Tsja, en toch zie je dat die appartementen als warme broodjes over te tafel gaan. Ikzelf heb 2 appartementen op het oog; 1kamer, rond 550 euro/mnd, andere 2kamer, 575/mnd.quote:
quote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:35 schreef es70 het volgende:
Sodeknetter, mijn moeder gaat gewoon ff een maand naar Bali...
Nou ja, heeft ze toch 's een keer iets leuks aan haar moeder te danken.
Ja, en verquote:
Eind september.quote:
Hoezo nietquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:19 schreef es70 het volgende:
[..]
Eind september.
Ik heb al gezegd dat ze daar niet aan een Balinees moet blijven plakken.
Omdat ze niet zo ver weg mag wonen natuurlijk, dan importeert ze 'm maarquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hoezo niet
En hoe heeft ze dit te danken aan haar moeder?
Damn, dat scheelt nogalquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Tofff Debitel. Abonnement omzetten, eenjarig contract voor 5,95 in de maand
4 maanden geleden overgegaan. EN nu wordt het ineens gewoon 22,50 in de maand, waar niemand wat van gezegd heeftToch maar eens even de klantenservice bellen hoe dat zit
Flitsquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:34 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, we zijn eruit hoor, het gaat om de verbruikskosten in het buitenland, en het staat gewoon wat knullig op de factuur
Ik vroeg van "waar ligt dat aan?" en da majsje wist meteen te melden dat ik veel korte gesprekken heb gemaakt en dat die wel tellen als volle minuut. En dat dat bij alle providers zo was.
Gelukkig werd dergelijke voorbarigheid ende larie door de feiten geloochenstraften uiteindelijk bedacht ik me dat het weleens aan de vakantie gelegen kan hebben. Ja, dat wist ze zeker, dat moet het dan geweest zijn.
Wat een blond paard
Ku!quote:Op vrijdag 6 juli 2007 19:01 schreef Kuukske het volgende:
Alķķķha!
Yep, maar daar moet je minimaal nog wel 5jaar wachten ofzoquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:07 schreef marcb1974 het volgende:
Sta je ook bij woningstichtingen ingeschreven?
Hmmm, dat ken ik jaquote:Op vrijdag 6 juli 2007 20:32 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Yep, maar daar moet je minimaal nog wel 5jaar wachten ofzo
Je bent op honeymoon naar Mauritius of wat?quote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:20 schreef leonieke het volgende:
Hier begint de hemel er blauw uit te zien en is de wind heel wat minder hard aan het waaien
hier grijs met veel windquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:20 schreef leonieke het volgende:
Hier begint de hemel er blauw uit te zien en is de wind heel wat minder hard aan het waaien
Ik had vanmorgen iets opgevangen dat we ons weer naar Nederland gingen doorspelen... Toen ik naar buiten keek, moest ik eigenlijk direct lachenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 21:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je bent op honeymoon naar Mauritius of wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |