quote:Op maandag 2 juli 2007 12:36 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
vind de discussie ook een beetje zinloos worden...tis ook nog is offtopic toch?
wat ik eerder al zei jaquote:Op maandag 2 juli 2007 12:34 schreef BuffyJan het volgende:
Waarom hebben Tas en ... ruzie dan?
En sorry hoor, maar kan de discussie over opleidingen naar de SC?
Tis lastig meelezen op zo'n manier![]()
OK, dan had ik dat niet goed in mijn hoofd zitten. Ik dacht dat ze een HBO-opleiding had afgerond, maar ze heeft dus geen enkele studie afgemaakt.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Na het VWO heeft Lieke psychologie gestudeerd. Deze opleiding heeft ze niet voltooid, maar dat gaf niet! Haar hart lag op dat moment bij de sport en dus wilde ze daar iets mee doen. Ze ging Sportmanagement studeren in Den Haag op HBO niveau. “Omdat Lieke niet het idee had dat deze opleiding haar toegevoegde waarde zou bieden, is ze ook hiermee na een jaar gestopt
Bron: http://www.tvfan.eu/algemeen/nieuwsdgk.php?id=452
![]()
Je hebt gelijk, stoppen dus. Dan ben ik er een tijdje niet want ik hebquote:Op maandag 2 juli 2007 12:36 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jij was degene die over niveau begonquote:Op maandag 2 juli 2007 12:36 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
een beetje schrijf ik toch..dat houd in dat ik ook slechts een beetje reageer nu jij weer bijdehandje haha..quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, dan had ik dat niet goed in mijn hoofd zitten. Ik dacht dat ze een HBO-opleiding had afgerond, maar ze heeft dus geen enkele studie afgemaakt.![]()
amanda heeft VMBO gedaan en heeft het helemaal niet zo slecht gedaan.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:41 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, Nena en Amanda zijn van Havo naar Mavo gegaan? Ze zijn pas 19 jaar oud, had je toen al niet VMBO ipv Mavo?
Dat vind ik dus nergens op slaan. Ze heeft een jaar universiteit gedaan, dan 'tracht je toch niet intelligent' te zijn, dan heb je toch gewoon die capaciteiten?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:43 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
En dan zo intelligent trachten te doen.. al even zielig als haar 'vriendje'n
![]()
Dat geloof ik, ongeacht of ik der persoon in kwestie mag of niet (niet dus) weer welquote:Op maandag 2 juli 2007 12:40 schreef F04 het volgende:
Stephan had hele rijke ouders had ik gehoord, en had zelf VWO gedaan?
Daar is ze mee gestopt en toen naar een soort LMBO gegaan, en daar ook mee gestopt.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda heeft VMBO gedaan en heeft het helemaal niet zo slecht gedaan.
Alleen geen diploma gehaald, daarna de kappersopleiding nivo 3 en ook niet afgemaakt.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, dat kun je pas zeggen als de universiteit hebt afgerondquote:Op maandag 2 juli 2007 12:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik dus nergens op slaan. Ze heeft een jaar universiteit gedaan, dan 'tracht je toch niet intelligent' te zijn, dan heb je toch gewoon die capaciteiten?
![]()
Ach, beiden zijn nou niet bepaald 'slim' dus maakt niet zoveel verschilquote:Op maandag 2 juli 2007 12:45 schreef F04 het volgende:
Dus eigelijk doet Amanda zich dommer voor dan ze is, want toch heeft ze ene tijdje HAVO gedaan. Nena had alleen VMBO.
Neeeeeeeeeeeeee, die Havo is waarschiijnlijk alleen klas 1 brugklas geweest en toen meteen verkast naar het VMBO.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:45 schreef F04 het volgende:
Dus eigelijk doet Amanda zich dommer voor dan ze is, want toch heeft ze ene tijdje HAVO gedaan. Nena had alleen VMBO.
En als je er aan begint betekent dat dat je op VWO niveau kunt denken, en derhalve wat in in je mars hebt.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:45 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, dat kun je pas zeggen als de universiteit hebt afgerond
bij 1 jaar heet het gesjeest
Dat klopt dan weer welquote:Op maandag 2 juli 2007 12:47 schreef mootie het volgende:
[..]
En als je er aan begint betekent dat dat je op VWO niveau kunt denken, en derhalve wat in in je mars hebt.
Dat jij nog antwoord geeft.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeee, die Havo is waarschiijnlijk alleen klas 1 brugklas geweest en toen meteen verkast naar het VMBO.
Iets van 2 klassen ja en geen diploma...quote:Op maandag 2 juli 2007 12:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
over het algemeen wel, alleen geldt dat niet voor iedereen, ik heb ook vwo gedaan, maar heb toch gekozen voor hboquote:Op maandag 2 juli 2007 12:47 schreef mootie het volgende:
[..]
En als je er aan begint betekent dat dat je op VWO niveau kunt denken, en derhalve wat in in je mars hebt.
Wil je gewoon niet snappen wat ik zeg?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:50 schreef robert2006 het volgende:
[..]
over het algemeen wel, alleen geldt dat niet voor iedereen, ik heb ook vwo gedaan, maar heb toch gekozen voor hbo
Dat heb jij helemaal goed! Nix is op de streamsquote:Op maandag 2 juli 2007 12:50 schreef 2live het volgende:
ik neem aan dat er niks te zien is op de streams?
Ik zeg niks meer, wat een geneuzel.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:50 schreef Copycat het volgende:
Zit ik in SES?
Ik zie het Jaap praat in zichzelfquote:Op maandag 2 juli 2007 12:52 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dat heb jij helemaal goed! Nix is op de streams![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Alleen geen diploma gehaald, daarna de kappersopleiding nivo 3 en ook niet afgemaakt.
Even voor mijn duidelijkheid: er is nog steeds geen duidelijkheid over wat er nu aan de hand was mbt Jaap?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:55 schreef mootie het volgende:
Voor Jaap komt het goed, hij moet verder met het spel.
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Even voor mijn duidelijkheid: er is nog steeds geen duidelijkheid over wat er nu aan de hand was mbt Jaap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |