School & Studiequote:Op maandag 2 juli 2007 12:56 schreef Marrije het volgende:
ses?
idd..... Jaap laten we beginnen met terror op het nieuwste stelletje nix en nada.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:58 schreef Dark het volgende:
Jaap - Niemand gaat tussen die stelletjes komen, gewoon absolute terror op die stelletjes.
Bij Brian durf je toch niet, lafaard!
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
School & Studie
Er is meer op FOK! dan DGK.
Joh volgende week weer wel.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:52 schreef CoT het volgende:
Denniks slijmt weer bij Jaap
Jaap moet jou niet Denniks
Dennis geeft aan, dat Nadia het wel in zich heeft voor haarzelf op te komen, maar nog in een fase van wennen zit.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Nadia leek een aardige poging te doen door natasia een product voor ' de wat oudere vrouwen ' aan te raden, maar krabbelde meteen terug toen Nat kribbig reageerde
Nu vraag ik me af wat stond daarquote:Op maandag 2 juli 2007 12:54 schreef Lieve het volgende:
-edit- geen persoonlijke aanvallen aub.
En laten we maar ophouden met de opleiding-discussie nu.
wie? ik ben BB aan het kijken. (UK)quote:Op maandag 2 juli 2007 12:59 schreef blomst het volgende:
Iemand heeft het al over ons samen tegen jaap.
Lul maar tegen mijn kop dan lul je ook tegen mijn kontquote:Op maandag 2 juli 2007 13:01 schreef Desii het volgende:
Ik zou nu graag eens willen weten, wat Japie echt denkt.
Voor een bepaald iemand is het nooit het juiste moment.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:01 schreef mootie het volgende:
Gisteren met de stemming had D gewoon geen zin om dwars te liggen, het was niet het juiste moment.![]()
Maar hij kan toch 24-7 knallen?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:03 schreef 2live het volgende:
[..]
Voor een bepaald iemand is het nooit het juiste moment.![]()
was dat maar zo ja.....quote:Op maandag 2 juli 2007 13:06 schreef F04 het volgende:
Alsof een forum meer weet van Jaaps mysterieuze gedrag,
En hij denkt dat het hem gaat lukken.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:06 schreef milk-shake het volgende:
jaap wil nadia zeker in zijn bedje
Amanda is ook niet zo blij met deze kapster.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:10 schreef beequeen het volgende:
HiziHairkapster vindt dat het haar van Amanda er echt niet uitziet. Buiten is er ook veel commentaar op, zegt ze.
Zegt ze dat tegen Amanda zelf? En zo ja: hoe reageert het klittenkutje?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:10 schreef beequeen het volgende:
HiziHairkapster vindt dat het haar van Amanda er echt niet uitziet. Buiten is er ook veel commentaar op, zegt ze.
nou, iemand. Gewoon... iemand... geen naam nodig... niet interessant genoeg om nader te definieren en zo.quote:
Ze zei het tegen Huub en Lieke.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zegt ze dat tegen Amanda zelf? En zo ja: hoe reageert het klittenkutje?
Ik heb het idee dat dat erg sarcastisch is en dat er geen bruiloft komt.. Jaap zegt het zo overdreven.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:15 schreef 2live het volgende:
jaap ; er komen echt honderden mensen vrijdag, tuin wordt omgebouwd...
Dat idee heb ik ook.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat erg sarcastisch is en dat er geen bruiloft komt.. Jaap zegt het zo overdreven.
Wat hoorde je dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:15 schreef lillkiss het volgende:
zie je wel, eric is getoneelhaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |