Doe mij eens accepten op Hyvesquote:Op maandag 2 juli 2007 14:06 schreef Liess het volgende:
[..]
Als ik nu "van jou" roep ga je dit zeker ook reporten![]()
Publiciteit!quote:Op maandag 2 juli 2007 14:08 schreef beequeen het volgende:
En Huub is trots op?
----------ik heb nou genoeg gewaarschuwtquote:Op maandag 2 juli 2007 13:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wil je ff optreden tegen het gezeik tegen BeeQueen .
Seks met een butler, dat mee je niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:11 schreef avonne het volgende:
wat was Amanda aan het roepen?
algehele streamlock
Dat stond in het AD artikel.quote:
jaap ging toplessquote:Op maandag 2 juli 2007 14:12 schreef mootie het volgende:
Er gebeurde toch helemaal niks lockwaardigs?
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:14 schreef Kinga het volgende:
Ik betaal volgende week uit protest niet meer.
Nix halde z'n handen uit z'n zakkenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:13 schreef CoT het volgende:
waarom die streamlock?
via welke site volg jij dgk?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:16 schreef F04 het volgende:
Streamlock afgelopen. Alleen hebben we nu een shot op 2 tuinmannen en geen geluid.
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:15 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Nix halde z'n handen uit z'n zakken
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:03 schreef Dark het volgende:
Kapster tegen Nadia - Nou doe jij ook al zoveel vet in je haar, het begint al op het haar van Amanda te lijken, dat wil je toch niet, zo'n vette kledder?
Misschien onbekend met het fenomeen '' Streamlock''.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn Amanda nu aan het uitleggen dat ze wel degelijk seks heeft gehad met een butler.![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 05:31 schreef avonne het volgende:
"tekst vasthouden en continuïteit in de gaten houden" zegt een stem
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn Amanda nu aan het uitleggen dat ze wel degelijk seks heeft gehad met een butler.![]()
Ik maakte een grapje.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien onbekend met het fenomeen '' Streamlock''.
Kom op zegquote:Op maandag 2 juli 2007 14:14 schreef Kinga het volgende:
Ik betaal volgende week uit protest niet meer.
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat ik dan gewoon op vakantie ga, hoeft niemand te weten, ssssst.
brian heeft het ad gelezen en fliptquote:Op maandag 2 juli 2007 14:20 schreef F04 het volgende:
Zou die streamlock iets met Cora te maken hebben?
Ik begrijp er dan niks meer van... het spel gaat toch om hoe de wannabee miljonairs omgaan met het thusifront...? Dit is echt belachelijk dit.... Het is pokeren of een film kijken wat je tegenwoordig nog gewoon kan zien...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:20 schreef F04 het volgende:
Jaap is zwemmen dus lijkt mij niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:20 schreef F04 het volgende:
forum/137quote:Op maandag 2 juli 2007 14:20 schreef F04 het volgende:
Je overdrijft. En wie zegt dat dit om het thuisfront gaat??quote:Op maandag 2 juli 2007 14:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik begrijp er dan niks meer van... het spel gaat toch om hoe de wannabee miljonairs omgaan met het thusifront...? Dit is echt belachelijk dit.... Het is pokeren of een film kijken wat je tegenwoordig nog gewoon kan zien...
Mooi, verheug me er nu al opquote:
nou, word vast gezzeligquote:
Zou me niets verbazenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:26 schreef Villalux het volgende:
de nieuwe script's worden gegeven! LIEF ZIJN voor elkaar, Sponsers lopen weg! Reclame...
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en hopelijk niet met uitsluitend Barcelonaverhalen.
Niks bijzonders.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:26 schreef burtbeej het volgende:
Wat gebeurde er voordat de streamlock kwam :S ?
quote:
Zou ze nog geoefend hebben?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:27 schreef F04 het volgende:
[..]
Misschien krijgen we dan ook nog een paaldans voorstelling,![]()
Inderdaad. Maar speculatie is tegenwoordig hier een traditiequote:Op maandag 2 juli 2007 14:27 schreef mootie het volgende:
Volgens mij zijn ze gewoon met de camera's aan het prutsen en heeft het niks met bewoners te maken.
Ze zal verder niet veel te melden hebben, ben ik bang.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en hopelijk niet met uitsluitend Barcelonaverhalen.
CORA BREEKT, MOOI MOOIquote:Op maandag 2 juli 2007 14:27 schreef CoT het volgende:
FUCKING NIET NORMAAL
Ik reageer op een post...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:25 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Je overdrijft. En wie zegt dat dit om het thuisfront gaat??
Omdat jullie het toelatenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:28 schreef petraa het volgende:
Waarom streamlock?
Vanavond als er weer gereld gaat worden trek ik mn vecht avatar weer aanquote:Op maandag 2 juli 2007 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Oude avatar ook maar terug genomen, zie ik![]()
denk het ook.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:27 schreef mootie het volgende:
Volgens mij zijn ze gewoon met de camera's aan het prutsen en heeft het niks met bewoners te maken.
Rellen als in: Oei, Dennis haalt zijn handen uit zijn zakken! zekerquote:Op maandag 2 juli 2007 14:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
Vanavond als er weer gereld gaat worden trek ik mn vecht avatar weer aan
ik zat meer te hopen op een aantal verdwaalde fans van dennis die langs kwamen.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Rellen als in: Oei, Dennis haalt zijn handen uit zijn zakken! zeker![]()
Dat is vaak het geval ja maar ik snap gewoon niet waarom dan zoveel mensen gaan zeuren , we missen toch niks??quote:Op maandag 2 juli 2007 14:29 schreef akveor het volgende:
[..]
En ik overdrijf omdat het schering en inslag is die Stream en Soundlocks.
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:32 schreef DrsH het volgende:
Nou ik denk dat ze gedreigd hebben de mensen van de techniek te kidnappen en de streamlock's er op te gooien hetgeen Jaap zijn grote geheim was. Cora heeft gedreigd het uit te maken als de uitzending van het huwelijk niet rechtstreeks op de televisie zou worden uitgezonden.
ik had best Amanda en de kapster willen zien, in discussie over vette kledders haar!quote:Op maandag 2 juli 2007 14:33 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Dat is vaak het geval ja maar ik snap gewoon niet waarom dan zoveel mensen gaan zeuren , we missen toch niks??
Onbegrijpelijk dat ze zelf niet inziet dat het geen gezicht is!quote:Op maandag 2 juli 2007 14:33 schreef blomst het volgende:
Amanda haar haren worden onder dwang afgeknipt door de kapster, en ivm mogelijke tere kinderzieltjes is het beter dat we dat niet rechtstreeks op de streams zien.
is waar,maar de nieuwe scrip's mogen ofcoz niet openbaar he....quote:Op maandag 2 juli 2007 14:33 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Dat is vaak het geval ja maar ik snap gewoon niet waarom dan zoveel mensen gaan zeuren , we missen toch niks??
We missen zeker wat.... voornamelijk dingen die in het spel belangrijk zijn....quote:Op maandag 2 juli 2007 14:33 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
De kapster heeft het haar vandaag weer verteld, ook dat er buiten veel commentaar op is. Amanda blijft het een prachtige bos vinden..... blijkbaar.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:35 schreef Day het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze zelf niet inziet dat het geen gezicht is!
Welk spel ? het spel is allang gestopt.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:35 schreef akveor het volgende:
[..]
We missen zeker wat.... voornamelijk dingen die in het spel belangrijk zijn....
Er valt wel meer niet te begrijpen aan Amanda.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:35 schreef Day het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk dat ze zelf niet inziet dat het geen gezicht is!
hoe heet zoiets ook alweer?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:33 schreef Pavement het volgende:
[..]
ik zat meer te hopen op een aantal verdwaalde fans van dennis die langs kwamen.
is er al een reactie van nadia geweest t.a.v. de konijntjes?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:35 schreef akveor het volgende:
[..]
We missen zeker wat.... voornamelijk dingen die in het spel belangrijk zijn....
Oww ja sorry het is een RLS geworden.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:37 schreef Pavement het volgende:
[..]
Welk spel ? het spel is allang gestopt.
Vandaar dat Fries zo gedwee is bij Amanda!quote:Op maandag 2 juli 2007 14:36 schreef mootie het volgende:
[..]
De kapster heeft het haar vandaag weer verteld, ook dat er buiten veel commentaar op is. Amanda blijft het een prachtige bos vinden..... blijkbaar.![]()
Ongebreidelde fantasie?quote:
Noem het maar gewoon soap met streams, want er is niets RL aanquote:
Dat zal het zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 14:40 schreef blomst het volgende:
Het kan ook zijn dat het tuincentrum ivm het sponseren van het programma hebben geeist dat ze een uur lang goed in beeld zijn.
quote:
Kun je me in een paar steekwoorden de tofheid van Dennis uitleggen?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:42 schreef dgk_fan het volgende:
Toffe mensen !!!! (Net zoals Den zelluf !!)
34 minquote:Op maandag 2 juli 2007 14:10 schreef Kinga het volgende:
Streamlock.
serieusquote:Op maandag 2 juli 2007 14:42 schreef DrsH het volgende:
Ik heb even naar een vriend van mij gebeld die bij Talpa werkt, het blijkt dat Jan Peter Balkenende op dit moment De Kooi bezoekt namens het kabinet, alwaar hij een moraliserend betoog zal houden gedragen door de Nederlandse politiek
Ik krijg in ieder geval van deze zeep een gore smaak in m'n bek....quote:Op maandag 2 juli 2007 14:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Noem het maar gewoon soap met streams, want er is niets RL aan![]()
bel even terug dat ze Natasia met haar rozenkransje en Amanda met haar onschuldige blik moeten sturen.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:42 schreef DrsH het volgende:
Ik heb even naar een vriend van mij gebeld die bij Talpa werkt, het blijkt dat Jan Peter Balkenende op dit moment De Kooi bezoekt namens het kabinet, alwaar hij een moraliserend betoog zal houden gedragen door de Nederlandse politiek
Hoe oud ben je? 12?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:44 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik krijg in ieder geval van deze zeep een gore smaak in m'n bek....![]()
hij intimideert mensen niet ?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je me in een paar steekwoorden de tofheid van Dennis uitleggen?
knap, aardig, goedgekleed, sexy, vrolijk, ontwapenend.... nog meer steekwoorden ??quote:Op maandag 2 juli 2007 14:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Kun je me in een paar steekwoorden de tofheid van Dennis uitleggen?
Om jou te pestenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:46 schreef JohnFoK het volgende:
waarom steamlock?
Idd, waar ging het over voor de lock?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:46 schreef JohnFoK het volgende:
waarom steamlock?
50% kans dat de onderbetaalde stagieres een verkeerde knop hebben ingedruktquote:Op maandag 2 juli 2007 14:46 schreef JohnFoK het volgende:
waarom steamlock?
Zet jij RTL 4maar op je streams, A-Team is er op ;-)quote:Op maandag 2 juli 2007 14:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Om jou te pesten![]()
(geen reden voor eigenlijk)
Huub vertelde Amanda volgens mij dat teashers de wet overtrad en hun nietquote:
Ja, nu graag steekwoorden die op Dennis van toepassing zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 14:46 schreef dgk_fan het volgende:
knap, aardig, goedgekleed, sexy, vrolijk, ontwapenend.... nog meer steekwoorden ??
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:48 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zet jij RTL 4maar op je streams, A-Team is er op ;-)
de kapster vindt het haar van Amanda geschikt om frietjes in te bakken en ze hebben genoten van het artikel in de AD (free publicity)quote:
superknap, superaardig, supermooi, superlief, supervrolijk........quote:Op maandag 2 juli 2007 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja, nu graag steekwoorden die op Dennis van toepassing zijn.
Mooie wenkbrauwen.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:46 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
knap, aardig, goedgekleed, sexy, vrolijk, ontwapenend.... nog meer steekwoorden ??
Volle zak(ken).quote:
Ben je heaumeau?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:49 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
superknap, superaardig, supermooi, superlief, supervrolijk........![]()
En iedereen leeft nog?quote:
Ja, valt tegen hequote:
My lips are sealedquote:Op maandag 2 juli 2007 14:52 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Sssstttttt.......tegen niemand vertellen hoor !!!!!!
http://www.ad.nl/binnenland/article1476966.ecequote:Op maandag 2 juli 2007 14:49 schreef avonne het volgende:
[..]
de kapster vindt het haar van Amanda geschikt om frietjes in te bakken en ze hebben genoten van het artikel in de AD (free publicity)
haar en wenkbrouwen en neus haren zitten altijd goed.en is nergens Bang voor!quote:Op maandag 2 juli 2007 14:46 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
was der niet opgevallen!quote:Op maandag 2 juli 2007 14:55 schreef Disana het volgende:
Is er aan Nadia trouwens nog iets te merken geweest van het feit dat ze naast twee konijnende mensen lag? Doet ze anders tegen ze?
Amanda - Als mensen het niet willen zien, dan kijken ze toch niet!quote:Op maandag 2 juli 2007 14:55 schreef avonne het volgende:
"het haar op je achterhoofd gaat een eigen leven leiden"
En Amanda, zij mishandelde voort, zeker?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:55 schreef avonne het volgende:
"het haar op je achterhoofd gaat een eigen leven leiden"
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:56 schreef SiRojK het volgende:
Misschien kan er een kaartenactie worden opgezet voor Amanda... Met de tekst
'Je bent een prachtig meid,
maar dat haar moet je kwijt,
Het is domweg niet mooi,
ziet er uit als een zooi..
Lieve Amanda, haal het er alsjeblief af..
Je vrienden en vriendinnen van Fok!'
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:56 schreef SiRojK het volgende:
Misschien kan er een kaartenactie worden opgezet voor Amanda... Met de tekst
'Je bent een prachtig meid,
maar dat haar moet je kwijt,
Het is domweg niet mooi,
ziet er uit als een zooi.. hooi..
Lieve Amanda, haal het er alsjeblief af..
Je vrienden en vriendinnen van Fok!'
Bied nu je excuses aan Noraly aan!quote:
Iets over Lieke. Natasia kan altijd van alles regelen, en dat 'is lekker makkelijk voor sommige anderen'. Ik krijg de indruk dat Natasia de goede omgang met Lieke nu ineens ziet als een truc van Lieke. En Lieke heeft het kennelijk weer bij haar verbruid.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:00 schreef tipsch het volgende:
waar heeft blablasia het over?
Bestaat het gekkenbekken topic nogquote:
Wat ik meekreeg: Ze wil Natas niet tegen zich hebben, maar die kans heeft ze nu dus verspeeld, geen idee over wie het ging.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:58 schreef avonne het volgende:
Wat zit Natasia er in aanvals-mode erbij?
What's up?
hmja, kan ook niet te lang goed gaan tussen die 2quote:Op maandag 2 juli 2007 15:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Iets over Lieke. Natasia kan altijd van alles regelen, en dat 'is lekker makkelijk voor sommige anderen'. Ik krijg de indruk dat Natasia de goede omgang met Lieke nu ineens ziet als een truc van Lieke. En Lieke heeft het kennelijk weer bij haar verbruid.
Modlock?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:10 schreef Pavement het volgende:
[..]
----------ik heb nou genoeg gewaarschuwt
bron Nowlivequote:Meer dan twintig kijkers hebben geklaagd bij het NICAM, de organisatie achter Kijkwijzer. De organisatie legde Tien in april een boete op van 4000 euro wegens te veel geweld en grof taalgebruik. Er worden nog twee klachten onderzocht. Boetes kunnen oplopen tot 135.000 euro. Nu Tien binnenkort ophoudt te bestaan, verhuist het programma in augustus naar RTL 5. Het wordt wel ‘aangepast’, aldus RTL.
Daar kan ik het wel mee eens zijn. Ze heeft zeker een natuurlijke schoonheid die niet veel make up nodig heeft.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:03 schreef beequeen het volgende:
Nada heeft geen make-up nodig, ze is mooi van zichzelf.![]()
Maar om dat van jezelf te zeggen?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
Daar kan ik het wel mee eens zijn. Ze heeft zeker een natuurlijke schoonheid die niet veel make up nodig heeft.
Nee, een brief van Lieke, geen idee wat voor brief, maarquote:Op maandag 2 juli 2007 15:05 schreef Disana het volgende:
Natasia gaat iets uitprinten. Ik neem aan het AD artikel?
maar ze heeft het lichaam van een zwangere koe, en de kont van een panne-deksel, heb nog nooit zo'n lelijke kont gezien, en dan nog een string aan.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:04 schreef SiRojK het volgende:
Nadia heeft wel een mooi gezicht, mooie huid
Inderdaad, iets wat Lieke op de computer heeft geschreven. Wat een para-toestand weer.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:06 schreef mootie het volgende:
Ze hebben dus een brief van Lieke op de computer gelezen?
Ja en daar staat schijnbaar dat Lieke Natasia misbruikt voor Back Up en dat Lieke nep aardig deed.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:06 schreef mootie het volgende:
Ze hebben dus een brief van Lieke op de computer gelezen?
Ik dacht toch dat het niet de bedoeling was dat ze in elkaars privepost snuffelden?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:09 schreef Dark het volgende:
Natas is de brief van Lieke van vandaag aan het zoeken????????
Klopt, en dan is Amandas kont RELATIEF GEZIEN echt mooi jahquote:Op maandag 2 juli 2007 15:07 schreef robert2006 het volgende:
[..]
maar ze heeft het lichaam van een zwangere koe, en de kont van een panne-deksel, heb nog nooit zo'n lelijke kont gezien, en dan nog een string aan.
dan is amanda's kont een echte beauty
Dat is BAND hé, mietjes, zwakkelingen, hebben geen manieren meer om tegen HL op te boksenquote:Op maandag 2 juli 2007 15:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat het niet de bedoeling was dat ze in elkaars privepost snuffelden?![]()
Dat neem je wel even terug he.ander sla ik je zo voor je kop, maakt mij niet uit..!quote:Op maandag 2 juli 2007 15:02 schreef Meganog het volgende:
[..]
We kunnen Natasia voortaan wel Bassie noemen...
Maar daar zit weer zo'n verlepte proletenkop op.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:07 schreef robert2006 het volgende:
[..]
maar ze heeft het lichaam van een zwangere koe, en de kont van een panne-deksel, heb nog nooit zo'n lelijke kont gezien, en dan nog een string aan.
dan is amanda's kont een echte beauty
Ag dat doet iedereen tegenwoordigquote:Op maandag 2 juli 2007 15:09 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik dacht toch dat het niet de bedoeling was dat ze in elkaars privepost snuffelden?![]()
Niet zo krengerig naar andere vrouwen. Ze is gewoon zelfbewust en dat is een prima eigenschap. Moet ze dan naar complimentjes vissend kirren 'ik weet nooit wat ik met mijn gezicht moet doen'. Brrr...quote:
Dat is juist de bedoeling, ze mogen geen wachtwoorden gebruiken.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:09 schreef burtbeej het volgende:
Waarom hebben ze niet allemaal een eigen gebruikersaccount? Triest gebeuren dat ze bij andermans privé eigendommen kunnen...
Dat is het andere uiterste.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:11 schreef voyeur het volgende:
[..]
Niet zo krengerig naar andere vrouwen. Ze is gewoon zelfbewust en dat is een prima eigenschap. Moet ze dan naar complimentjes vissend kirren 'ik weet nooit wat ik met mijn gezicht moet doen'. Brrr...
jairootjuh toch?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:11 schreef beequeen het volgende:
En ja hoor, volgende soundlock , Natasja had het over de fiets van Cheyenne.
Laat ze gewoon inloggen op een pc die achter staat met een ww dat ze van achter krijgen ofzo :S maarja, andermans brieven al openen uit je eigen is te triest.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is juist de bedoeling, ze mogen geen wachtwoorden gebruiken.
Volgens mij heb ik dat nog niet meegemaakt, dat ze brieven op de pc gaan lezen die medebewoners schrijven.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:11 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ag dat doet iedereen tegenwoordig![]()
Nu begrijp ik waarom ze eruit ziet als travestietquote:Op maandag 2 juli 2007 15:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik sprak overigens de visagist van Natasia in de GayPalace dit weekend, hij werkt daar als mc en travestiet en toen ik zei "Hoe kun je HAAR nu mooi maken?" toen zei hij "Door er een gezicht op te plakken, maar ze is wel heel aardig"
Jij kent ook iedereen persoonlijk hèquote:Op maandag 2 juli 2007 15:12 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik sprak overigens de visagist van Natasia in de GayPalace dit weekend, hij werkt daar als mc en travestiet en toen ik zei "Hoe kun je HAAR nu mooi maken?" toen zei hij "Door er een gezicht op te plakken, maar ze is wel heel aardig"
Ze moest eens weten hoe denniks over haar praat met nadaquote:Op maandag 2 juli 2007 15:10 schreef CoT het volgende:
Daar staat dus iets in over Natasia
Van wie kwam dat plan, vanquote:Op maandag 2 juli 2007 15:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik dat nog niet meegemaakt, dat ze brieven op de pc gaan lezen die medebewoners schrijven.
Leuk toch:) Ik kende hem alleen als Gigi of Didi..heb nog een foto met hem/haar gemaakt. Als trav is ie geweldig en hilarisch, hij is sowieso heel aardig.quote:
Aha, ja, leuk, komt alleen een beetje nep over.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:15 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Leuk toch:) Ik kende hem alleen als Gigi of Didi..heb nog een foto met hem/haar gemaakt. Als trav is ie geweldig en hilarisch, hij is sowieso heel aardig.
Aha, dusquote:Op maandag 2 juli 2007 15:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Het leek op B en N, D hoorde het en vond het meteen eeeeeenig!
Als ze geen wachtwoorden mogen gebruiken, hoe weten ze dan dat die brief van Lieke is?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Dat is juist de bedoeling, ze mogen geen wachtwoorden gebruiken.
Al 8 jaar getrouwdquote:Op maandag 2 juli 2007 15:16 schreef 2live het volgende:
dat was de man van de visagiste
Kun je hem niet even vertellen dat IEDEREEN het haar van Amanda lelijk vindt.. Of hij als hij binnen is dat niet een keer aan Amanda kan vertellenquote:Op maandag 2 juli 2007 15:15 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Leuk toch:) Ik kende hem alleen als Gigi of Didi..heb nog een foto met hem/haar gemaakt. Als trav is ie geweldig en hilarisch, hij is sowieso heel aardig.
Mischien iets van dat ze Natasja zoet houd en haar bespeeld?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:18 schreef Gert het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er in die "brief" van Lieke staat eigenlijk..
Ik vind het schandalig om een brief van een ander te lezen en te gebruiken, spel of niet, maar brieven zijn persoonlijk. Volgens mij is dit de eerste keer dat ze dat doen enquote:Op maandag 2 juli 2007 15:18 schreef Gert het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat er in die "brief" van Lieke staat eigenlijk..
Dat valt wel mee hoorquote:Op maandag 2 juli 2007 15:19 schreef Rotterdammert het volgende:
van vol: Van 14:11uur tot 14:51 is er een streamlock op tuin en vijver.
Als de beelden terugkomen gedragen de bewoners (en personeel) zich opvallend anders.
Voor zijn polsen ?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:19 schreef Dark het volgende:
Jaap heeft scheermesjes gekregen - Eindelijk, mooooooooooooi.
Weer bitter?:) Ga iemand anders vervelen met je moeder theresa-ethiek, bitch.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:16 schreef Liess het volgende:
[..]
Aha, ja, leuk, komt alleen een beetje nep over.
Klok en klepelquote:Op maandag 2 juli 2007 15:22 schreef 2live het volgende:
visagiste; je bent gewoon een rubenstein typje
Waar heeft die low-life dat allemaal in vredesnaam aan verdient?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:10 schreef 2live het volgende:
natas vraagt of het gelukt is met het fietsje aan iemand van de redactie, had ze gisteren uitgezocht voor haar zoon.
Ik vind het eerder nogal stom van Lieke dat ze het zover heeft laten komen.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik vind het schandalig om een brief van een ander te lezen en te gebruiken, spel of niet, maar brieven zijn persoonlijk. Volgens mij is dit de eerste keer dat ze dat doen envindt het geweldig.
Volgens mij doet hij alleen Natasia d'r make up. Waarom ze een visagist nodig heeft snap ik niet helemaal. Ze is juist degene die kijkers wegjaagd...ze wordt teveel verwend.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:17 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Kun je hem niet even vertellen dat IEDEREEN het haar van Amanda lelijk vindt.. Of hij als hij binnen is dat niet een keer aan Amanda kan vertellen
en wat mag dat zijn?quote:Op maandag 2 juli 2007 15:22 schreef 2live het volgende:
visagiste; je bent gewoon een rubenstein typje
Najah, als je het toch zou willen vragen, hij kan altijd ff naar haar toe lopenquote:Op maandag 2 juli 2007 15:23 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Volgens mij doet hij alleen Natasia d'r make up. Waarom ze een visagist nodig heeft snap ik niet helemaal. Ze is juist degene die kijkers wegjaagd...ze wordt teveel verwend.
Nou nou, Ga even tegen iemand anders schelden jij.quote:Op maandag 2 juli 2007 15:21 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Weer bitter?:) Ga iemand anders vervelen met je moeder theresa-ethiek, bitch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |