preciesquote:Op maandag 2 juli 2007 13:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is nooit voor lang, dat ebt vanzelf weer weg.
Duh, de bruidegom weet nooit hoe de bruid eruit ziet (qua kleding).quote:Op maandag 2 juli 2007 13:48 schreef Haunter het volgende:
Hahaha Jaap weet ook niet hoe Cora er uitziet, hij zit echt alles tegenovergesteld te vertellen![]()
Jaap heeft op z'n site nog gelinkt naar een fotoshoot van Cora met jurkquote:Op maandag 2 juli 2007 13:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Duh, de bruidegom weet nooit hoe de bruid eruit ziet (qua kleding).![]()
ik vind het wel wat voor een reiger-paartjequote:Op maandag 2 juli 2007 13:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Hij is aan het wachten op de eerste roepieroepie, die meestal eind juli in Nederland gesignaleerd wordt.
De koetsjiekoetsjies zijn helaas alweer op weg naar het zuiden.
Dan is het huwelijk gedoemd te mislukkenquote:Op maandag 2 juli 2007 13:51 schreef Haunter het volgende:
[..]
Jaap heeft op z'n site nog gelinkt naar een fotoshoot van Cora met jurk![]()
Vind het wel leuk, zolang als het duurt.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is nooit voor lang, dat ebt vanzelf weer weg.
Wil je ff optreden tegen het gezeik tegen BeeQueen .quote:Op maandag 2 juli 2007 13:48 schreef avonne het volgende:
[..]
je kunt het toch opsturen en zeggen dat je Pietje van VOL of Nowlive bent of zo
Waar hier?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wil je ff optreden tegen het gezeik tegen BeeQueen .
Ik word daar ook soms zooo moe van dat gezeik van BeeQueen.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga lekker zo door, TR is al onderweg.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:54 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik word daar ook soms zooo moe van dat gezeik van BeeQueen.![]()
TR?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga lekker zo door, TR is al onderweg.
behalve dan dat de foto's van Cora en de bruidsjurk op zijn site gelinkt zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 13:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Duh, de bruidegom weet nooit hoe de bruid eruit ziet (qua kleding).![]()
nee, gewoon monteren en later uitzendenquote:Op maandag 2 juli 2007 13:50 schreef F04 het volgende:
Word het trouwens vrijdag live op tien uitgezonden?
Ik niet hoor, ik vind d'r leuk!quote:Op maandag 2 juli 2007 13:54 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik word daar ook soms zooo moe van dat gezeik van BeeQueen.![]()
On topic allemaalquote:Op maandag 2 juli 2007 13:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar dan gaan we er van uit dat Cora die jurk ook werkelijk draagt.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:57 schreef avonne het volgende:
[..]
behalve dan dat de foto's van Cora en de bruidsjurk op zijn site gelinkt zijn
Palma tegen Brian - Over jou staat er niet zoveel in he?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub vindt de krant schitterend, Brian heeft zware bedenkingen.
moet even gaan zorgen voor brood op de plank.![]()
Ja er staat in het artikel dat je zulke taferelen krijgt als je geen grenzen van de regie krijgt of iets dergelijksquote:Op maandag 2 juli 2007 13:58 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dat artikel wel lachwekkend eigenlijk, die kamerleden snappen en weten natuurlijk niet dat 3/4 van de ruzies en terror gescript is.
Top reactie, bedankt.quote:
Een Topic Report.quote:
Het is diep triest dat je politici liever achter de waan van de dag aanlopen dan zich met lange termijn dingen bezig houden.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:58 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dat artikel wel lachwekkend eigenlijk, die kamerleden snappen en weten natuurlijk niet dat 3/4 van de ruzies en terror gescript is.
Geldt dat ook voor sigs?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Een Topic Report.
Wat Avonne zegt: kappen met persoonlijke aanvallen. Commentaar leveren mag, maar dan Op de Streams.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:00 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is diep triest dat je politici liever achter de waan van de dag aanlopen dan zich met lange termijn dingen bezig houden.
Kinderachtigquote:Op maandag 2 juli 2007 13:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga lekker zo door, TR is al onderweg.
nadia heeft ook al zo'n haar obsessie; mag ook niet krullen. Kapster adviseert om dat toch gewoon eens te laten zoals het is.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
OMG, Nada krijgt ook al troep voor in haar haar van Jolanda.
Gelukkig weet jij dat welquote:Op maandag 2 juli 2007 13:58 schreef Kinga het volgende:
Wijzend naar het 'haar' van Amanda???quote:Op maandag 2 juli 2007 14:03 schreef Dark het volgende:
Kapster tegen Nadia - Kijk, dit krijg je niet meer mooi, hier kan je zelfs frietjes in bakken.
Waar word je misselijk van, de streams?quote:
Als ik nu "van jou" roep ga je dit zeker ook reportenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar word je misselijk van, de streams?
please...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:06 schreef Liess het volgende:
[..]
Als ik nu "van jou" roep ga je dit zeker ook reporten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |