In ieder geval op een niveau waarbij Huub 8 keer een vinger heeft gebroken.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:20 schreef F04 het volgende:
Wat is eigelijk, en op wat voor niveau is eigelijk een USA college baseball team?![]()
Nadia leek een aardige poging te doen door natasia een product voor ' de wat oudere vrouwen ' aan te raden, maar krabbelde meteen terug toen Nat kribbig reageerdequote:Op maandag 2 juli 2007 12:22 schreef Peter6000 het volgende:
Nadia is vriendelijk voor Natasia.
Het lijkt me niet eenvoudig ruzie te krijgen met Nadia, haar zwoele stem doet zelfs Natasia smelten.
Ik begrijp dat het weer aan is met Wilgo.![]()
Huub is begonnen op het gymnasium, maar is afgezakt naar de mavo, omdat hij niet op kon gaan met de regels op schoolquote:Op maandag 2 juli 2007 12:12 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij heeft gymnasium gedaan, maar z`n vervolgonleiding (zal wel HBO zijn) heeft ie niet afgemaakt.
Vraag dat maar aan Amanda. Ook niet zo gek trouwens, na de vraag 'mag ik bij jullie in bed slapen'quote:Op maandag 2 juli 2007 12:22 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt me niet eenvoudig ruzie te krijgen met Nadia, haar zwoele stem doet zelfs Natasia smelten.
Echt? Hij zal wel een nieuw horloge gekregen hebben van sugardaddy johnny.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:22 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke heeft een jaar psychologie op de universiteit gedaan, dus ik neem aan dat ze VWO heeft gedaan. Amanda is ooit in de brugklas HAVO begonnen, maar toen steeds verder afgezakt tot ze zelfs stopte met een soort Zmok school.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:15 schreef F04 het volgende:
[..]
Na het Gymnasium ga je toch naar de universiteit?
Deed hij het zo slecht dat hij naar havo niveau viel, en HBO moest gaan doen?
Voor de rest zie ik nergens dat Lieke VWO heeft gedaan, maar ik zag wel dat Amanda HAVO-VWO deed.
In America heb je "highschool", "college" en "university".quote:Op maandag 2 juli 2007 12:20 schreef F04 het volgende:
Wat is eigelijk, en op wat voor niveau is eigelijk een USA college baseball team?![]()
Dus als hij afgezakt is naar de mavo moet hij dan wel op het zelfde niveau zitten als Amanda en Nena.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub is begonnen op het gymnasium, maar is afgezakt naar de mavo, omdat hij niet op kon gaan met de regels op school
Vertelde zijn vader, hij had het te druk met het afzetten tegen de regels dan met het leren.
Bill Gates heeft geen FUCK gedaan en is 2de rijkste vd wereld na de fijne sjeik van brunei met zijn 3900 miljard euro in prive bezit!!quote:Op maandag 2 juli 2007 12:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke heeft een jaar psychologie op de universiteit gedaan, dus ik neem aan dat ze VWO heeft gedaan. Amanda is ooit in de brugklas HAVO begonnen, maar toen steeds verder afgezakt tot ze zelfs stopte met een soort Zmok school.
Amanda is ook met het VMBO gestopt. En zeg nou eerlijk, het is toch duidelijk dat Huub heel wat meer in zn bolletje heeft dan Amanda? Daar zegt opleidingsniveau niks over.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:26 schreef F04 het volgende:
[..]
Dus als hij afgezakt is naar de mavo moet hij dan wel op het zelfde niveau zitten als Amanda en Nena.
Maar waarom is hij dan naar Amerika gegaan, en waar heeft hij dan gewoont? en Hoelang was hij daar dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
In America heb je "highschool", "college" en "university".
Highschool is ongeveer tot je 18e, dus zeg maar vmbo/havo/vwo
University is hetzelfde als in nederland, hoewel je daar ook nog eens de 'ivy league' universiteiten hebt.
College ligt qua niveau tussen mbo en hbo in.
Jah gaat er heftig aan toe he...loser ..hahaquote:Op maandag 2 juli 2007 12:27 schreef Johnny_Berra het volgende:
oei, nix maakt ruzie met natasia bijna
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Echt? Hij zal wel een nieuw horloge gekregen hebben van sugardaddy johnny.
En ik hoorde haar net ook zeggen: Als ik Wilgo niet zou hebben, zou ik bij Dennis zijn gaan slapen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:01 schreef scanman01 het volgende:
Het blijkt dus helemaal niet uit te zijn met Wilgo.
Nee, dat je niets maakt van je schooltijd wil niet zeggen dat je dom bent, alleen maar dat je het verprutst hebt.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:26 schreef F04 het volgende:
[..]
Dus als hij afgezakt is naar de mavo moet hij dan wel op het zelfde niveau zitten als Amanda en Nena.
Op zich ook prestatie, zelfs als hij het probeert lukt het hem niet om Natasja op te fokken.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:27 schreef waxmask het volgende:
Dennix probeerde Natasia op te focken, maar het lukte hem niet...
Zo had ik het nog niet bekeken. LOLquote:Op maandag 2 juli 2007 12:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich ook prestatie, zelfs als hij het probeert lukt het hem niet om Natasja op te fokken.![]()
Om een jaartje te studeren gok ik, zoals zoveel anderen ook een jaar highschool hebben doen in de US.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:28 schreef F04 het volgende:
[..]
Maar waarom is hij dan naar Amerika gegaan, en waar heeft hij dan gewoont? en Hoelang was hij daar dan?
Pff...schrijf hem een brief, hoe moeten wij dat nou allemaal wetenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:28 schreef F04 het volgende:
Maar waarom is hij dan naar Amerika gegaan, en waar heeft hij dan gewoont? en Hoelang was hij daar dan?
Ook niet zie mijn vorige post over Billgates...tis allemaal relatief...Zijn genoeg mensen die geen moer hebben uitgevoerd...maar gewoon slim zijn..je kan namelijk heel intelligent zijn maar als je het niet gebruikt ben je dom..quote:Op maandag 2 juli 2007 12:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee, dat je niets maakt van je schooltijd wil niet zeggen dat je dom bent, alleen maar dat je het verprutst hebt.
Volgens mij klopt dit niet. Lieke heeft een HBO-opleiding gedaan waar ook het vak psychologie in voorkwam (zoals in zoveel opleidingen).quote:Op maandag 2 juli 2007 12:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke heeft een jaar psychologie op de universiteit gedaan, dus ik neem aan dat ze VWO heeft gedaan. Amanda is ooit in de brugklas HAVO begonnen, maar toen steeds verder afgezakt tot ze zelfs stopte met een soort Zmok school.
Hij roept al 3 dagen lang dat ie Huub keihard aan gaat pakken, maar we wachten nog steeds. Hij gaat zelfs geen discussie met Huub aan.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:28 schreef mootie het volgende:
Op zich ook prestatie, zelfs als hij het probeert lukt het hem niet om Natasja op te fokken.![]()
haha, een usa college baseball team???quote:Op maandag 2 juli 2007 12:20 schreef F04 het volgende:
Cora heeft een misstap begaan dat is alles wat we weten... onduidelijk is in relationele sfeer of speltechnisch...quote:Op maandag 2 juli 2007 12:24 schreef Johnny_Berra het volgende:
Natasia: Jaap gaat zich voorlopig nog niet beter voelen. Het moet eerst worden opgelost.
Jezus! wat is er nou aan de hand?![]()
In Wageningen !! Mooiste stad van Nederlandquote:Op maandag 2 juli 2007 12:30 schreef Gert het volgende:
[..]
En Huub heeft helemaal geen gymnasium gedaan, maar de mavo. En daarna is hij naar de middelbare hotelschool gegaan, die hij niet afgemaakt heeft.
En Gert maar wachtenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:31 schreef blomst het volgende:
Nadia heeft nog steeds de douche niet gevonden.
lees maar even op de tien-site. lieke heeft wel psychologie gestudeerd, maar is er halverwege mee gekapt, ze vond het toch minder interessant dan gedacht. En is toen een andere studie gaan doen op HBO-nivo (iets met sport) en heeft dat ook niet afgemaakt. Heeft daarna allerlei cursussen ed gedaan.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit niet. Lieke heeft een HBO-opleiding gedaan waar ook het vak psychologie in voorkwam (zoals in zoveel opleidingen).
Wat lopen mensen toch te raaskallen hier, zowel overdreven negatief als overdreven positief over Huub?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:31 schreef robert2006 het volgende:
blijkt dat huub in de kooi flink wat lijnen coke heeft gesnoven, dat is andere koek natuurlijk
Ik kan het wel andersom vinden. Ik kan iemand dom vinden ongeacht een opleiding --> Brianquote:Op maandag 2 juli 2007 12:32 schreef beequeen het volgende:
Leuke discussie, maar zijn er nu echt mensen hier die Huub dom vinden qua intellect, ongeacht zijn opleiding?
Och, of je Huub dom of slim vind hangt volledig af of je een Huub-fan of Huub-hater bent. Er zijn hier geen objectieve meningenquote:Op maandag 2 juli 2007 12:32 schreef beequeen het volgende:
Leuke discussie, maar zijn er nu echt mensen hier die Huub dom vinden qua intellect, ongeacht zijn opleiding?
Na het VWO heeft Lieke psychologie gestudeerd. Deze opleiding heeft ze niet voltooid, maar dat gaf niet! Haar hart lag op dat moment bij de sport en dus wilde ze daar iets mee doen. Ze ging Sportmanagement studeren in Den Haag op HBO niveau. “Omdat Lieke niet het idee had dat deze opleiding haar toegevoegde waarde zou bieden, is ze ook hiermee na een jaar gestoptquote:Op maandag 2 juli 2007 12:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit niet. Lieke heeft een HBO-opleiding gedaan waar ook het vak psychologie in voorkwam (zoals in zoveel opleidingen).
En Huub heeft helemaal geen gymnasium gedaan, maar de mavo. En daarna is hij naar de middelbare hotelschool gegaan, die hij niet afgemaakt heeft.
Niet dat het zoveel uitmaakt, maar het is niet nodig om H&L slimmer of succesvoller neer te gaan zetten dan ze in werkelijkheid zijn, toch?
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub is begonnen op het gymnasium, maar is afgezakt naar de mavo, omdat hij niet op kon gaan met de regels op school
Vertelde zijn vader, hij had het te druk met het afzetten tegen de regels dan met het leren.
Alleen maar andersom?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:34 schreef LoveProfusion het volgende:
[..]
Ik kan het wel andersom vinden. Ik kan iemand dom vinden ongeacht een opleiding --> Brian
Lieke heeft wel VWO gedaan volgens mij, teminste dat zei ze. Huub lijkt mij geen jongen die MAVO heeft gedaan.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Niet dat het zoveel uitmaakt, maar het is niet nodig om H&L slimmer of succesvoller neer te gaan zetten dan ze in werkelijkheid zijn, toch?
hij is heel sluw, en 1 ding moet ik hem wel nageven, hij weet het publiek heel goed e bespelen, hij weet precies wat ze wel en niet willen zien en speelt daar heel handig op in.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:32 schreef beequeen het volgende:
Oke, thanx.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Cora heeft een misstap begaan dat is alles wat we weten... onduidelijk is in relationele sfeer of speltechnisch...
vind de discussie ook een beetje zinloos worden...tis ook nog is offtopic toch?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:32 schreef beequeen het volgende:
Als je het zinloos vind reageer dan niet.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:36 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
vind de discussie ook een beetje zinloos worden...tis ook nog is offtopic toch?
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:36 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
wat ik eerder al zei jaquote:Op maandag 2 juli 2007 12:34 schreef BuffyJan het volgende:
Waarom hebben Tas en ... ruzie dan?
En sorry hoor, maar kan de discussie over opleidingen naar de SC?
Tis lastig meelezen op zo'n manier![]()
OK, dan had ik dat niet goed in mijn hoofd zitten. Ik dacht dat ze een HBO-opleiding had afgerond, maar ze heeft dus geen enkele studie afgemaakt.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:34 schreef mootie het volgende:
[..]
Na het VWO heeft Lieke psychologie gestudeerd. Deze opleiding heeft ze niet voltooid, maar dat gaf niet! Haar hart lag op dat moment bij de sport en dus wilde ze daar iets mee doen. Ze ging Sportmanagement studeren in Den Haag op HBO niveau. “Omdat Lieke niet het idee had dat deze opleiding haar toegevoegde waarde zou bieden, is ze ook hiermee na een jaar gestopt
Bron: http://www.tvfan.eu/algemeen/nieuwsdgk.php?id=452
![]()
Je hebt gelijk, stoppen dus. Dan ben ik er een tijdje niet want ik hebquote:Op maandag 2 juli 2007 12:36 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
Jij was degene die over niveau begonquote:Op maandag 2 juli 2007 12:36 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
een beetje schrijf ik toch..dat houd in dat ik ook slechts een beetje reageer nu jij weer bijdehandje haha..quote:
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:37 schreef Gert het volgende:
[..]
OK, dan had ik dat niet goed in mijn hoofd zitten. Ik dacht dat ze een HBO-opleiding had afgerond, maar ze heeft dus geen enkele studie afgemaakt.![]()
amanda heeft VMBO gedaan en heeft het helemaal niet zo slecht gedaan.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:41 schreef Mika25 het volgende:
Hmz, Nena en Amanda zijn van Havo naar Mavo gegaan? Ze zijn pas 19 jaar oud, had je toen al niet VMBO ipv Mavo?
Dat vind ik dus nergens op slaan. Ze heeft een jaar universiteit gedaan, dan 'tracht je toch niet intelligent' te zijn, dan heb je toch gewoon die capaciteiten?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:43 schreef VirtualPOM het volgende:
[..]
En dan zo intelligent trachten te doen.. al even zielig als haar 'vriendje'n
![]()
Dat geloof ik, ongeacht of ik der persoon in kwestie mag of niet (niet dus) weer welquote:Op maandag 2 juli 2007 12:40 schreef F04 het volgende:
Stephan had hele rijke ouders had ik gehoord, en had zelf VWO gedaan?
Daar is ze mee gestopt en toen naar een soort LMBO gegaan, en daar ook mee gestopt.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amanda heeft VMBO gedaan en heeft het helemaal niet zo slecht gedaan.
Alleen geen diploma gehaald, daarna de kappersopleiding nivo 3 en ook niet afgemaakt.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, dat kun je pas zeggen als de universiteit hebt afgerondquote:Op maandag 2 juli 2007 12:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat vind ik dus nergens op slaan. Ze heeft een jaar universiteit gedaan, dan 'tracht je toch niet intelligent' te zijn, dan heb je toch gewoon die capaciteiten?
![]()
Ach, beiden zijn nou niet bepaald 'slim' dus maakt niet zoveel verschilquote:Op maandag 2 juli 2007 12:45 schreef F04 het volgende:
Dus eigelijk doet Amanda zich dommer voor dan ze is, want toch heeft ze ene tijdje HAVO gedaan. Nena had alleen VMBO.
Neeeeeeeeeeeeee, die Havo is waarschiijnlijk alleen klas 1 brugklas geweest en toen meteen verkast naar het VMBO.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:45 schreef F04 het volgende:
Dus eigelijk doet Amanda zich dommer voor dan ze is, want toch heeft ze ene tijdje HAVO gedaan. Nena had alleen VMBO.
En als je er aan begint betekent dat dat je op VWO niveau kunt denken, en derhalve wat in in je mars hebt.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:45 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee, dat kun je pas zeggen als de universiteit hebt afgerond
bij 1 jaar heet het gesjeest
Dat klopt dan weer welquote:Op maandag 2 juli 2007 12:47 schreef mootie het volgende:
[..]
En als je er aan begint betekent dat dat je op VWO niveau kunt denken, en derhalve wat in in je mars hebt.
Dat jij nog antwoord geeft.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:46 schreef mootie het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeee, die Havo is waarschiijnlijk alleen klas 1 brugklas geweest en toen meteen verkast naar het VMBO.
Iets van 2 klassen ja en geen diploma...quote:Op maandag 2 juli 2007 12:43 schreef robert2006 het volgende:
[..]
over het algemeen wel, alleen geldt dat niet voor iedereen, ik heb ook vwo gedaan, maar heb toch gekozen voor hboquote:Op maandag 2 juli 2007 12:47 schreef mootie het volgende:
[..]
En als je er aan begint betekent dat dat je op VWO niveau kunt denken, en derhalve wat in in je mars hebt.
Wil je gewoon niet snappen wat ik zeg?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:50 schreef robert2006 het volgende:
[..]
over het algemeen wel, alleen geldt dat niet voor iedereen, ik heb ook vwo gedaan, maar heb toch gekozen voor hbo
Dat heb jij helemaal goed! Nix is op de streamsquote:Op maandag 2 juli 2007 12:50 schreef 2live het volgende:
ik neem aan dat er niks te zien is op de streams?
Ik zeg niks meer, wat een geneuzel.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:50 schreef Copycat het volgende:
Zit ik in SES?
Ik zie het Jaap praat in zichzelfquote:Op maandag 2 juli 2007 12:52 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dat heb jij helemaal goed! Nix is op de streams![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:45 schreef blomst het volgende:
[..]
Alleen geen diploma gehaald, daarna de kappersopleiding nivo 3 en ook niet afgemaakt.
Even voor mijn duidelijkheid: er is nog steeds geen duidelijkheid over wat er nu aan de hand was mbt Jaap?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:55 schreef mootie het volgende:
Voor Jaap komt het goed, hij moet verder met het spel.
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:57 schreef Copycat het volgende:
[..]
Even voor mijn duidelijkheid: er is nog steeds geen duidelijkheid over wat er nu aan de hand was mbt Jaap?
School & Studiequote:Op maandag 2 juli 2007 12:56 schreef Marrije het volgende:
ses?
idd..... Jaap laten we beginnen met terror op het nieuwste stelletje nix en nada.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:58 schreef Dark het volgende:
Jaap - Niemand gaat tussen die stelletjes komen, gewoon absolute terror op die stelletjes.
Bij Brian durf je toch niet, lafaard!
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
School & Studie
Er is meer op FOK! dan DGK.
Joh volgende week weer wel.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:52 schreef CoT het volgende:
Denniks slijmt weer bij Jaap
Jaap moet jou niet Denniks
Dennis geeft aan, dat Nadia het wel in zich heeft voor haarzelf op te komen, maar nog in een fase van wennen zit.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Nadia leek een aardige poging te doen door natasia een product voor ' de wat oudere vrouwen ' aan te raden, maar krabbelde meteen terug toen Nat kribbig reageerde
Nu vraag ik me af wat stond daarquote:Op maandag 2 juli 2007 12:54 schreef Lieve het volgende:
-edit- geen persoonlijke aanvallen aub.
En laten we maar ophouden met de opleiding-discussie nu.
wie? ik ben BB aan het kijken. (UK)quote:Op maandag 2 juli 2007 12:59 schreef blomst het volgende:
Iemand heeft het al over ons samen tegen jaap.
Lul maar tegen mijn kop dan lul je ook tegen mijn kontquote:Op maandag 2 juli 2007 13:01 schreef Desii het volgende:
Ik zou nu graag eens willen weten, wat Japie echt denkt.
Voor een bepaald iemand is het nooit het juiste moment.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:01 schreef mootie het volgende:
Gisteren met de stemming had D gewoon geen zin om dwars te liggen, het was niet het juiste moment.![]()
Maar hij kan toch 24-7 knallen?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:03 schreef 2live het volgende:
[..]
Voor een bepaald iemand is het nooit het juiste moment.![]()
was dat maar zo ja.....quote:Op maandag 2 juli 2007 13:06 schreef F04 het volgende:
Alsof een forum meer weet van Jaaps mysterieuze gedrag,
En hij denkt dat het hem gaat lukken.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:06 schreef milk-shake het volgende:
jaap wil nadia zeker in zijn bedje
Amanda is ook niet zo blij met deze kapster.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:10 schreef beequeen het volgende:
HiziHairkapster vindt dat het haar van Amanda er echt niet uitziet. Buiten is er ook veel commentaar op, zegt ze.
Zegt ze dat tegen Amanda zelf? En zo ja: hoe reageert het klittenkutje?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:10 schreef beequeen het volgende:
HiziHairkapster vindt dat het haar van Amanda er echt niet uitziet. Buiten is er ook veel commentaar op, zegt ze.
nou, iemand. Gewoon... iemand... geen naam nodig... niet interessant genoeg om nader te definieren en zo.quote:
Ze zei het tegen Huub en Lieke.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:11 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zegt ze dat tegen Amanda zelf? En zo ja: hoe reageert het klittenkutje?
Ik heb het idee dat dat erg sarcastisch is en dat er geen bruiloft komt.. Jaap zegt het zo overdreven.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:15 schreef 2live het volgende:
jaap ; er komen echt honderden mensen vrijdag, tuin wordt omgebouwd...
Dat idee heb ik ook.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat erg sarcastisch is en dat er geen bruiloft komt.. Jaap zegt het zo overdreven.
Wat hoorde je dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:15 schreef lillkiss het volgende:
zie je wel, eric is getoneelhaakt
Qua niveau klopt het precies.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:17 schreef mootie het volgende:
Op zich is het best veelzeggend dat 2 bezoeksters van DGK aan Dames in de dop meededen.
Thanx, babequote:Op maandag 2 juli 2007 13:15 schreef beequeen het volgende:
Ze zei het tegen Huub en Lieke.
Ze heeft Amanda hier al eerder op aangesproken, maar je weet hoe Amanda is.
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:17 schreef blomst het volgende:
Palma kan het stapeltje was niet tillen, omdat ze last van de rug heeft.
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:18 schreef Johnny_Berra het volgende:
Anna heeft van del tot dame gewonnen zeggen ze
Dit is de eerste keer dat hij er zo over praat en ik geloof er idd ook geen zak van, lag er iets te dik bovenop.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat erg sarcastisch is en dat er geen bruiloft komt.. Jaap zegt het zo overdreven.
die kapster zei: ik wist al dat er iemand uit alphen kwam dus had moeten weten dat ik de weddenschap ging verliezen en had hem eigenlijk niet aan moeten gaanquote:
Echt erg dit, maar totaal niet verrassend eigenlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 13:20 schreef lillkiss het volgende:
[..]
die kapster zei: ik wist al dat er iemand uit alphen kwam dus had moeten weten dat ik de weddenschap ging verliezen en had hem eigenlijk niet aan moeten gaan
Er komt maar een man of 5 van familie of vrienden, dus hij heeft nog plek zat.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:21 schreef Desii het volgende:
Jaap mocht maar 20 mensen uitnodigen voor zijn bruiloft.... Nu nodigt tie ineens allemaal mensen uit voor vrijdag..
Beetje vaag allemaal
Ja hij nodigde net de kapster uit hoorde ik. Hij had nog een plaatsje vrij.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:21 schreef Desii het volgende:
Jaap mocht maar 20 mensen uitnodigen voor zijn bruiloft.... Nu nodigt tie ineens allemaal mensen uit voor vrijdag..
Beetje vaag allemaal
eindelijk een kapster die het zegt. Maar goed die doos doet het zelf. Ze is zo eigenwijs. laat haar lekker met haar smerige strobos.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:10 schreef beequeen het volgende:
Vanwaar deze verbazing?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:24 schreef TiNo_Flo het volgende:
Palma vraagt aan Amanda of Nadia stewardes in de lucht is geweest. Amanda: "Ja, volgens mij wel.."
Nadia heeft bij binnenkomst uitgebreid uitgelegd dat ze een ongeluk heeft gehad, en niet meer mocht vliegen ivm drukverschillen (iets met haar oren). Amanda heeft dat dus allemaal niet meegekregen.![]()
Ik had niet anders verwacht.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:24 schreef TiNo_Flo het volgende:
Palma vraagt aan Amanda of Nadia stewardes in de lucht is geweest. Amanda: "Ja, volgens mij wel.."
Nadia heeft bij binnenkomst uitgebreid uitgelegd dat ze een ongeluk heeft gehad, en niet meer mocht vliegen ivm drukverschillen (iets met haar oren). Amanda heeft dat dus allemaal niet meegekregen.![]()
[afbeelding]
Hoe ver reikt Huub's dierenliefde???quote:Nadia is met Fries aan het lopen. “Hij mag niet los hoor”, roept Huub bezorgd. “O, waarom niet dan?”, vraagt de nieuwe Miljonair. “Vanwege zijn wond”, legt de Oldenzaler uit. “Ik heb het een keer met hem gedaan, maar sindsdien durf ik het niet meer”, legt Huub uit. “Maar jij kan hem wel aan”, geeft hij eerlijk toe als hij ziet hoe zelfverzekerd Nadia met Fries loopt. Wat is Huub complimenteus! En dat terwijl hij gisteren nog gezegd heeft haar te gaan negeren...
Mag de kapster de hele dag blijven , please, please.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:23 schreef 2live het volgende:
er moet iemand stil zijn van de kapster want Jaap moet ontspannen.
Ja en dan gaat die iemand chips uit een zakje eten.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:23 schreef 2live het volgende:
er moet iemand stil zijn van de kapster want Jaap moet ontspannen.
Hij is weer geweldig.quote:
hoe zielig kun je zijn, om er dan toch gewoon te blijven zitten.Het heeft totaal geen aansluiting bij de rest van de groep.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja en dan gaat die iemand chips uit een zakje eten.
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:24 schreef TiNo_Flo het volgende:
[afbeelding]
Dat is heel normaal, maar met een borstel is wat vreemd, misschien iets nieuws?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:27 schreef Houtspeer het volgende:
Een kapper die een hoofdmassage geeft?
Doet mijn kapper ook altijd. Heerlijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:27 schreef Houtspeer het volgende:
Een kapper die een hoofdmassage geeft?
Ik ga blijkbaar naar te goedkope kappers dan.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is heel normaal, maar met een borstel is wat vreemd, misschien iets nieuws?
Bart, Nicolaas en Evelyne ook HAVO en Lesley Mavo.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:35 schreef F04 het volgende:
[..]
Lieke heeft wel VWO gedaan volgens mij, teminste dat zei ze. Huub lijkt mij geen jongen die MAVO heeft gedaan.
Brin heeft HAVO gedaan
Amanda HAVO maar daarna MAVO
Nena MAVO
Huub Gymnasium/MAVO
Stephan VWO
Ik ken het alleen met handmassage, zo relaxed.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doet mijn kapper ook altijd. Heerlijk.
Nee joh , dat artikel is van vandaag en Jaap doet al 3 dagen raar.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
http://www.ad.nl/binnenland/article1476966.ece
Artikel over DGK. Zou Jaap daarom zo van de kaart zijn?
Ik ben niet zo opstuurderig, maar als iemand zich geroepen voelt lijkt me een halsbandje en een riem wel leuk om aan Jaap te geven. Kan ie zijn hondje aanlijnen en af en toe buiten vastleggen als Jaap moe wordt van dat voortdurende getrippel om hem heen.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:28 schreef 2live het volgende:
[..]
hoe zielig kun je zijn, om er dan toch gewoon te blijven zitten.Het heeft totaal geen aansluiting bij de rest van de groep.
Die over die boycot?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:30 schreef beequeen het volgende:
Het AD komt binnen, met dat leuke artikel over de Kooi.
Quote: Volgens tv-wetenschapper Maarten Reesink is het wachten op het moment dat een bewoner naar een keukenmes grijpt.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
http://www.ad.nl/binnenland/article1476966.ece
Artikel over DGK. Zou Jaap daarom zo van de kaart zijn?
Dat is een leuk idee voor VOLquote:Op maandag 2 juli 2007 13:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo opstuurderig, maar als iemand zich geroepen voelt lijkt me een halsbandje en een riem wel leuk om aan Jaap te geven. Kan ie zijn hondje aanlijnen en af en toe buiten vastleggen als Jaap moe wordt van dat voortdurende getrippel om hem heen.
Schat, deze discussie is gesloten als je het niet erg vind.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:32 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Bart, Nicolaas en Evelyne ook HAVO en Lesley Mavo.
Is het niet gewoon een leugen dat Amanda eerst HAVO heeft gedaan.
Je bent er weer als de kippen bij.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat, deze discussie is gesloten als je het niet erg vind.
Dat er al 20 mensen zijn die klachten hebben ingediendquote:Op maandag 2 juli 2007 13:34 schreef F04 het volgende:
Vervelende krant ook, als mensen DGK niks vinden dan kijken ze toch niet.
Dan wel een halsbandje en riempje met glazen steentjesquote:Op maandag 2 juli 2007 13:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo opstuurderig, maar als iemand zich geroepen voelt lijkt me een halsbandje en een riem wel leuk om aan Jaap te geven. Kan ie zijn hondje aanlijnen en af en toe buiten vastleggen als Jaap moe wordt van dat voortdurende getrippel om hem heen.
Zeker allemaal CU leden.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:36 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dat er al 20 mensen zijn die klachten hebben ingediend![]()
Kijk dan niet idd.
Komt goed uit als je een relatie hebt met het retejong!quote:Op maandag 2 juli 2007 13:36 schreef braaksel het volgende:
Amanda heeft in ieder geval haar reetveterdiploma cum laude behaald.
Hier geven we Commentaar op Streams, persoonlijke aanvallen zijn hier niet gewenst, dank je.quote:
Schatje ik kom net kijken en zag de tijd niet!quote:Op maandag 2 juli 2007 13:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Schat, deze discussie is gesloten als je het niet erg vind.
Van mij mag zequote:Op maandag 2 juli 2007 13:38 schreef 2live het volgende:
natas vindt het echt tijd om te gaan; ze heeft alles meegemaakt...
behalve dan dr buikoperatiequote:Op maandag 2 juli 2007 13:38 schreef 2live het volgende:
Dat is toch de pianoleraar? Ik dacht dat hij al weg was, maar niet dus.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:39 schreef Dark het volgende:
Iemand en Brian gaan ook het artikel in het AD lezen.
En 24uur heeft ze al gehad, dus ze kan nu wel weg.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:38 schreef 2live het volgende:
Ze heeft zelf al aangegeven dat de operatie wrs buiten de Kooi gaat plaatsvinden, i.v.m de herstelperiode.quote:
Terror op Bassiequote:Op maandag 2 juli 2007 13:41 schreef Houtspeer het volgende:
Blijkbaar komen Bassie en Adriaan ook naar het feestje op vrijdag
We proberen de naam D.......niet meer te noemen. Ik haatquote:Op maandag 2 juli 2007 13:40 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Dat is toch de pianospeler? Ik dacht dat hij al weg was, maar niet dus.
Ja hoezo kinderachtigquote:Op maandag 2 juli 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
We proberen de naam D.......niet meer te noemen. Ik haat![]()
Wanneer zullen de eerste vogels gaan nestelen?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:39 schreef Kinga het volgende:
Moet Brian niet eens naar de kapper. het is écht nodig.
Ze krijgt hem vergoed van het ziekenfonds, dus er is ook geen enkele reden om het in de kooi te doen. Als het alleen de buikwandcorrectie betreft trouwens, de lipo zal ze zelf moeten betalen.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft zelf al aangegeven dat de operatie wrs buiten de Kooi gaat plaatsvinden, i.v.m de herstelperiode.
Doet me denken aan de tijd dat we het nog over zdngmw hadden.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:42 schreef beequeen het volgende:
[..]
We proberen de naam D.......niet meer te noemen. Ik haat![]()
Kansloos dusquote:Op maandag 2 juli 2007 13:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Doet me denken aan de tijd dat we het nog over zdngmw hadden.![]()
Voor die lipo zal ze wel een deal gesloten hebben met Tien, reken maar van Yes.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:45 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze krijgt hem vergoed van het ziekenfonds, dus er is ook geen enkele reden om het in de kooi te doen. Als het alleen de buikwandcorrectie betreft trouwens, de lipo zal ze zelf moeten betalen.
je kunt het toch opsturen en zeggen dat je Pietje van VOL of Nowlive bent of zoquote:Op maandag 2 juli 2007 13:32 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:11 schreef avonne het volgende:
[..]
nou, iemand. Gewoon... iemand... geen naam nodig... niet interessant genoeg om nader te definieren en zo.
(in het kader van de nieuwste poging iemand door doodzwijgen het huis uit te krijgen)
Hij is aan het wachten op de eerste roepieroepie, die meestal eind juli in Nederland gesignaleerd wordt.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:44 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Wanneer zullen de eerste vogels gaan nestelen?
Hopelijk hoeven we het deze keer niet zo lang vol te houden.quote:
preciesquote:Op maandag 2 juli 2007 13:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is nooit voor lang, dat ebt vanzelf weer weg.
Duh, de bruidegom weet nooit hoe de bruid eruit ziet (qua kleding).quote:Op maandag 2 juli 2007 13:48 schreef Haunter het volgende:
Hahaha Jaap weet ook niet hoe Cora er uitziet, hij zit echt alles tegenovergesteld te vertellen![]()
Jaap heeft op z'n site nog gelinkt naar een fotoshoot van Cora met jurkquote:Op maandag 2 juli 2007 13:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Duh, de bruidegom weet nooit hoe de bruid eruit ziet (qua kleding).![]()
ik vind het wel wat voor een reiger-paartjequote:Op maandag 2 juli 2007 13:48 schreef Dark het volgende:
[..]
Hij is aan het wachten op de eerste roepieroepie, die meestal eind juli in Nederland gesignaleerd wordt.
De koetsjiekoetsjies zijn helaas alweer op weg naar het zuiden.
Dan is het huwelijk gedoemd te mislukkenquote:Op maandag 2 juli 2007 13:51 schreef Haunter het volgende:
[..]
Jaap heeft op z'n site nog gelinkt naar een fotoshoot van Cora met jurk![]()
Vind het wel leuk, zolang als het duurt.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is nooit voor lang, dat ebt vanzelf weer weg.
Wil je ff optreden tegen het gezeik tegen BeeQueen .quote:Op maandag 2 juli 2007 13:48 schreef avonne het volgende:
[..]
je kunt het toch opsturen en zeggen dat je Pietje van VOL of Nowlive bent of zo
Waar hier?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wil je ff optreden tegen het gezeik tegen BeeQueen .
Ik word daar ook soms zooo moe van dat gezeik van BeeQueen.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ga lekker zo door, TR is al onderweg.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:54 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik word daar ook soms zooo moe van dat gezeik van BeeQueen.![]()
TR?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga lekker zo door, TR is al onderweg.
behalve dan dat de foto's van Cora en de bruidsjurk op zijn site gelinkt zijnquote:Op maandag 2 juli 2007 13:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Duh, de bruidegom weet nooit hoe de bruid eruit ziet (qua kleding).![]()
nee, gewoon monteren en later uitzendenquote:Op maandag 2 juli 2007 13:50 schreef F04 het volgende:
Word het trouwens vrijdag live op tien uitgezonden?
Ik niet hoor, ik vind d'r leuk!quote:Op maandag 2 juli 2007 13:54 schreef F04 het volgende:
[..]
Ik word daar ook soms zooo moe van dat gezeik van BeeQueen.![]()
On topic allemaalquote:Op maandag 2 juli 2007 13:53 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Maar dan gaan we er van uit dat Cora die jurk ook werkelijk draagt.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:57 schreef avonne het volgende:
[..]
behalve dan dat de foto's van Cora en de bruidsjurk op zijn site gelinkt zijn
Palma tegen Brian - Over jou staat er niet zoveel in he?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub vindt de krant schitterend, Brian heeft zware bedenkingen.
moet even gaan zorgen voor brood op de plank.![]()
Ja er staat in het artikel dat je zulke taferelen krijgt als je geen grenzen van de regie krijgt of iets dergelijksquote:Op maandag 2 juli 2007 13:58 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dat artikel wel lachwekkend eigenlijk, die kamerleden snappen en weten natuurlijk niet dat 3/4 van de ruzies en terror gescript is.
Top reactie, bedankt.quote:
Een Topic Report.quote:
Het is diep triest dat je politici liever achter de waan van de dag aanlopen dan zich met lange termijn dingen bezig houden.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:58 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dat artikel wel lachwekkend eigenlijk, die kamerleden snappen en weten natuurlijk niet dat 3/4 van de ruzies en terror gescript is.
Geldt dat ook voor sigs?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Een Topic Report.
Wat Avonne zegt: kappen met persoonlijke aanvallen. Commentaar leveren mag, maar dan Op de Streams.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:00 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is diep triest dat je politici liever achter de waan van de dag aanlopen dan zich met lange termijn dingen bezig houden.
Kinderachtigquote:Op maandag 2 juli 2007 13:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga lekker zo door, TR is al onderweg.
nadia heeft ook al zo'n haar obsessie; mag ook niet krullen. Kapster adviseert om dat toch gewoon eens te laten zoals het is.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
OMG, Nada krijgt ook al troep voor in haar haar van Jolanda.
Gelukkig weet jij dat welquote:Op maandag 2 juli 2007 13:58 schreef Kinga het volgende:
Wijzend naar het 'haar' van Amanda???quote:Op maandag 2 juli 2007 14:03 schreef Dark het volgende:
Kapster tegen Nadia - Kijk, dit krijg je niet meer mooi, hier kan je zelfs frietjes in bakken.
Waar word je misselijk van, de streams?quote:
Als ik nu "van jou" roep ga je dit zeker ook reportenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar word je misselijk van, de streams?
please...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:06 schreef Liess het volgende:
[..]
Als ik nu "van jou" roep ga je dit zeker ook reporten![]()
Zijn daar ook klinieken voor?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:05 schreef Dark het volgende:
Nadia is al sinds haar 16de verslaafd aan "tangen".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |