Ze zal verder niet veel te melden hebben, ben ik bang.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, en hopelijk niet met uitsluitend Barcelonaverhalen.
CORA BREEKT, MOOI MOOIquote:Op maandag 2 juli 2007 14:27 schreef CoT het volgende:
FUCKING NIET NORMAAL
Ik reageer op een post...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:25 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Je overdrijft. En wie zegt dat dit om het thuisfront gaat??
Omdat jullie het toelatenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:28 schreef petraa het volgende:
Waarom streamlock?
Vanavond als er weer gereld gaat worden trek ik mn vecht avatar weer aanquote:Op maandag 2 juli 2007 14:28 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
Oude avatar ook maar terug genomen, zie ik![]()
denk het ook.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:27 schreef mootie het volgende:
Volgens mij zijn ze gewoon met de camera's aan het prutsen en heeft het niks met bewoners te maken.
Rellen als in: Oei, Dennis haalt zijn handen uit zijn zakken! zekerquote:Op maandag 2 juli 2007 14:30 schreef Pavement het volgende:
[..]
Vanavond als er weer gereld gaat worden trek ik mn vecht avatar weer aan
ik zat meer te hopen op een aantal verdwaalde fans van dennis die langs kwamen.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Rellen als in: Oei, Dennis haalt zijn handen uit zijn zakken! zeker![]()
Dat is vaak het geval ja maar ik snap gewoon niet waarom dan zoveel mensen gaan zeuren , we missen toch niks??quote:Op maandag 2 juli 2007 14:29 schreef akveor het volgende:
[..]
En ik overdrijf omdat het schering en inslag is die Stream en Soundlocks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |