Palma tegen Brian - Over jou staat er niet zoveel in he?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Huub vindt de krant schitterend, Brian heeft zware bedenkingen.
moet even gaan zorgen voor brood op de plank.![]()
Ja er staat in het artikel dat je zulke taferelen krijgt als je geen grenzen van de regie krijgt of iets dergelijksquote:Op maandag 2 juli 2007 13:58 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dat artikel wel lachwekkend eigenlijk, die kamerleden snappen en weten natuurlijk niet dat 3/4 van de ruzies en terror gescript is.
Top reactie, bedankt.quote:
Een Topic Report.quote:
Het is diep triest dat je politici liever achter de waan van de dag aanlopen dan zich met lange termijn dingen bezig houden.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:58 schreef Kinga het volgende:
Ik vind dat artikel wel lachwekkend eigenlijk, die kamerleden snappen en weten natuurlijk niet dat 3/4 van de ruzies en terror gescript is.
Geldt dat ook voor sigs?quote:Op maandag 2 juli 2007 14:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Een Topic Report.
Wat Avonne zegt: kappen met persoonlijke aanvallen. Commentaar leveren mag, maar dan Op de Streams.![]()
quote:Op maandag 2 juli 2007 14:00 schreef avonne het volgende:
[..]
Het is diep triest dat je politici liever achter de waan van de dag aanlopen dan zich met lange termijn dingen bezig houden.
Kinderachtigquote:Op maandag 2 juli 2007 13:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ga lekker zo door, TR is al onderweg.
nadia heeft ook al zo'n haar obsessie; mag ook niet krullen. Kapster adviseert om dat toch gewoon eens te laten zoals het is.quote:Op maandag 2 juli 2007 14:03 schreef beequeen het volgende:
OMG, Nada krijgt ook al troep voor in haar haar van Jolanda.
Gelukkig weet jij dat welquote:Op maandag 2 juli 2007 13:58 schreef Kinga het volgende:
Wijzend naar het 'haar' van Amanda???quote:Op maandag 2 juli 2007 14:03 schreef Dark het volgende:
Kapster tegen Nadia - Kijk, dit krijg je niet meer mooi, hier kan je zelfs frietjes in bakken.
Waar word je misselijk van, de streams?quote:
Als ik nu "van jou" roep ga je dit zeker ook reportenquote:Op maandag 2 juli 2007 14:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar word je misselijk van, de streams?
please...quote:Op maandag 2 juli 2007 14:06 schreef Liess het volgende:
[..]
Als ik nu "van jou" roep ga je dit zeker ook reporten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |