Dat is een leuk idee voor VOLquote:Op maandag 2 juli 2007 13:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo opstuurderig, maar als iemand zich geroepen voelt lijkt me een halsbandje en een riem wel leuk om aan Jaap te geven. Kan ie zijn hondje aanlijnen en af en toe buiten vastleggen als Jaap moe wordt van dat voortdurende getrippel om hem heen.
Schat, deze discussie is gesloten als je het niet erg vind.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:32 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Bart, Nicolaas en Evelyne ook HAVO en Lesley Mavo.
Is het niet gewoon een leugen dat Amanda eerst HAVO heeft gedaan.
Je bent er weer als de kippen bij.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat, deze discussie is gesloten als je het niet erg vind.
Dat er al 20 mensen zijn die klachten hebben ingediendquote:Op maandag 2 juli 2007 13:34 schreef F04 het volgende:
Vervelende krant ook, als mensen DGK niks vinden dan kijken ze toch niet.
Dan wel een halsbandje en riempje met glazen steentjesquote:Op maandag 2 juli 2007 13:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo opstuurderig, maar als iemand zich geroepen voelt lijkt me een halsbandje en een riem wel leuk om aan Jaap te geven. Kan ie zijn hondje aanlijnen en af en toe buiten vastleggen als Jaap moe wordt van dat voortdurende getrippel om hem heen.
Zeker allemaal CU leden.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:36 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dat er al 20 mensen zijn die klachten hebben ingediend![]()
Kijk dan niet idd.
Komt goed uit als je een relatie hebt met het retejong!quote:Op maandag 2 juli 2007 13:36 schreef braaksel het volgende:
Amanda heeft in ieder geval haar reetveterdiploma cum laude behaald.
Hier geven we Commentaar op Streams, persoonlijke aanvallen zijn hier niet gewenst, dank je.quote:
Schatje ik kom net kijken en zag de tijd niet!quote:Op maandag 2 juli 2007 13:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat, deze discussie is gesloten als je het niet erg vind.
Van mij mag zequote:Op maandag 2 juli 2007 13:38 schreef 2live het volgende:
natas vindt het echt tijd om te gaan; ze heeft alles meegemaakt...
behalve dan dr buikoperatiequote:Op maandag 2 juli 2007 13:38 schreef 2live het volgende:
Dat is toch de pianoleraar? Ik dacht dat hij al weg was, maar niet dus.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:39 schreef Dark het volgende:
Iemand en Brian gaan ook het artikel in het AD lezen.
En 24uur heeft ze al gehad, dus ze kan nu wel weg.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:38 schreef 2live het volgende:
Ze heeft zelf al aangegeven dat de operatie wrs buiten de Kooi gaat plaatsvinden, i.v.m de herstelperiode.quote:
Terror op Bassiequote:Op maandag 2 juli 2007 13:41 schreef Houtspeer het volgende:
Blijkbaar komen Bassie en Adriaan ook naar het feestje op vrijdag
We proberen de naam D.......niet meer te noemen. Ik haatquote:Op maandag 2 juli 2007 13:40 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dat is toch de pianospeler? Ik dacht dat hij al weg was, maar niet dus.
Ja hoezo kinderachtigquote:Op maandag 2 juli 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
We proberen de naam D.......niet meer te noemen. Ik haat![]()
Wanneer zullen de eerste vogels gaan nestelen?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:39 schreef Kinga het volgende:
Moet Brian niet eens naar de kapper. het is écht nodig.
Ze krijgt hem vergoed van het ziekenfonds, dus er is ook geen enkele reden om het in de kooi te doen. Als het alleen de buikwandcorrectie betreft trouwens, de lipo zal ze zelf moeten betalen.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft zelf al aangegeven dat de operatie wrs buiten de Kooi gaat plaatsvinden, i.v.m de herstelperiode.
Doet me denken aan de tijd dat we het nog over zdngmw hadden.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
We proberen de naam D.......niet meer te noemen. Ik haat![]()
Kansloos dusquote:Op maandag 2 juli 2007 13:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doet me denken aan de tijd dat we het nog over zdngmw hadden.![]()
Voor die lipo zal ze wel een deal gesloten hebben met Tien, reken maar van Yes.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze krijgt hem vergoed van het ziekenfonds, dus er is ook geen enkele reden om het in de kooi te doen. Als het alleen de buikwandcorrectie betreft trouwens, de lipo zal ze zelf moeten betalen.
je kunt het toch opsturen en zeggen dat je Pietje van VOL of Nowlive bent of zoquote:Op maandag 2 juli 2007 13:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:11 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, iemand. Gewoon... iemand... geen naam nodig... niet interessant genoeg om nader te definieren en zo.
(in het kader van de nieuwste poging iemand door doodzwijgen het huis uit te krijgen)
Hij is aan het wachten op de eerste roepieroepie, die meestal eind juli in Nederland gesignaleerd wordt.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:44 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Wanneer zullen de eerste vogels gaan nestelen?
Hopelijk hoeven we het deze keer niet zo lang vol te houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |