In ieder geval op een niveau waarbij Huub 8 keer een vinger heeft gebroken.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:20 schreef F04 het volgende:
Wat is eigelijk, en op wat voor niveau is eigelijk een USA college baseball team?![]()
Nadia leek een aardige poging te doen door natasia een product voor ' de wat oudere vrouwen ' aan te raden, maar krabbelde meteen terug toen Nat kribbig reageerdequote:Op maandag 2 juli 2007 12:22 schreef Peter6000 het volgende:
Nadia is vriendelijk voor Natasia.
Het lijkt me niet eenvoudig ruzie te krijgen met Nadia, haar zwoele stem doet zelfs Natasia smelten.
Ik begrijp dat het weer aan is met Wilgo.![]()
Huub is begonnen op het gymnasium, maar is afgezakt naar de mavo, omdat hij niet op kon gaan met de regels op schoolquote:Op maandag 2 juli 2007 12:12 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Hij heeft gymnasium gedaan, maar z`n vervolgonleiding (zal wel HBO zijn) heeft ie niet afgemaakt.
Vraag dat maar aan Amanda. Ook niet zo gek trouwens, na de vraag 'mag ik bij jullie in bed slapen'quote:Op maandag 2 juli 2007 12:22 schreef Peter6000 het volgende:
Het lijkt me niet eenvoudig ruzie te krijgen met Nadia, haar zwoele stem doet zelfs Natasia smelten.
Echt? Hij zal wel een nieuw horloge gekregen hebben van sugardaddy johnny.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:22 schreef Peter6000 het volgende:
Lieke heeft een jaar psychologie op de universiteit gedaan, dus ik neem aan dat ze VWO heeft gedaan. Amanda is ooit in de brugklas HAVO begonnen, maar toen steeds verder afgezakt tot ze zelfs stopte met een soort Zmok school.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:15 schreef F04 het volgende:
[..]
Na het Gymnasium ga je toch naar de universiteit?
Deed hij het zo slecht dat hij naar havo niveau viel, en HBO moest gaan doen?
Voor de rest zie ik nergens dat Lieke VWO heeft gedaan, maar ik zag wel dat Amanda HAVO-VWO deed.
In America heb je "highschool", "college" en "university".quote:Op maandag 2 juli 2007 12:20 schreef F04 het volgende:
Wat is eigelijk, en op wat voor niveau is eigelijk een USA college baseball team?![]()
Dus als hij afgezakt is naar de mavo moet hij dan wel op het zelfde niveau zitten als Amanda en Nena.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:23 schreef blomst het volgende:
[..]
Huub is begonnen op het gymnasium, maar is afgezakt naar de mavo, omdat hij niet op kon gaan met de regels op school
Vertelde zijn vader, hij had het te druk met het afzetten tegen de regels dan met het leren.
Bill Gates heeft geen FUCK gedaan en is 2de rijkste vd wereld na de fijne sjeik van brunei met zijn 3900 miljard euro in prive bezit!!quote:Op maandag 2 juli 2007 12:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Lieke heeft een jaar psychologie op de universiteit gedaan, dus ik neem aan dat ze VWO heeft gedaan. Amanda is ooit in de brugklas HAVO begonnen, maar toen steeds verder afgezakt tot ze zelfs stopte met een soort Zmok school.
Amanda is ook met het VMBO gestopt. En zeg nou eerlijk, het is toch duidelijk dat Huub heel wat meer in zn bolletje heeft dan Amanda? Daar zegt opleidingsniveau niks over.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:26 schreef F04 het volgende:
[..]
Dus als hij afgezakt is naar de mavo moet hij dan wel op het zelfde niveau zitten als Amanda en Nena.
Maar waarom is hij dan naar Amerika gegaan, en waar heeft hij dan gewoont? en Hoelang was hij daar dan?quote:Op maandag 2 juli 2007 12:26 schreef Mika25 het volgende:
[..]
In America heb je "highschool", "college" en "university".
Highschool is ongeveer tot je 18e, dus zeg maar vmbo/havo/vwo
University is hetzelfde als in nederland, hoewel je daar ook nog eens de 'ivy league' universiteiten hebt.
College ligt qua niveau tussen mbo en hbo in.
Jah gaat er heftig aan toe he...loser ..hahaquote:Op maandag 2 juli 2007 12:27 schreef Johnny_Berra het volgende:
oei, nix maakt ruzie met natasia bijna
quote:Op maandag 2 juli 2007 12:25 schreef Kinga het volgende:
[..]
Echt? Hij zal wel een nieuw horloge gekregen hebben van sugardaddy johnny.
En ik hoorde haar net ook zeggen: Als ik Wilgo niet zou hebben, zou ik bij Dennis zijn gaan slapen.quote:Op zaterdag 30 juni 2007 18:01 schreef scanman01 het volgende:
Het blijkt dus helemaal niet uit te zijn met Wilgo.
Nee, dat je niets maakt van je schooltijd wil niet zeggen dat je dom bent, alleen maar dat je het verprutst hebt.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:26 schreef F04 het volgende:
[..]
Dus als hij afgezakt is naar de mavo moet hij dan wel op het zelfde niveau zitten als Amanda en Nena.
Op zich ook prestatie, zelfs als hij het probeert lukt het hem niet om Natasja op te fokken.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:27 schreef waxmask het volgende:
Dennix probeerde Natasia op te focken, maar het lukte hem niet...
Zo had ik het nog niet bekeken. LOLquote:Op maandag 2 juli 2007 12:28 schreef mootie het volgende:
[..]
Op zich ook prestatie, zelfs als hij het probeert lukt het hem niet om Natasja op te fokken.![]()
Om een jaartje te studeren gok ik, zoals zoveel anderen ook een jaar highschool hebben doen in de US.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:28 schreef F04 het volgende:
[..]
Maar waarom is hij dan naar Amerika gegaan, en waar heeft hij dan gewoont? en Hoelang was hij daar dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |