Doe mij eens accepten op Hyvesquote:Op maandag 2 juli 2007 14:06 schreef Liess het volgende:
[..]
Als ik nu "van jou" roep ga je dit zeker ook reporten![]()
Publiciteit!quote:Op maandag 2 juli 2007 14:08 schreef beequeen het volgende:
En Huub is trots op?
----------ik heb nou genoeg gewaarschuwtquote:Op maandag 2 juli 2007 13:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wil je ff optreden tegen het gezeik tegen BeeQueen .
Seks met een butler, dat mee je niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:11 schreef avonne het volgende:
wat was Amanda aan het roepen?
algehele streamlock
Dat stond in het AD artikel.quote:
jaap ging toplessquote:Op maandag 2 juli 2007 14:12 schreef mootie het volgende:
Er gebeurde toch helemaal niks lockwaardigs?
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:14 schreef Kinga het volgende:
Ik betaal volgende week uit protest niet meer.
Nix halde z'n handen uit z'n zakkenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:13 schreef CoT het volgende:
waarom die streamlock?
via welke site volg jij dgk?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:16 schreef F04 het volgende:
Streamlock afgelopen. Alleen hebben we nu een shot op 2 tuinmannen en geen geluid.
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:15 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Nix halde z'n handen uit z'n zakken
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:03 schreef Dark het volgende:
Kapster tegen Nadia - Nou doe jij ook al zoveel vet in je haar, het begint al op het haar van Amanda te lijken, dat wil je toch niet, zo'n vette kledder?
Misschien onbekend met het fenomeen '' Streamlock''.quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn Amanda nu aan het uitleggen dat ze wel degelijk seks heeft gehad met een butler.![]()
quote:Op zondag 1 juli 2007 05:31 schreef avonne het volgende:
"tekst vasthouden en continuïteit in de gaten houden" zegt een stem
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:14 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze zijn Amanda nu aan het uitleggen dat ze wel degelijk seks heeft gehad met een butler.![]()
Ik maakte een grapje.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien onbekend met het fenomeen '' Streamlock''.
Kom op zegquote:Op maandag 2 juli 2007 14:14 schreef Kinga het volgende:
Ik betaal volgende week uit protest niet meer.
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat ik dan gewoon op vakantie ga, hoeft niemand te weten, ssssst.
brian heeft het ad gelezen en fliptquote:Op maandag 2 juli 2007 14:20 schreef F04 het volgende:
Zou die streamlock iets met Cora te maken hebben?
Ik begrijp er dan niks meer van... het spel gaat toch om hoe de wannabee miljonairs omgaan met het thusifront...? Dit is echt belachelijk dit.... Het is pokeren of een film kijken wat je tegenwoordig nog gewoon kan zien...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:20 schreef F04 het volgende:
Jaap is zwemmen dus lijkt mij niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:20 schreef F04 het volgende:
forum/137quote:Op maandag 2 juli 2007 14:20 schreef F04 het volgende:
Je overdrijft. En wie zegt dat dit om het thuisfront gaat??quote:Op maandag 2 juli 2007 14:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik begrijp er dan niks meer van... het spel gaat toch om hoe de wannabee miljonairs omgaan met het thusifront...? Dit is echt belachelijk dit.... Het is pokeren of een film kijken wat je tegenwoordig nog gewoon kan zien...
Mooi, verheug me er nu al opquote:
nou, word vast gezzeligquote:
Zou me niets verbazenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:26 schreef Villalux het volgende:
de nieuwe script's worden gegeven! LIEF ZIJN voor elkaar, Sponsers lopen weg! Reclame...
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en hopelijk niet met uitsluitend Barcelonaverhalen.
Niks bijzonders.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:26 schreef burtbeej het volgende:
Wat gebeurde er voordat de streamlock kwam :S ?
quote:
Zou ze nog geoefend hebben?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:27 schreef F04 het volgende:
[..]
Misschien krijgen we dan ook nog een paaldans voorstelling,![]()
Inderdaad. Maar speculatie is tegenwoordig hier een traditiequote:Op maandag 2 juli 2007 14:27 schreef mootie het volgende:
Volgens mij zijn ze gewoon met de camera's aan het prutsen en heeft het niks met bewoners te maken.
Ze zal verder niet veel te melden hebben, ben ik bang.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en hopelijk niet met uitsluitend Barcelonaverhalen.
CORA BREEKT, MOOI MOOIquote:Op maandag 2 juli 2007 14:27 schreef CoT het volgende:
FUCKING NIET NORMAAL
Ik reageer op een post...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:25 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Je overdrijft. En wie zegt dat dit om het thuisfront gaat??
Omdat jullie het toelatenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:28 schreef petraa het volgende:
Waarom streamlock?
Vanavond als er weer gereld gaat worden trek ik mn vecht avatar weer aanquote:Op maandag 2 juli 2007 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Oude avatar ook maar terug genomen, zie ik![]()
denk het ook.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:27 schreef mootie het volgende:
Volgens mij zijn ze gewoon met de camera's aan het prutsen en heeft het niks met bewoners te maken.
Rellen als in: Oei, Dennis haalt zijn handen uit zijn zakken! zekerquote:Op maandag 2 juli 2007 14:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
Vanavond als er weer gereld gaat worden trek ik mn vecht avatar weer aan
ik zat meer te hopen op een aantal verdwaalde fans van dennis die langs kwamen.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Rellen als in: Oei, Dennis haalt zijn handen uit zijn zakken! zeker![]()
Dat is vaak het geval ja maar ik snap gewoon niet waarom dan zoveel mensen gaan zeuren , we missen toch niks??quote:Op maandag 2 juli 2007 14:29 schreef akveor het volgende:
[..]
En ik overdrijf omdat het schering en inslag is die Stream en Soundlocks.
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:32 schreef DrsH het volgende:
Nou ik denk dat ze gedreigd hebben de mensen van de techniek te kidnappen en de streamlock's er op te gooien hetgeen Jaap zijn grote geheim was. Cora heeft gedreigd het uit te maken als de uitzending van het huwelijk niet rechtstreeks op de televisie zou worden uitgezonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |