Kom op zegquote:Op maandag 2 juli 2007 14:14 schreef Kinga het volgende:
Ik betaal volgende week uit protest niet meer.
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
Dat ik dan gewoon op vakantie ga, hoeft niemand te weten, ssssst.
brian heeft het ad gelezen en fliptquote:Op maandag 2 juli 2007 14:20 schreef F04 het volgende:
Zou die streamlock iets met Cora te maken hebben?
Ik begrijp er dan niks meer van... het spel gaat toch om hoe de wannabee miljonairs omgaan met het thusifront...? Dit is echt belachelijk dit.... Het is pokeren of een film kijken wat je tegenwoordig nog gewoon kan zien...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:20 schreef F04 het volgende:
Jaap is zwemmen dus lijkt mij niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:20 schreef F04 het volgende:
forum/137quote:Op maandag 2 juli 2007 14:20 schreef F04 het volgende:
Je overdrijft. En wie zegt dat dit om het thuisfront gaat??quote:Op maandag 2 juli 2007 14:23 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik begrijp er dan niks meer van... het spel gaat toch om hoe de wannabee miljonairs omgaan met het thusifront...? Dit is echt belachelijk dit.... Het is pokeren of een film kijken wat je tegenwoordig nog gewoon kan zien...
Mooi, verheug me er nu al opquote:
nou, word vast gezzeligquote:
Zou me niets verbazenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:26 schreef Villalux het volgende:
de nieuwe script's worden gegeven! LIEF ZIJN voor elkaar, Sponsers lopen weg! Reclame...
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en hopelijk niet met uitsluitend Barcelonaverhalen.
Niks bijzonders.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:26 schreef burtbeej het volgende:
Wat gebeurde er voordat de streamlock kwam :S ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |