Qua niveau klopt het precies.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:17 schreef mootie het volgende:
Op zich is het best veelzeggend dat 2 bezoeksters van DGK aan Dames in de dop meededen.
Thanx, babequote:Op maandag 2 juli 2007 13:15 schreef beequeen het volgende:
Ze zei het tegen Huub en Lieke.
Ze heeft Amanda hier al eerder op aangesproken, maar je weet hoe Amanda is.
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:17 schreef blomst het volgende:
Palma kan het stapeltje was niet tillen, omdat ze last van de rug heeft.
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:18 schreef Johnny_Berra het volgende:
Anna heeft van del tot dame gewonnen zeggen ze
Dit is de eerste keer dat hij er zo over praat en ik geloof er idd ook geen zak van, lag er iets te dik bovenop.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat dat erg sarcastisch is en dat er geen bruiloft komt.. Jaap zegt het zo overdreven.
die kapster zei: ik wist al dat er iemand uit alphen kwam dus had moeten weten dat ik de weddenschap ging verliezen en had hem eigenlijk niet aan moeten gaanquote:
Echt erg dit, maar totaal niet verrassend eigenlijkquote:Op maandag 2 juli 2007 13:20 schreef lillkiss het volgende:
[..]
die kapster zei: ik wist al dat er iemand uit alphen kwam dus had moeten weten dat ik de weddenschap ging verliezen en had hem eigenlijk niet aan moeten gaan
Er komt maar een man of 5 van familie of vrienden, dus hij heeft nog plek zat.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:21 schreef Desii het volgende:
Jaap mocht maar 20 mensen uitnodigen voor zijn bruiloft.... Nu nodigt tie ineens allemaal mensen uit voor vrijdag..
Beetje vaag allemaal
Ja hij nodigde net de kapster uit hoorde ik. Hij had nog een plaatsje vrij.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:21 schreef Desii het volgende:
Jaap mocht maar 20 mensen uitnodigen voor zijn bruiloft.... Nu nodigt tie ineens allemaal mensen uit voor vrijdag..
Beetje vaag allemaal
eindelijk een kapster die het zegt. Maar goed die doos doet het zelf. Ze is zo eigenwijs. laat haar lekker met haar smerige strobos.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:10 schreef beequeen het volgende:
HiziHairkapster vindt dat het haar van Amanda er echt niet uitziet. Buiten is er ook veel commentaar op, zegt ze.
Vanwaar deze verbazing?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:24 schreef TiNo_Flo het volgende:
Palma vraagt aan Amanda of Nadia stewardes in de lucht is geweest. Amanda: "Ja, volgens mij wel.."
Nadia heeft bij binnenkomst uitgebreid uitgelegd dat ze een ongeluk heeft gehad, en niet meer mocht vliegen ivm drukverschillen (iets met haar oren). Amanda heeft dat dus allemaal niet meegekregen.![]()
Ik had niet anders verwacht.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:24 schreef TiNo_Flo het volgende:
Palma vraagt aan Amanda of Nadia stewardes in de lucht is geweest. Amanda: "Ja, volgens mij wel.."
Nadia heeft bij binnenkomst uitgebreid uitgelegd dat ze een ongeluk heeft gehad, en niet meer mocht vliegen ivm drukverschillen (iets met haar oren). Amanda heeft dat dus allemaal niet meegekregen.![]()
[afbeelding]
Hoe ver reikt Huub's dierenliefde???quote:Nadia is met Fries aan het lopen. “Hij mag niet los hoor”, roept Huub bezorgd. “O, waarom niet dan?”, vraagt de nieuwe Miljonair. “Vanwege zijn wond”, legt de Oldenzaler uit. “Ik heb het een keer met hem gedaan, maar sindsdien durf ik het niet meer”, legt Huub uit. “Maar jij kan hem wel aan”, geeft hij eerlijk toe als hij ziet hoe zelfverzekerd Nadia met Fries loopt. Wat is Huub complimenteus! En dat terwijl hij gisteren nog gezegd heeft haar te gaan negeren...
Mag de kapster de hele dag blijven , please, please.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:23 schreef 2live het volgende:
er moet iemand stil zijn van de kapster want Jaap moet ontspannen.
Ja en dan gaat die iemand chips uit een zakje eten.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:23 schreef 2live het volgende:
er moet iemand stil zijn van de kapster want Jaap moet ontspannen.
Hij is weer geweldig.quote:
hoe zielig kun je zijn, om er dan toch gewoon te blijven zitten.Het heeft totaal geen aansluiting bij de rest van de groep.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:26 schreef blomst het volgende:
[..]
Ja en dan gaat die iemand chips uit een zakje eten.
quote:Op maandag 2 juli 2007 13:24 schreef TiNo_Flo het volgende:
[afbeelding]
Dat is heel normaal, maar met een borstel is wat vreemd, misschien iets nieuws?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:27 schreef Houtspeer het volgende:
Een kapper die een hoofdmassage geeft?
Doet mijn kapper ook altijd. Heerlijk.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:27 schreef Houtspeer het volgende:
Een kapper die een hoofdmassage geeft?
Ik ga blijkbaar naar te goedkope kappers dan.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat is heel normaal, maar met een borstel is wat vreemd, misschien iets nieuws?
Bart, Nicolaas en Evelyne ook HAVO en Lesley Mavo.quote:Op maandag 2 juli 2007 12:35 schreef F04 het volgende:
[..]
Lieke heeft wel VWO gedaan volgens mij, teminste dat zei ze. Huub lijkt mij geen jongen die MAVO heeft gedaan.
Brin heeft HAVO gedaan
Amanda HAVO maar daarna MAVO
Nena MAVO
Huub Gymnasium/MAVO
Stephan VWO
Ik ken het alleen met handmassage, zo relaxed.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Doet mijn kapper ook altijd. Heerlijk.
Nee joh , dat artikel is van vandaag en Jaap doet al 3 dagen raar.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
http://www.ad.nl/binnenland/article1476966.ece
Artikel over DGK. Zou Jaap daarom zo van de kaart zijn?
Ik ben niet zo opstuurderig, maar als iemand zich geroepen voelt lijkt me een halsbandje en een riem wel leuk om aan Jaap te geven. Kan ie zijn hondje aanlijnen en af en toe buiten vastleggen als Jaap moe wordt van dat voortdurende getrippel om hem heen.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:28 schreef 2live het volgende:
[..]
hoe zielig kun je zijn, om er dan toch gewoon te blijven zitten.Het heeft totaal geen aansluiting bij de rest van de groep.
Die over die boycot?quote:Op maandag 2 juli 2007 13:30 schreef beequeen het volgende:
Het AD komt binnen, met dat leuke artikel over de Kooi.
Quote: Volgens tv-wetenschapper Maarten Reesink is het wachten op het moment dat een bewoner naar een keukenmes grijpt.quote:Op maandag 2 juli 2007 13:31 schreef TiNo_Flo het volgende:
http://www.ad.nl/binnenland/article1476966.ece
Artikel over DGK. Zou Jaap daarom zo van de kaart zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |