Dat jij nog antwoord geeft.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeee, die Havo is waarschiijnlijk alleen klas 1 brugklas geweest en toen meteen verkast naar het VMBO.
Iets van 2 klassen ja en geen diploma...quote:Op maandag 2 juli 2007 12:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda heeft VMBO gedaan en heeft het helemaal niet zo slecht gedaan.
over het algemeen wel, alleen geldt dat niet voor iedereen, ik heb ook vwo gedaan, maar heb toch gekozen voor hboquote:Op maandag 2 juli 2007 12:47 schreef mootie het volgende:
[..]
En als je er aan begint betekent dat dat je op VWO niveau kunt denken, en derhalve wat in in je mars hebt.
Wil je gewoon niet snappen wat ik zeg?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:50 schreef robert2006 het volgende:
[..]
over het algemeen wel, alleen geldt dat niet voor iedereen, ik heb ook vwo gedaan, maar heb toch gekozen voor hbo
Dat heb jij helemaal goed! Nix is op de streamsquote:Op maandag 2 juli 2007 12:50 schreef 2live het volgende:
ik neem aan dat er niks te zien is op de streams?
Ik zeg niks meer, wat een geneuzel.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:50 schreef Copycat het volgende:
Zit ik in SES?
Ik zie het Jaap praat in zichzelfquote:Op maandag 2 juli 2007 12:52 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dat heb jij helemaal goed! Nix is op de streams![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Alleen geen diploma gehaald, daarna de kappersopleiding nivo 3 en ook niet afgemaakt.
Even voor mijn duidelijkheid: er is nog steeds geen duidelijkheid over wat er nu aan de hand was mbt Jaap?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:55 schreef mootie het volgende:
Voor Jaap komt het goed, hij moet verder met het spel.
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Even voor mijn duidelijkheid: er is nog steeds geen duidelijkheid over wat er nu aan de hand was mbt Jaap?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |