal 24 uur om te huwen of ik schaak jequote:Op donderdag 5 juli 2007 21:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Met jou wil hij dat dus blijkbaar wel doen...
Dat zeg ikquote:Op donderdag 5 juli 2007 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Ben ook weer thuis
was heel gezellig met Sjow idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |